*Ранкова гімнастика; *Ранкова гімнастика



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.

















«Дитина потребує діяльності , безперестанно і втомлюється не діяльністю, а її одноманітністю. Змусьте дитину сидіти, і вона дуже швидко втомиться;

  • «Дитина потребує діяльності , безперестанно і втомлюється не діяльністю, а її одноманітністю. Змусьте дитину сидіти, і вона дуже швидко втомиться;

  • лежати - те саме; йти вона довго не може, не може ні говорити, ні співати, ні читати і найменше – довго думати; але вона пустує і рухається цілий день, змінює і змішує всі ці діяльності й не втомлюється ні на хвилину…, чим молодший вік, тим різноманітнішою має бути діяльність…».

  • Видатний педагог рекомендує: «Дайте дитині трохи порухатися, і вона подарує вам знову десять хвилин жвавої уваги, якщо ви зуміли їх використати, вони дадуть вам в результаті більше, ніж цілий тиждень напівсонних занять.»



*Ранкова гімнастика;

  • *Ранкова гімнастика;

  • * фізкультхвилинки, руханки;

  • *вправи-енергізатори;

  • *дихальна гімнастика;

  • *пальчикова гімнастика;

  • *звукова гімнастика;

  • *ігри та ігрова терапія;

  • *казки та казкотерапія;

  • *гімнастика для очей;

  • *кольоротерапія;

  • *релаксаційні паузи (звуки музики у поєднанні зі звуками природи: спів пташок, шум води);



Фізична вправа «Потягування»: сидячи розкрити руки, підняти вгору, потягнутися назад, потім вперед, вправо, вліво (3 рази).

  • Фізична вправа «Потягування»: сидячи розкрити руки, підняти вгору, потягнутися назад, потім вперед, вправо, вліво (3 рази).

  • Фізична вправа «Оберти»: сидячи випрямити руки вперед, зробити калька обертів кистями рук.

  • Фізична вправа «Нахили»: встати, руки на пояс і під рахунок вчителя зробити нахили вправо, вліво і назад (2 рази).

  • Гра «Коник». Руки на поясі. Підстрибуючи на двох ногах, пересуватися вперед у напрямі до дошки, а потім у зворотному напрямі.

  • Гра «Вітер». Школярі уявляють, як вітер колише дерева, піднімають руки вгору, роблять нахили разом з тулубом вправо і вліво, імітуючи при цьому шум вітру.



Раз, два -всі пірнають.

  • Раз, два -всі пірнають.

  • Три, чотири – виринають.

  • П‘ять, шість – на воді

  • Кріпнуть крильця молоді.

  • Сім, вісім – що є сили

  • Всі до берега приплили.

  • Дев'ять, десять – розгорнулись,

  • Обсушились, потягнулись

  • І розбіглись хто куди.





«Свічка». Візьміть вузеньку смужку паперу й, уявили, що це свічка, дмухайте на неї. Струмінь видиху повинен бути без різких коливань – папір контролює рівність видиху.

  • «Свічка». Візьміть вузеньку смужку паперу й, уявили, що це свічка, дмухайте на неї. Струмінь видиху повинен бути без різких коливань – папір контролює рівність видиху.

  • «Надування кульки». Імітування надування кульки.

  • «Рубання дров». Діти стають прямо, ноги ширші за плечі. Руки опущені, пальці зчеплені в замок. Піднімають руки вгору, вдихають, прогинаються назад. Потім, різко видихають, зі звуком «ха» нахиляються, опускають руки, як під час удару сокирою, поміж ніг і відразу піднімають їх угору. Повторити 5-10 разів. Дуже важливо, щоб звук «ха!» був результатом різкого видиху, ішов із грудної клітки. Вправа добре очищає дихальні органи, покращує їх роботу.
























База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка