Реалії: Реалії



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Людина – найдосконаліше творіння природи. Відомо, що головна мета її життя – щастя. Але до нього веде лише одна дорога – міцне здоров‘я без якого не може бути справжнього і повного щастя.

  • Людина – найдосконаліше творіння природи. Відомо, що головна мета її життя – щастя. Але до нього веде лише одна дорога – міцне здоров‘я без якого не може бути справжнього і повного щастя.





Ознайомити педагогів із:

  • Ознайомити педагогів із:

  • сутністю і структурою культури здоров’я і можливістю її впливу на формування здоров’язберігаючих компетентностей педагогів і школярів.

  • новим напрямком в педагогіці -“Педагогіка здоров’я.”

  • Розкрити причини виникнення професійних захворювань



Визначити можливості, умови і основні напрямки:

  • Визначити можливості, умови і основні напрямки:

  • Вдосконалення педагогічної діяльності по формуванню здоров’язберігаючих компетентностей школярів.

  • Збереження професійного здоров’я вчителів.



Реалії:

  • Реалії:

    • Суть, ознаки, складові, мета поняття “Здоров’я”.
    • Сутність і структура культури здоров'я та можливість її впливу на освітній процес.
    • Духовно-моральні причини хвороб.
  • Проблеми:

    • Умови і основні напрямки вдосконалення педагогічної діяльності по формуванню культури здоров‘я школярів та педагогів.
    • “Педагогіка здоров‘я” .
  • Перспективи:

    • Створення нової структури освітнього середовища щодо формування здоров’язберігаючих компетентностей вчителів та учнів.


Суть, ознаки, складові, мета поняття “Здоров’я”.

    • Суть, ознаки, складові, мета поняття “Здоров’я”.
    • Сутність і структура культури здоров'я та можливість її впливу на освітній процес.
    • Духовно-моральні причини хвороб






За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я, - це стан повного фізичного, психічного, духовного й соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб.

  • За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я, - це стан повного фізичного, психічного, духовного й соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб.





це збалансована робота всіх функціональних систем серцево-судинної, нервової та ін. Вона передбачає стан психологічної рівноваги й духовної цілісності особистості.

  • це збалансована робота всіх функціональних систем серцево-судинної, нервової та ін. Вона передбачає стан психологічної рівноваги й духовної цілісності особистості.



це рівновага людини з навколишнім світом, її комфортне самопочуття в зовнішньому світі: природному (температура, атмосферний тиск, інші показники) і соціальному (побут, культура, взаємини з людьми тощо)

  • це рівновага людини з навколишнім світом, її комфортне самопочуття в зовнішньому світі: природному (температура, атмосферний тиск, інші показники) і соціальному (побут, культура, взаємини з людьми тощо)



Природа наділила людину досконалим функціональним організмом з універсальним захистом від різних зовнішніх і внутрішніх негативних впливів. Однак здоров‘я протягом усього життя людини постійно змінюється.

  • Природа наділила людину досконалим функціональним організмом з універсальним захистом від різних зовнішніх і внутрішніх негативних впливів. Однак здоров‘я протягом усього життя людини постійно змінюється.



“Якщо людини сама стежить за своїм здоров'ям, то важко знайти лікаря, який краще знав би корисне для її здоров‘я, ніж вона сама.”

  • “Якщо людини сама стежить за своїм здоров'ям, то важко знайти лікаря, який краще знав би корисне для її здоров‘я, ніж вона сама.”



Розв'язання проблеми здоров‘я закладене в самій людині й залежить від багатьох факторів навколишнього середовища і, головне, від ставлення людини до свого здоров’я, культури здоров’я та від способу її життя.

  • Розв'язання проблеми здоров‘я закладене в самій людині й залежить від багатьох факторів навколишнього середовища і, головне, від ставлення людини до свого здоров’я, культури здоров’я та від способу її життя.



це такий стан організму, за якого людина добре себе почуває, не хворіє, протистоїть інфекціям, є фізично активною, успішно вчиться або працює, повноцінно спілкується з оточуючими, вдоволена собою.

  • це такий стан організму, за якого людина добре себе почуває, не хворіє, протистоїть інфекціям, є фізично активною, успішно вчиться або працює, повноцінно спілкується з оточуючими, вдоволена собою.





Одне з головних умов досягнення успіху в житті, реалізації своїх природних можливостей і має свої складові та цінності.

  • Одне з головних умов досягнення успіху в житті, реалізації своїх природних можливостей і має свої складові та цінності.

















Можливості, умови і основні напрямки вдосконалення педагогічної діяльності по формуванню культури здоров’я школярів та педагогів.

  • Можливості, умови і основні напрямки вдосконалення педагогічної діяльності по формуванню культури здоров’я школярів та педагогів.

  • “Педагогіка здоров’я”





Здоров'я дітей, підлітків у процесі їхнього розвитку, досягнення зрілості і дорослішання не тільки повинно зберігатися і нарощуватися але відповідним чином будуватися і перебудовуватися.

  • Здоров'я дітей, підлітків у процесі їхнього розвитку, досягнення зрілості і дорослішання не тільки повинно зберігатися і нарощуватися але відповідним чином будуватися і перебудовуватися.



  • Навчально – виховний процес в закладі повинен бути

  • “ Валеологізованим



  • Складається із культури здоров’я і формування здоров’язберігаючих умінь та навичок.



В освітньому процесі – це сукупність елементів, що дають життєво важливий вплив на нормальну діяльність дитячого організму в процесі навчання

  • В освітньому процесі – це сукупність елементів, що дають життєво важливий вплив на нормальну діяльність дитячого організму в процесі навчання



Організація і проведення уроків з врахуванням здоров’язберігаючих умов.

  • Організація і проведення уроків з врахуванням здоров’язберігаючих умов.

  • Соціально – психологічне здоров’я учнів.

  • Здоров’я вчителя.

  • Відповідний позитивний емоційний мікроклімат в колективі.



Здорова дитина – практично досягнута норма дитячого розвитку.

  • Здорова дитина – практично досягнута норма дитячого розвитку.

  • Здорова дитина розглядається в якості цілісно – духовного організму.

  • Оздоровлення розуміється як форма розвитку і розширення психофізіологічних можливостей дитини.

  • Індивідуально – диференційований підхід є ситсемо – утворюючим засобом оздоровчо – розвивальної роботи.











І. Позитивний вплив на здоров’я учнів (до початку уроку).

  • І. Позитивний вплив на здоров’я учнів (до початку уроку).



  • (Оцінка в балах: 0-показник відсутній, 1-покахник виражений слабо; 2- проявляється на достатньому рівні)



ІІІ. Хід уроку.





Це процес збереження і розвитку регуляторних властивостей організму, його фізичного, психічного, соціального благополуччя.

  • Це процес збереження і розвитку регуляторних властивостей організму, його фізичного, психічного, соціального благополуччя.

  • Це один з основних показників “якості професійного життя”.





Емоційна затратність і стресовість педагогічної діяльності.

  • Емоційна затратність і стресовість педагогічної діяльності.

  • Відсутність в освітніх установах умов для зняття психоемоційного стомлення.

  • Недостатня психологічна компетентність вчителів в питаннях здоров’я, засобах його збереження й відновлення.



Результат невідповідності між особистістю та роботою.

  • Результат невідповідності між особистістю та роботою.

  • Синдром фізичного й емоційного виснаження, який бере початок із стресу міжособистісної взаємодії і включає розвиток негативної самооцінки, негативного відношення до роботи, втрату розуміння і співчуття.







Вчителям слід:

  • Вчителям слід:

  • Оволодіти:

      • психологічними знаннями.
  • Розвивати:

      • комунікативну компетентність;
      • здатність правильно розуміти колег, школярів;
      • навички сприймання переживання учнів;
      • уміння експресивно виражати свої власні переживання.


Учитися планувати.

  • Учитися планувати.

  • Ставити досяжні цілі.

  • Уникати не здорової конкуренції.

  • Робити фізичні вправи.

  • Оволодіти методами розслаблення.

  • Мислити позитивно.



Професійне здоров’я вчителів є важливою умовою ефективності трудової діяльності.

  • Професійне здоров’я вчителів є важливою умовою ефективності трудової діяльності.

  • Педагоги відрізняються низькими показниками здоров’я.

  • Професійна працездатність зв’язує зміни функціонального стану організму, фізіологічного та психологічну вартість діяльності, її ефективність, психічне, фізичне та соціальне благополуччя у єдиний комплекс.





  • Створення нової структури освітнього середовища, яка б забезпечила впровадження здоров’зберігаючих, здоров’язміцнюючих та здоров’формуючих технологій в системі: “Родина - ДНЗ - школа” на рівні державних законодавчих документів.



  • Формування мотивації людей на ведення здорового способу життя.

  • Розробка правових актів, які б підвищили відповідальність людини за своє здоров’я

  • Розробка програми щодо покращення професійного здоров’я вчителів.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка