Реалізація завдань державних стандартів в закладах освіти Олександрівського району Напрямки роботи



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.


Реалізація завдань державних стандартів в закладах освіти Олександрівського району


Напрямки роботи:



Система роботи:









Працює творча група вчителів початкових класів



Робота майстер-класів:



Обговорення нових державних стандартів на нараді керівників ЗНЗ району



Робота шкіл фахової майстерності:

  • Роль історичної освіти в процесі соціалізації особистості шляхом орієнтації на європейський вибір

  • Розвиток активних форм і методів навчання в процесі реалізації нового державного стандарту

  • Сучасний урок іноземної мови

  • Становлення молодого вчителя – основа розвитку освіти



Працює Університет молодого вчителя



Майстер-клас вчителя іноземної мови Пономаренко Т.В.



Семінар-практикум вчителів української мови та літератури







Досвід вчителів району в минулому році був розмішений на сторінках фахових видань:

  • Олександрівський НВК №2 - Олефіренко Л.І. Урок в 10 класі «Принципи формування електронної пошти», журнал «Відкритий урок» №5, 2014; «Формування життєвих компетентностей засобами Web-квесту та кейс-методу при викладанні інформатики», журнал «Відкритий світ», 2013;

  • Староосотська ЗШ І-ІІІ ступенів – Третяк Р.С. журнал «Фізика в школах України», 2013;

  • Цвітненський НВК – Гребенюк О.М. «Друковане видання», «Електронний ІКТ-супровід курсу геометрії для 7-8 класів»;

  • Івангородська ЗШ І-ІІІ ступенів - Бондар Л.М. «Впровадження ІКТ на уроках математики. Інтегрований урок» (книжковий додаток до журналу «Математика в школі України». Видавництво «Основа»;

  • Олександрівський НВК №3 – Личак В.І. та Діброва А.Д. «Конспект інтегрованого уроку з англійської мови та природознавства у 5 класу «Пори року. Методи пізнання природи», журнал «Відкритий урок», 2013;

  • Олександрівська ЗШ І-ІІІ ст. №1 – Железковська О.Ю. «Використання творів В.О.Сухомлинського на уроках англійської мови», журнал «Англійська мова в школах України», видавництво «Основа», №14-15 2013 рік;



Івангородська ЗШ І-ІІІ ст. – Кошман І.В. «Проект «Весняний первоцвіт», журнал «Початкове навчання і виховання», №10-11, 2014; «Використання елементів ТРВЗ. Уроки розвитку зв’язного мовлення», ж-л «Початкова освіта», №41-43, 2013; «Виховуємо ціннісне ставлення до моралі у молодших школярів», конспект уроку з літературного читання, методичний посібник видавництва КОІППО, 2013; «Чому совість у людини головна» година спілкування «Що означають слова «Бути людиною» (В.Нестайко «Руденький»), педагогічний вісник №1-2, 2013 «Казки в житті людини»

  • Івангородська ЗШ І-ІІІ ст. – Кошман І.В. «Проект «Весняний первоцвіт», журнал «Початкове навчання і виховання», №10-11, 2014; «Використання елементів ТРВЗ. Уроки розвитку зв’язного мовлення», ж-л «Початкова освіта», №41-43, 2013; «Виховуємо ціннісне ставлення до моралі у молодших школярів», конспект уроку з літературного читання, методичний посібник видавництва КОІППО, 2013; «Чому совість у людини головна» година спілкування «Що означають слова «Бути людиною» (В.Нестайко «Руденький»), педагогічний вісник №1-2, 2013 «Казки в житті людини»

  • Івангородська ЗШ І-ІІІ ст. – Бондар Л.М. «Робота творчої групи», книжковий додаток до газети «Завуч» - «Колективні форми роботи», видавництво «Ранок»;

  • Олександрівський НВК №3 – Бабич Л.А. «Актуалізація пізнавальної діяльності на уроках історії. Шляхи впровадження активних форм навчання», журнал «Відкритий урок»

  • Олександрівський НВК №3 – Бабич Л.А., Діброва А.Д. конспект інтегрованого уроку з історії та хімії «Мило. Його склад», журнал «Відкритий урок», №5, 2013;

  • Цвітненський НВК – Гребенюк О.М., Мироненко О.М. «Використання електронних підручників на уроках математики та біології», «Педагогічний вісник», №1, 2013;

  • Олександрівський НВК №2 – Олефіренко Л.І. «Електронний підручник як вид навчальної літератури на уроках інформатики та математики», «Педагогічний вісник», №1, 2013;



Олександрівська ЗШ І-ІІІ ст. №1 – Железковська О.Ю. «З думкою про творчу особистість. Використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського на уроках англійської мови», «Педагогічний вісник», №2-3, 2013;

  • Олександрівська ЗШ І-ІІІ ст. №1 – Железковська О.Ю. «З думкою про творчу особистість. Використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського на уроках англійської мови», «Педагогічний вісник», №2-3, 2013;

  • Підлісненський НВК – Чабан Н.В. «Наступність у роботі ДНЗ та початкової школи у формуванні здорової особистості учнів», матеріал Всеукраїнської науково-практичної конференції;

  • Підлісненськйи НВК – Філін А.М. «Екологічна естетика в реалізації наступності дошкільної та початкової освіти», «Педагогічний вісник», №2-3, 2013;

  • Бовтиський НВК – Шульга М.П. «Сухомлинський про розвиток творчої особистості школярів на уроках фізики: індивідуальний і диференційний підходи», «Педагогічний вісник», №2-3, 2013

  • Єлизаветградківська ЗШ І-ІІІ ст. – Максимченко Г.М. «Школа радості, творчості, спокою і добра» (із досвіду використання гуманістичних дітей В.О.Сухомлиснкього), «Методичний вісник», 2014.

  • Шевченко Т.І., вчитель світової літератури Несватківського НВК стала переможцем конкурсу «Нова програма – сучасний урок», який проводила редакція журналу «Всесвітня література в сучасній школі» протягом 2013 року, за розроблення уроку за твором Е.Портер «Поліанна».




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка