Режим самостійної роботи призначений для самостійного виконання лабораторних робіт і розв’язування експериментальних задач курсів фізики 10-11 класу



Дата конвертації02.01.2017
Розмір445 b.



Режим самостійної роботи призначений для самостійного виконання лабораторних робіт і розв’язування експериментальних задач курсів фізики 10-11 класу.

  • Режим самостійної роботи призначений для самостійного виконання лабораторних робіт і розв’язування експериментальних задач курсів фізики 10-11 класу.

  • Режим конструктора уроків призначений для створення нових та редагування існуючих фрагментів занять, що використовуються вчителем для проведення уроку і можуть містити зображення, відеофрагменти, текстові пояснення та тестові запитання.

  • Режим проведення уроку призначений для проведення вчителем уроку в класі шляхом відтворення підготовлених фрагментів занять на екрані монітора, телевізора або проектора (за наявності відповідного апаратного забезпечення).

  • Режим роботи у комп’ютерному класі призначений для перегляду учнями на своїх робочих місцях призначеного вчителем фрагмента заняття. При цьому, якщо фрагмент занять містить тестові запитання, режим може використовуватись для проведення поточних атестацій учнів, оскільки вчитель має можливість відслідковувати проходження учнями фрагмента заняття та отримати інформацію про відповіді учня на тестові запитання. Вчитель може призначити кожному учню індивідуальний рівень складності тестових запитань.



  • Можливість самопідготовки учня до виконання лабораторних досліджень;

  • Скорочення часу для підготовки до виконання лабораторних робіт;

  • Формування орієнтовних основ діяльності при виконанні лабораторних досліджень;

  • Самоконтроль результатів діяльності в процесі підготовки і виконання лабораторних досліджень;

  • Надання можливостей отримання інформації про фізичний процес і про кількісні значення фізичних величин, що його характеризують (характер їх зміни) – відеофрагменти;

  • Безпосередня участь учня в процесі виконання лабораторного дослідження - інтерактивні моделі лабораторних робіт.







Відповідає вимогам нині діючої Програми з фізики;



Не всі мультиплікації до лабораторних робіт мають добру якість;

  • Не всі мультиплікації до лабораторних робіт мають добру якість;

  • Відсутня диференціація у лабораторних роботах, тестах;

  • Відсутні тести для самоперевірки знань при підготовці до ТО;

  • Відсутній матеріал з теми “Фотометрія” ;

  • Неможливо практично скопіювати створені фрагменти уроку.



















Позитивне:

  • Позитивне:

  • Робота з текстом матеріалу, який вивчається, з графіками, відеофрагментами, мультиплікаціями, фізичними поняттями, формулами на різних типах уроків;

  • Демонстрація дослідів, які не можливо показати за відсутністю приладів у школі;

  • Приклади розв’язування задач;

  • Тестова перевірка знань;

  • Підготовка до лабораторних робіт та їх виконання;

  • Довідкова інформація



Негативне:

  • Негативне:

  • Матеріал 7 - 10 класу подано за Програмою 11- річної школи;

  • Малий формат, зображення невеликі за розмірами;

  • Не має голосового супроводу;

  • В 10 класі немає програми перевірки тестів;

  • Погана якість дослідів в 10 класі;

  • Неможливість вивчення теоретичного матеріалу, перегляду рисунків, розв’язування тестів і задач за допомогою мультимедійної дошки.







Позитивне:

  • Позитивне:

  • Містить науково обґрунтований навчальний теоретичний матеріал;

  • Демонстрація дослідів, які не можливо показати за відсутністю приладів у школі;

  • Довідкова інформація;

  • Добре підібрані ілюстративні матеріали, відеофрагменти явищ та дослідів;

  • Перевірка знань у вигляді запитань до кожного параграфу.





Позитивне:

  • Позитивне:

  • Наявність всіх лабораторних робіт за Програмою;

  • Можливість підготовки та виконання лабораторної роботи;

  • Можливість моделювання дослідів;

  • Контрольні питання з перевіркою та оцінюванням.





Позитивне:

  • Позитивне:

  • Рисунки,графіки, досліди, відеофрагменти, експериментальні дослідження, зображення приладів.





Позитивне:

  • Позитивне:

  • Відповідає вимогам нині діючої Програми з астрономії;

  • Містить науково обґрунтований навчальний теоретичний матеріал;

  • Добре підібрані ілюстративні матеріали, відеофрагменти;

  • Є словник, таблиц1, довідкова інформація, іменний покажчик;

  • Тестова перевірка знань по рівнях з оцінюванням.





Позитивне:



  • Використання ППЗ дає можливість досягнення наступних педагогічних цілей:

  • Здійснення підтримки групових, індивідуальних, індивідуально - групових форм навчання при вивченні фізики в умовах класно – урочної системи організації навчального процесу;

  • Створення умов для комп’ютерної підтримки традиційних і новаторських технологій навчання фізики;

  • Підвищення ефективності формування практичних знань, умінь, навичок проведення фізичних досліджень;

  • Створення умов для здійснення самоконтролю досягнутих цілей в процесі виконання лабораторних досліджень.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка