Ренесансний ідеал характеризується ідеями гармонії і благозвуччя



Дата конвертації28.05.2016
Розмір445 b.





Існують різні точки зору на історичні межі музичного відродження. Як правило, початок епохи Відродження у музиці відносять до першої половини XV століття, що охоплює творчість Дж. Данстейбла і Г. Дюфаї.

  • Існують різні точки зору на історичні межі музичного відродження. Як правило, початок епохи Відродження у музиці відносять до першої половини XV століття, що охоплює творчість Дж. Данстейбла і Г. Дюфаї.

  • Завершальна стадія епохи Відродження у музиці припадає на другу половину XVI століття, охоплюючи творчість Палестрини, О. Лассо, композиторів венеціанської школи.



Ренесансний ідеал характеризується ідеями гармонії і благозвуччя;

  • Ренесансний ідеал характеризується ідеями гармонії і благозвуччя;

  • Ренесансний індивідуалізм;

  • Початок нотодруку;

  • Інтерес до античної культури;

  • Норми «строгого стилю»та їх руйнування;

  • Відображення багатоманіття світу;

  • Перехід до благозвучного евфонічного контрапункту;

  • Поява перших опер;

  • Народження гомофонно-гармонічного складу;

  • Формування принципу контрасту.



У XVI столітті з`явилися нові музичні інструменти, які були дуже популярні, бо на них було легко грати. Найбільш популярними інструментами того часу були різні види флейт та віолончелі.

  • У XVI столітті з`явилися нові музичні інструменти, які були дуже популярні, бо на них було легко грати. Найбільш популярними інструментами того часу були різні види флейт та віолончелі.



Нові інструменти і велика популярність музики сприяли поширенню концертної музики. Ця музика мала звучати у невеличкій кімнаті з невеликою кількістю глядачів. Люди у той момент повинні були спрямовувати свою увагу на слухове сприйняття слів музики

  • Нові інструменти і велика популярність музики сприяли поширенню концертної музики. Ця музика мала звучати у невеличкій кімнаті з невеликою кількістю глядачів. Люди у той момент повинні були спрямовувати свою увагу на слухове сприйняття слів музики





Світські жанри: фроттола, вілланелла, вільянсико, шансон, мадригал.

  • Світські жанри: фроттола, вілланелла, вільянсико, шансон, мадригал.

  • У кінці 16 ст. — опера, балет.

  • Інструментальна музика: хорольні обробки, ричеркари, канцони,.

  • Імпровізаційні п'єси — прелюдії, токати, фантазії.

  • Інтерес до танцювального мистецтва (поява танцювальних жанрів, нотних танцювальних збірників, керівництв і перших професійних танцмейстерів).



На цьому фрагменті картини зображено невідомих артистів XVI століття, які співали і танцювали на бенкеті у заможних людей .

  • На цьому фрагменті картини зображено невідомих артистів XVI століття, які співали і танцювали на бенкеті у заможних людей .





Національних шкіл — нідерландської ( Дюфаї, Й Окегем, Жоскен Депре),

  • Національних шкіл — нідерландської ( Дюфаї, Й Окегем, Жоскен Депре),

  • італійської (Палестрина, Джезуальдо і др.),

  • французької (К. Жанекен),

  • німецької (Г. Фінк, Арнольд фон Брук),

  • англійської (Данстейбл, Дж. Тавернер),

  • іспанської (К. де Моралес, Т. Л. де Виктория),

  • чеської (Я. Т. Турновський, К. Гарант),

  • польської (Миколай з Радома, Вацлав з Шамотул). Школи окремих міст - римська на чолі

  • з Палестриною, венеціанська на чолі з А. і Дж. Габріелі й ін.)

  • Індивідуальні композиторські стилі.





Творчість Данстейбла є важливим звязком між музикою Середньовіччя і поліфонією епохи

  • Творчість Данстейбла є важливим звязком між музикою Середньовіччя і поліфонією епохи

  • Відродження.З ХVI ст. легенда про Данстейбла

  • Як ”винахіднику” поліфонії ,хоча в дійсності поліфонічний принцип коріниться в народному музи ціюванні,а перенесення його в професіональну музику, розпочавшись в ередньовіччі,заняло декілька віків.

  • Однак Данстейбл додав хоровому звучанню ту повноту, силу і блиск,я кі характеризують хорову музику.



Англійський композитор та органіст.

  • Англійський композитор та органіст.

  • Життєвий шлях Таверна-яскравий приклад трагічного самовідторгнення музиканта, який став жертвою релігіозної нетерпимості.

  • Таверн у 1528р. був звинувачений у єретицтві і був посаджений до в`язниці; після звільнення покинув Оксфорд и назавжди залишив заняття музикою.



Фламандський композитор.

  • Фламандський композитор.

  • В 1527-1545 музикант і капельмейстер капелли імператора Фердінанда Вене.

  • Автор мотетів та інших творів церковної та світської музики.

  • Опрацював ряд лютеранських напівів, пісень, хоралів.



Pastime with good company

  • Pastime with good company

  • Consort IV

  • Consort XXIV

  • Taunder naken

  • Gentil prince de renom

  • Helas madame

  • Whereto should I express

  • En vray amoure




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка