Результати гендерного аудиту



Дата конвертації02.01.2017
Розмір445 b.


  • Результати гендерного аудиту

  • Луцький національний технічний університет

  • Центр гендерної освіти Луцького НТУ

  • кафедра інженерної педагогіки, психології та українознавства


Гендерним аудитом охоплені:

  • Гендерним аудитом охоплені:

  • адміністрація Луцького НТУ (5 осіб),

  • вчена рада Луцького НТУ (45 осіб),

  • студентська рада Луцького НТУ (15 осіб),

  • 7 факультетів (3460 осіб),

  • професорсько-викладацький склад (398 осіб),

  • центр гендерної освіти,

  • кафедра інженерної педагогіки, психоогії та українознавства (11 осіб)

  • лабораторія психодіагностики (3 осіб)



Лабораторія психодіагностики

  • Лабораторія психодіагностики

  • Деканати

  • Студентське самоврядування

  • Куратори груп

  • Відділ культури та мистецтв

  • Осередок волонтерського руху

  • Підрозділ НВ «Центр ділового студента»



Опитування студентів Луцького НТУ

  • Опитування студентів Луцького НТУ

  • Вибірка: 175 студентів (по 25 осіб на кожному із 7 факультетів)

  • 1. Наскільки важливими для Вас особисто є питання забезпечення рівних можливостей для чоловіків та жінок?

















Слабка поінформованість щодо гендерних питань як серед студентства так і викладацького складу

  • Слабка поінформованість щодо гендерних питань як серед студентства так і викладацького складу

  • Другорядність (несерйозність) та неготовність вивчення та обговорення гендерних питань

  • Перебування в полоні гендерних стереотипів

  • Зацікавленість студентської молоді гендерною тематикою

  • Увага адміністрації університету до проблеми гендерної рівності та формування гендерно чутливого студентсько-викладацького простору університету



Співвідношення чоловіків і жінок в керівному складі університету можна вважати паритетним

  • Співвідношення чоловіків і жінок в керівному складі університету можна вважати паритетним

  • Збільшилась кількість жінок у складі вченої ради університету

  • Зросла кількість дівчат у студентському самоврядуванні

  • Ативізувалася участь дівчат-студенток у школі молодих жінок-політиків

  • Зросла кількість осіб чоловічої статі, які відвідували семінари з гендерних питань

  • При обговоренні іміджевої політики вузу враховуватимуть напрацювання експертів з гендерних питань



Цільові групи:

  • Цільові групи:

  • підрозділ навчального відділу «Центр ділового студента»;

  • магістри;

  • студентське самоврядування;

  • академічні групи студентів з яскраво вираженою гендерною асиметрією;

  • кафедри з гендерно асиметричним професорсько-викладацьким складом;



Підрозділ навчального відділу

  • Підрозділ навчального відділу

  • «Центр ділового студента»

  • роботу відділу фокусувати на подоланні гендерних та професійних стереотипів;

  • враховувати гендерну складову при підборі оголошень для працевлаштування студентів;

  • здійснювати гендерно пропорційний відбір студентських резюме для проходження стажування в Україні та за кордоном а також за програмою “подвійний диплом”.



Академічні групи студентів з яскраво вираженою гендерною асиметрією:

  • Академічні групи студентів з яскраво вираженою гендерною асиметрією:

  • Навчально-виховну роботу технічного вузу спрямовувати на гармонізацію гендерної диспропорції (асиметрії) між студентами різних статей;

  • Деканатам, кураторам груп забезпечити сприятливі умови для адаптації студентів першокурсників, що навчатимуться в гендерно асиметричних групах (поселення та проживання в гуртожитку, знайомство з вузом, посиденьки друзів, створення регіональних братств);

  • Кураторам груп періодично проводити співбесіди із студентами для діагностики соціально-психологічного клімату в групі, а також індивідуальні бесіди з окремими студентами, незалежно від статі, що знаходяться в кількісній меншості в групі.







Проводити періодично (раз в 5 років) гендерні аудити у вищих навчальних закладах з метою аналізу соціально відповідальної політики вузу та дотримання рівних прав обох статей.

  • Проводити періодично (раз в 5 років) гендерні аудити у вищих навчальних закладах з метою аналізу соціально відповідальної політики вузу та дотримання рівних прав обох статей.

  • Об’єднати зусилля фахівців психолого-педагогічного та соціологічного циклу дисциплін з метою укладання методичних рекомендацій для вузів щодо виявлення гендерних стереотипів, гендерних конфліктів, оцінки чоловічо-жіночих взаємин у студентських та викладацьких колективах з метою їх діагностики та, за потреби, психокорекції (психологічні тести, гендерне соціометричне опитування, тренінгові вправи тощо).

  • Висвітлювати інформацію щодо позитивних змін у соціальній політиці ВНЗ після проведення гендерного аудиту, надати чіткі аргументи-рекомендації на користь проведення такого аудиту іншим вузам та навчальним закладам, в котрих такий аудит ще не проводився.

  • Запровадити систему категоризації (сертифікації) університетів, що ведуть гендерно чутливу політику. Започаткувати створення всеукраїнської мережі категоризованих гендерно чутливих вузів, розробити критерії та вимоги щодо їх оцінки та відбору, розробити знак (логотип) степені гендерночутливості вузу (на зразок 3 чи 5 зірочок).

  • Підкреслювати, що отриманий досвід у проведенні гендерного аудиту та в подальшому вибудувана гендерно чутлива політика вузу нададуть іміджеві переваги для ВНЗ, зокрема, позитивно позиціонуватимуть його на ринку освітніх послуг, підвищуватимуть рівень його конкурентоспроможності та інтересу до іноземних партнерів.

  • Заохочувати проведення гендерних аудитів не лише в освіті, а й в інших сферах діяльності людини – бізнесі, політиці, сфері надання послуг тощо. Доводити, що отримані висновки гендерного аудиту допоможуть зміцнити корпоративну культуру організації, її командний дух, стимулюватимуть аналіз і обмін інформацією між обома статями, формуватимуть гендерно чутливу культуру працівників.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка