Рік народження: 17 жовтня 1961 року. Рік народження: 17 жовтня 1961 року



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



Рік народження: 17 жовтня 1961 року.

  • Рік народження: 17 жовтня 1961 року.

  • Освіта ; вища , Харківський Державний педагогічний інститут ім..Г.С.Сковороди 1985р.

  • Спеціальність за дипломом : вчитель фізичної культури.

  • Педагогічний стаж : 30 років.

  • Місце роботи : 1985-1992 ДЮСШ тренер -викладач, 1992-2015-Тростянецька спеціалізована І-ІІІ ступенів школа №5.

  • Посада : вчитель фізичної культури .

  • Результати атестації: підтвердження вищої кваліфікаційної категорії.

  • Нагородження : грамоти школи , відділу освіти.



Форми та результати підвищення кваліфікації : курси післядипломної освіти вчителів при Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.

  • Форми та результати підвищення кваліфікації : курси післядипломної освіти вчителів при Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.

  • Тема досвіду : « Використання ігрових методів на уроках фізичної культури »

  • Мета досвіду : розвиток фізичних якостей за допомогою ігор :сили , швидкості . спритності ,витривалості , орієнтації в просторі , швидкого мислення , уваги , а також сили волі , взаємодопомоги , бажанням перемогти чесним шляхом .

  • Суть досвіду : в рухливій формі удосконалювати методику нетрадиційних уроків з основ фізичного виховання .

  • Результативність : підвищення рівня фізичних якостей школярів .



Перспективність : поширювати і впроваджувати досвід серед вчителів фізичної культури .

  • Перспективність : поширювати і впроваджувати досвід серед вчителів фізичної культури .

  • Проблема , над якою працюю «Формування в учнів рухових умінь і навичок необхідних у житті шляхом розвитку фізичних якостей на уроках фізичної культури ».



озброювати учнів свідомими, глибокими, міцними знаннями;

  • озброювати учнів свідомими, глибокими, міцними знаннями;

  • формувати в учнів міцні навички та вміння, що сприяють підготовці їх до життя;

  • підвищити виховний ефект навчання на уроці, формувати в учнів у процесі навчання риси особистості;

  • здійснювати всебічний розвиток учнів, розвивати їхні загальні та індивідуальні особливості;

  • формувати в учнів самостійність, творчу активність, вміння творчо вирішувати завдання, які трапляються в житті;

  • вироблення вміння самостійно вчитися, отримувати та поглиблювати чи поповнювати знання;

  • формувати в учнів позитивні мотиви навчальної діяльності, бажання вчитися, потребу в розширенні й отриманні знань, позитивне ставлення до навчання.



Оздоровчий - Намагаюсь проводити найбільше уроків на свіжому повітрі, з метою загартування організму дітей

  • Оздоровчий - Намагаюсь проводити найбільше уроків на свіжому повітрі, з метою загартування організму дітей

  • Тренувальний - напрям служить для підвищення рівня рухової підготовленості.

  • Освітній - напрям дає змогу озброїти учнів знаннями з історії фізичної культури, гігієни фізичних вправ, освоєння учнями методики рухових дій, тренування розвитку рухових здібностей.



Дисципліна більшою мірою залежить :

  • Дисципліна більшою мірою залежить :

  • - від рівня насиченості уроку,

  • - від уміння вчителя перемикати фази уроку,

  • - від його здатності задавати мотивацію і стимулювати учнівські успіхи,

  • - від уміння тримати педагогічну дисципліну,

  • - від уміння використовувати на практиці активні методи навчання.



Словесні - пояснення намагаюсь, щоб було лаконічним, конкретним,

  • Словесні - пояснення намагаюсь, щоб було лаконічним, конкретним,

  • доступним і відповідати рівню розвитку учнів. Під час пояснення складних вправ увагу дітей акцентую на основному, щоб вони виконували її свідомо.

  • Розповідь- застосовую в процесі ознайомлення школярів з новими вправами та рухливими іграми. Новий матеріал подаю в цікавій та образній формі

  • Наочні – показ вправи вчителем, показ плакатів, схем, карток;

  • Практичні – виконання вправ учнями.

  • Бесіду - проводжу у вигляді запитань-відповідей, з чого видно, як учні засвоїли матеріал.

  • Розпорядження – це словесна вказівка, що не має конкретної форми, але пов’язана з виконанням якоїсь дії учнів.

  • Команда часто супроводжується рахунком, що регулює темп і ритм вправ.

  • Серед методів навчання найдоступніший – показ. Показуючи вправу, майже завжди виконую її разом з учнями.

  • До практичних методів навчання - використовую вправи . Багаторазове повторення допомагає швидше оволодіти технікою вправи і підвищує якість виконання.



Проводжу:

  • Проводжу:

  • Вступні уроки;

  • Уроки вивчення нового матеріалу;

  • Уроки повторення;

  • Уроки змішаного типу;

  • Контрольні Уроки;

  • Підсумкові уроки.



групові технології;

  • групові технології;

  • ігрові технології (змагання);

  • технологія індивідуального навчання;

  • колективний спосіб навчання;

  • технологія формування творчої особистості.



Фронтальний метод полягає в тому, що всі учні класу одержують одне завдання і вони виконують його одночасно під моїм наглядом .

  • Фронтальний метод полягає в тому, що всі учні класу одержують одне завдання і вони виконують його одночасно під моїм наглядом .

  • Позмінний метод полягає в тому, що учнів поділяю на зміни, які по черзі виконують вправи. Наприклад, такий метод використовую при виконанні нормативу „згинання і розгинання рук в упорі лежачи,“ „вис на зігнутих руках,“ де потрібне чітке виконання вимог.

  • Потоковий метод забезпечує виконання вправи учнями по черзі один за одним, тобто потоком. Наприклад, опірні стрибки, стрибки у довжину з міcця

  • та з розбігу, у висоту.

  • При груповому методі учнів об’єдную в групи за рівнем фізичної підготовленості. Кожна група самостійно займається окремою вправою, яка потребує досить багато часу для вивчення. Роботою кожного відділення

  • керує командир, він же забезпечує допомогу, виконує страховку. Після виконання першого завдання відділення, по команді вчителя змінюють місце занять.



Груповий метод дозволяє дати всім учням різноманітні завдання, але й потребує підготовки активу учнів, здатного керувати відділенням, страхувати і допомагати при розучуванні вправ. Груповий метод частіше використовую при удосконаленні рухових дій і навиків.

  • Груповий метод дозволяє дати всім учням різноманітні завдання, але й потребує підготовки активу учнів, здатного керувати відділенням, страхувати і допомагати при розучуванні вправ. Груповий метод частіше використовую при удосконаленні рухових дій і навиків.

  • При коловому методі тренування учнів також поділяю на групи. Кількість їх залежить від кількості місць занять. Стараюсь складати такий комплекс вправ, який би забезпечив послідовне навантаження на всі групи м’язів .

  • Цей метод дає змогу підвищити моторику, щільність уроку, розвивати фізичні якості, самостійність учнів. Колове тренування чергую з іншими видами занять.

  • Індивідуальний метод і метод змагання тісно переплетені один з одним.

  • В своїй роботі намагаюсь практикувати нестандартні уроки, наприклад: урок-змагання, урок-спортивна вікторина із застосуванням теоретичних і практичних знань по темі „Спортивні ігри,” уроки-конкурси .



Досвід роботи з використанням нестандартного обладнання показує надзвичайно високу ефективність його застосування.

  • Досвід роботи з використанням нестандартного обладнання показує надзвичайно високу ефективність його застосування.

  • Після систематичних занять на рукоході, абсолютна більшість учнів успішно справляється з такими нормативами:

  • підтягування на перекладині,

  • згинання і розгинання рук в упорі.

  • Значно поліпшуються результати по стрибках після застосування стрибкових вправ, на таких, на перший погляд, простих спорудах, як закопані в землю шини.

  • Нестандартне обладнання дає мені можливість урізноманітнити засоби впливу на організм, проводити уроки в ігровій формі. Даючи навантаження на одні й ті самі групи м'язів, вправами на різних нестандартних знаряддях, досягається максимальна ефективність, у дітей не стомлюється нервова система, а різноманітні вправи постійно пробуджують цікавість до занять.



Підтягування на низькій перекладині дає змогу без інших допоміжних вправ перейти до занять на високій перекладині. Проходячи розділ програми із спортивних ігор, допоміжні баскетбольні щити, футбольні ворота дають можливість організувати урок так, щоб усі учні одночасно приймали участь в іграх. Це важливо ще й тому, що я стараюся диференційовано підійти до підготовки дітей під час формування команд, а також швидко провести мікрозмагання навіть в умовах уроку.

  • Підтягування на низькій перекладині дає змогу без інших допоміжних вправ перейти до занять на високій перекладині. Проходячи розділ програми із спортивних ігор, допоміжні баскетбольні щити, футбольні ворота дають можливість організувати урок так, щоб усі учні одночасно приймали участь в іграх. Це важливо ще й тому, що я стараюся диференційовано підійти до підготовки дітей під час формування команд, а також швидко провести мікрозмагання навіть в умовах уроку.



не вимагають спеціальної підготовленості ;

  • не вимагають спеціальної підготовленості ;

  • залежно від умов гри правила можуть змінюватися;

  • немає чітко визначених : числа гравців , розмірів майданчика ,тривалості;



за ступінню складності (від простих до напів спортивних)

  • за ступінню складності (від простих до напів спортивних)

  • за віком дітей (7-9 р., 10-12 р., 13-15 р., 16-17 р.);

  • за видами рухливих дій, що домінують у грі ( ігри з бігом, зі стрибками, метанням і т.д.);

  • за фізичними якостями, які обумовлені специфікою гри (ігри, що сприяють розвитку сили, прудкоствитривалості і т.д.);

  • за видами спорту, де рухливі ігри виступають в якості підготовчих або підвідних засобів;



Молодшого шкільного віку:

  • Молодшого шкільного віку:

  • -1-2 клас. У дітей розвинуте образне мислення – захоплюють ігри імітаційні, сюжетного характеру. Колективно-узгоджувальні дії для них ще достатньо складні. Придатні ігри з перебіганням, стрибками, ловінням, кидками, м"ячів та інших предметів. Важливе значення наочності. Мінімальна кількість правил (2-3) гри. Використання музичного супроводу, речитативів. Народні ігри. Особливості пояснення сюжетно-імітаційних ігор, вибору ведучих.



-3-4 клас. У дітей спостерігається значний розвиток координаційних здібностей. Зростають фізичні якості, удосконалюється спроможність до фізичного і психічного самокерування. Розвивається оперативне мислення. Діти можуть розв"язувати більш складні тематичні завдання, тому і цікавляться іграми, де змагаються не окремі учасники, а цілі команди. Ігри більш тривалі за часом та інтенсивніші, з суворим дотримуванням правил. Пояснення – детальний опис гри. Вибір ведучих – переважно за призначенням учителя (оскільки діти ще недостатньо знають можливості своїх товаришів і не можуть їх реально оцінити).

  • -3-4 клас. У дітей спостерігається значний розвиток координаційних здібностей. Зростають фізичні якості, удосконалюється спроможність до фізичного і психічного самокерування. Розвивається оперативне мислення. Діти можуть розв"язувати більш складні тематичні завдання, тому і цікавляться іграми, де змагаються не окремі учасники, а цілі команди. Ігри більш тривалі за часом та інтенсивніші, з суворим дотримуванням правил. Пояснення – детальний опис гри. Вибір ведучих – переважно за призначенням учителя (оскільки діти ще недостатньо знають можливості своїх товаришів і не можуть їх реально оцінити).



Зміст рухливих ігор – різноманітні рухові дії. Вплив рухів та дій на серцево-судинну, м"язеву, дихальну та інші системи організму. Використання природних факторів (сонце, повітря, вода).

  • Зміст рухливих ігор – різноманітні рухові дії. Вплив рухів та дій на серцево-судинну, м"язеву, дихальну та інші системи організму. Використання природних факторів (сонце, повітря, вода).



  • Освітнє:

  • В іграх діти відображають накопичений досвід; закріплюють, поглиблюють знання; пізнають світ в процесі діяльності; збагачуються новими відчуттями, уявами, поняттями. Дитина розвивається у грі. Розширюється кругозір, розвиваються спостережливість, кмітливість, уміння аналізувати, узагальнювати і т.д. Розвиваються здібності правильно оцінювати просторові, часові характеристики рухів і швидко реагувати на них. Виконання різноманітних ролей сприяє розвитку організаторських здібностей. Народні ігри знайомлять з національними традиціями, культурою різних народів.

  • Виховне:

  • Виховання фізичних якостей (сили, витривалості і т.д.). Моральний аспект, насамперед колективний характер рухливих ігор. 



назва гри;

  • назва гри;

  • роль гравців та місця їх розташування;

  • хід гри;

  • мета;

  • правила гри



за призначенням керівника;

  • за призначенням керівника;

  • вибір ведучих самими учнями;

  • за лічилками;

  • за результатами попередніх ігор;

  • за жеребом



за розрахунком у шерензі;

  • за розрахунком у шерензі;

  • перешикуванням під час руху;

  • за розсудом керівника;

  • за вибором капітанів;

  • формування постійних команд;

  • за іншими ознаками (колір форми і т.д.)



підготувати місце та необхідний інвентар, обладнання для проведення гри;

  • підготувати місце та необхідний інвентар, обладнання для проведення гри;

  • підібрати ігри в якості загально розвивальних, підготовчих, підвідних вправ;

  • підібрати ігри, естафети з елементами ігрових видів спорту;

  • підібрати ігри, естафети для занять гімнастикою, легкою атлетикою, лижним спортом;

  • підібрати рухливі ігри, естафети для різних форм фізичного виховання, народних свят з дітьми та молоддю різного віку і підготовленості;

  • пояснити (продемонструвати) ігрові прийоми, рухливу гру в цілому;

  • знаходити правильний вибір місця для пояснення, показу; вибирати ведучих для гри, формувати команди;

  • керувати процесом гри і діями окремих учасників;

  • виявляти помилки і знаходити шляхи їх усунення;

  • оцінювати дії окремих гравців, колективу під час гри та після її закінчення;

  • аналізувати, оцінювати власні дії щодо підготовки і проведення рухливих ігор, естафет за визначеним завданням;

  •  



голосом, свистком для подачі команд і розпоряджень;

  • голосом, свистком для подачі команд і розпоряджень;

  • методикою організації змагань з рухливих ігор:

  • складання положення про змагання,

  • календаря змагань,

  • виконання суддівських обов"язків



  • Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка