Рік народження: 1976 Освіта: вища Спеціальність за дипломом



Дата конвертації17.12.2016
Розмір445 b.



Портфоліо

  • Місце роботи: ТЗОШ І-ІІІ ступенів №11, вул. Генерала М.Тарнавського 6,

  • Рік народження: 1976

  • Освіта: вища

  • Спеціальність за дипломом: історик, викладач історії

  • Фахова спеціалізація: вчитель історії та суспільствознавчих наук

  • Педагогічний досвід: 22 роки

  • Володіння ПК: користувач





ВИДИ ІНТЕГРАЦІЇ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ Внутрішньопредметна:



Міжпредметна:



Міжпредметна (в межах суспільствознавчих дисциплін):



Практична інтеграція

  • Співпраця з громадськими організаціями

  • Співпраця із засобами масової інформації

  • Екскурсії до музеїв,історичних місць тощо

  • Участь в історико-літературних та історико-мистецьких конкурсах



Форми співпраці з громадськими організаціями

  • Проведення навчальних семінарів спільно із ГО (н-д, семінар по захисту прав споживачів)

  • Проведення дискусійно-дебатних клубів на суспільно-значущі теми (н-д, дебати за методикою Вільфреда Парето)*

  • Участь учнів у проектах ГО (н-д, школа лідерства, благодійні акції, круглі столи) *

  • Участь учнів у культурно-просвітницьких проектах ГО (н-д, ЗДОРОВенний квест, суспільно-політична виставка “Під ПРЕССом”) *

  • Участь учнів у акціях прямої дії (мітинги, флеш-моби, адвокаційні кампанії тощо) *



Форми проведення уроків

  • Урок – диспут – “Створення держави Ізраїль. Арабо-ізраїльські війни” – 11 клас

  • Урок-лекція – “Зовнішньополітичні пріоритети провідних країн світу” – 10 клас

  • Урок-семінарське заняття – “Країни Стародавнього Сходу. Давня Індія та Китай” - 6 клас ”

  • Урок – екскурсія – “Хотинська війна 1621 року” – 8 клас.

  • Бінарний урок – “Голодомор 1932-33 рр. в Україні” – 10 клас – історія України –українська література

  • Урок – захист проектів – “Європейська культура Доби Відродження” – 8 клас



Семінар- практикум “Захист прав споживачів” (спільно з представниками ГО “Молодь Демократичного Альянсу”)



Урок –екскурсія стежками Олекси Довбуша ”Історія опришківського руху в Україні”



Урок-екскурсія “Оборонна архітетура України 14-16 століть. Фортеця Межибіж”



Урок-диспут “Створення держави Ізраїль. Арабо-ізраїльські війни”



Урок –захист проектів з курсу “Людина і світ” “Права , свободи і відповідальність”



Стадії навчального циклу учнів

  • Конкретний досвід

  • Вдумливе спостереження

  • Абстрактне мислення

  • Активне експериментування



Результат - вміння учнів

  • Уявляти цілісну картину світу

  • Співставляти і порівнювати події

  • Аналізувати причини і наслідки

  • Бачити взаємозв'язок усього, що відбувається у світі

  • Прогнозувати розвиток подій в залежності від об'єктивних і суб'єктивних обставин

  • Розглядаючи усі події в світі у взаємозв'язку, учні мають стійкий інтерес до історії і високий рівень знань та компетентностей



Робота з обдарованими дітьми Наші перемоги

  • Неодноразово учні ставали переможцями різноманітних конкурсів:

  • РУМ –міський етап(2012, 2013),

  • РУМ –обласний етап -2012;

  • Всеукраїнський історико-літературний конкурс «Моя Батьківщина. 1025-річчю Хрещення Русі присвячується»-2013-Диплом I ступеня МОН України;

  • Всеукраїнський історико-літературний конкурс «Лицарі українського романтичного світосприйняття: М.Коцюбинський та С.Параджанов» - 2014 -Диплом I ступеня МОН України



Всеукраїнський інтерактивний конкурс “Лелека”

  • Участь у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі знавців історії “Лелека-2011” (7-10 класи). Результати: “Золотий Лелека” – 7 , “Срібний Лелека” – 4 , “Бронзовий Лелека” – 18, сертифікат учасника – 5.

  • “Лелека – 2012 : “Золотий лелека”- 6, “Срібний лелека” – 5, “Бронзовий лелека”- 12, сертифікат учасника – 4. ”



Переможці міського та обласного етапів конкурсу РУМ «Моя земля – земля моїх батьків» у номінації «Описи-нариси» Робота «Підволочиськ- містечко-патріот на перехресті цивілізацій»»



Експедиційний загін 10 класу – автори роботи ”Зовнішня політика та дипломатія ЗУНР в 1918-1923 рр”



Наша творчість



Наші нагороди









Мої нагороди

  • Нагороди:

  • Грамота управління освіти і науки Тернопільської міської ради ( 2013, 2014),

  • Грамота управління освіти і науки Тернопільської обласної держадміністрації(2012),

  • Подяка міського голови (2011)

  • Почесна грамота Інституту інноваційних технологій МОН України(2013);

  • Диплом МОН Всеукраїнського історико-літературного конкурсу(2013, 2014),

  • Грамота Асоціації діячів сучасного мистецтва(2013);

  • Грамота управління культури, національностей та релігій Хмельницької обласної державної адміністрації(2014)



Мої нагороди



Мої нагороди



Мої нагороди



МЕТОДИЧНА РОБОТА



Проведені семінари

  • “Співпраця з громадськими організаціями як чинник формування громадянської позиції учнів, їх високої правової культури” -2012 – методичний округ “Сонячний”

  • “Розвиток критичного мислення учнів шляхом поєднання активних та інтерактивних форм навчання на уроках історії” – 2013 - методичний округ “Сонячний”

  • Семінар-практикум “Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості”- 2014 - методичний округ “Сонячний”

  • Міський семінар вчителів правознавства “Сучасні підходи до правової освіти молоді” – співорганізатор - 2014

  • “ Міжпредметні зв’язки в системі вивчення суспільствознавчих дисциплін як чинник оптимізації навчання”. – буде проведено 23.02.2014



Міський семінар з правознавства



Семінар для вчителів округу “Сонячний” “Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості”



Авторські програми

  • Програма факультативного курсу з історії України «Зовнішня політика та дипломатія України від Центральної Ради до УСРР», 10 клас - затверджено

  • Програма інтегрованого факультативного курсу «Світова зовнішня політика та дипломатія в міжвоєнний період», 10 клас - розробляється



Публікації

  • Стаття «Співпраця з громадськими організаціями як інструмент формування активної громадянської позиції учнів» - Освітянський альманах «Освіта Тернополя»;

  • Освітній портал «Острів знань » - 3 сертифікованих публікації :

  • Урок - диспут "Створення держави Ізраїль. Арабо - ізраїльські війни" Всесвітня історія 11 клас;

  • Суспільно-історичне есе «Ми всі прагнемо в Європу! А що для нас означає "Бути європейцем"?»;

  • Програма факультативного курсу"Зовнішня політика та дипломатія України від Центральної Ради до УСРР" 10 клас



Популяризація наших досягнень у місцевих медіа

  • http://www.dem-alliance.org/news/v-ternopoli-proveli-kruglii-stil-na-temu-pereosmislennja-nacionalnoi-istorii-jak-osnovnii-chinnik-nacionalnoi-idei-.html

  • http://www.dem-alliance.org/news/buti-obiznanim-i-mudrim-spozhivachem-jak-ce-.html

  • http://zz.te.ua/ternopilski-shkolyari-stvoryly-veletensku-hrystyyansku-knyhu/

  • http://te.20minut.ua/Podii/ternopilski-diti-stvorili-knigu-zavvishki-pivmetra-10287964.html

  • http://te.20minut.ua/Podii/minule-i-maybutne-ternopolya-obgovorili-v-shkolah-10325178.html

  • http://www.dem-alliance.org/news/u-ternopoli-vidbulasja-prezentacija-saitu-vladometr-.html

  • http://www.dem-alliance.org/news/fotoproekt-pid-pressom-%E2%80%93-u-ternopoli-kruglii-stil-ta-vidkrittja-fotovistavki.html

  • http://t-v.te.ua/podiyi/ternopilski-uchni-znovu-na-visoti/





Без слів…




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка