Рішення «Діловодство» на платформі optima-workFlow призначено для автоматизації функцій ведення діловодства та забезпечує обробку документів на протязі всього життєвого циклу



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



Рішення «Діловодство» на платформі OPTIMA-WorkFlow призначено для автоматизації функцій ведення діловодства та забезпечує обробку документів на протязі всього життєвого циклу — від створення проекту документа до його списання в архів

  • Рішення «Діловодство» на платформі OPTIMA-WorkFlow призначено для автоматизації функцій ведення діловодства та забезпечує обробку документів на протязі всього життєвого циклу — від створення проекту документа до його списання в архів

  • В рамках рішення «Діловодство» автоматизуються процеси обробки наступних категорій документів:

    • вхідна кореспонденція
    • вихідна кореспонденція
    • нормативно-розпорядчі документи
    • внутрішні документи
    • звернення громадян
    • В рішенні реалізовано функціонал видачі завдань та доручень різноманітних типів, контроль виконання


Швидке впровадження рішення

  • Швидке впровадження рішення

  • Обробка документів за допомогою візуального майстра з покроковими інструкціями на кожному етапі

  • Гнучка маршрутизація — вибір в якості адресатів підрозділів, співробітників, груп співробітників організації

  • Видача завдань та доручень різноманітних типів, контроль виконання

  • Бібліотека звітів та шаблонів документів

  • А також використання всіх переваг платформи OPTIMA-WorkFlow:

    • гнучкість, функціональна повнота та масштабованість платформи
    • відкрита архітектура, застосування самих сучасних технологій та промислових стандартів
    • прості візуальні засоби налаштування які не потребують залучення разробників
    • застосування ЕЦП для документів, резолюцій та рішеннях по документах
    • потокове сканування і розпізнавання, повнотекстовий пошук
    • штрих-кодове маркування документів
    • постійне вдосконалення платформи
    • розвинені програми навчання і підтримки користувачів






Функції:

    • Функції:
    • створення картки вхідного документа
    • Внесення реквізитів документа в поля картки
    • сканування документа і вкладення електронного образу


Функції:

    • Функції:
    • вибір адресатів
    • видача завдань (за необхідістю)
    • відправка документа


Функції:

    • Функції:
    • внесення резолюції
    • видача доручень
      • призначення виконавців
      • зазначення строків виконання
      • прикріплення файлів будь-яких форматів
      • ведення переписки між автором і виконавцями
      • розсилка повідомлень


Функції:

    • Функції:
    • ознайомлення з документом
    • виконання документу (підготовка документа у відповідь, виконання доручень по документу і т. д.)
    • направлення документа підлеглим співробітникам або на закриття


Функції:



Функції:

    • Функції:
    • списання документа до справи


Функції:

    • Функції:
    • розподіл документів по томах
    • формування описів/актів
    • формування зведених описів/актів
    • формування актів прийому-передачі до Державного архіву
    • ведення залишку
    • облік одиниць зберігання
    • видача документа/тому на руки




Функції:

    • Функції:
    • створення картки вихідного документа
    • внесення реквізитів документа в поля картки
    • підготовка проекту документа
    • вибір погоджувача / погоджувачів
    • відправка проекту документа на погодження


Функції:

    • Функції:
    • ознайомлення з проектом документа
    • вибір рішення
    • відправка на подальше узгодження або підписання


Функції:

    • Функції:
    • ознайомлення з проектом документа
    • підписання документа


Функції:

    • Функції:
    • реєстрація документа
    • списання документа до справи
    • відправка документа


Даний бізнес-процес можна порівняти з процесом обробки вихідної кореспонденції який містить наступні етапи:

  • Даний бізнес-процес можна порівняти з процесом обробки вихідної кореспонденції який містить наступні етапи:

    • підготовка проекту документа
    • узгодження документа
    • підписання документа
    • реєстрація документа
    • розсилка документа на виконання/ознайомлення
    • списання документа в архів


Даний бізнес-процес можна порівняти з процесом обробки вихідної кореспонденції який містить наступні етапи:

  • Даний бізнес-процес можна порівняти з процесом обробки вихідної кореспонденції який містить наступні етапи:

    • підготовка документа
    • узгодження документа
    • підписання документа


Даний бізнес-процес можна порівняти з процесом обробки вхідної кореспонденції який містить наступні етапи:

  • Даний бізнес-процес можна порівняти з процесом обробки вхідної кореспонденції який містить наступні етапи:

    • створення картки документа
    • реєстрація документа
    • розгляд документа та призначення виконавців
    • контроль виконання доручень по документу
    • виконання/ознайомлення
    • списання до справи


Перелік звітів:

  • Перелік звітів:

    • реєстр вхідних документів
    • реєстр вихідних документів
    • реєстр розпорядчих документів
    • лист візування
    • історія руху документів
    • доручення за документом
    • графічний звіт про кількість зареєстрованих документів




Гарантійне обслуговування ПЗ OPTIMA-WorkFlow

  • Гарантійне обслуговування ПЗ OPTIMA-WorkFlow

    • При купівлі OPTIMA-WorkFlow надається гарантія на 12 місяців, протягом яких виробник гарантує усунення програмних помилок платформи.
  • Базова програма супроводження

    • Програма включає в себе:
    • надання оновлень OPTIMA-WorkFlow;
    • технічну підтримку Службою підтримки користувачів (Service Desk);
    • усунення програмних помилок OPTIMA-WorkFlow;
    • інформування про проведені заходи, вихід нових версій, про нові функціональні можливості платформи.
    • Вартість супроводження - 25% від вартості придбаного ПЗ OPTIMA-WorkFlow на рік.


Розширена програма супроводження

  • Розширена програма супроводження

    • Ви маєте можливість самостійно визначити склад і характеристики послуг по супроводженню придбаного вами ПЗ OPTIMA-WorkFlow.
    • Основними параметрами, що впливають на вартість супроводження, є:
    • склад і версія придбаного ПЗ OPTIMA-WorkFlow;
    • наличие ограничений по количеству обращений в службу поддержки пользователей и требования по оперативности их обработки;
    • обсяг консультаційного супроводження в офісі замовника і виконавця;
    • витрати на відрядження (у разі їх необхідності).
  • Комплексне обслуговування рішень на платформі OPTIMA-WorkFlow

    • Комплексне обслуговування рішень, крім вже названих, може включати такі послуги:
    • розширення функціональних і організаційних рамок реалізованого рішення, у тому числі за рахунок нових технічних та методологічних рішень;
    • розробку рекомендацій щодо вдосконалення правил і методів обробки документів (оптимізацію процесів документаційного забезпечення управління), що застосовуються клієнтом;
    • реалізацію нових функціональних можливостей ПЗ OPTIMA-WorkFlow, у тому числі нових компонентів платформи;
    • інтеграцію реалізованого рішення в загальну інформаційну середу організації, міграцію даних з успадкованих систем;
    • інші послуги по супроводженню та розвитку рішень на базі ПЗ OPTIMA-WorkFlow.
    • Вартість послуг з обслуговування рішень на платформі OPTIMA-WorkFlow поза типових програм визначається виходячи з вимог до складу і характеристик послуг що надаються.


OPTIMA-WorkFlow - комплексна платформа для створення автоматизованих систем управління документами

  • OPTIMA-WorkFlow - комплексна платформа для створення автоматизованих систем управління документами

    • Існує з 1997 р.
    • Належить до числа лідируючих систем управління документами на українському ринку
    • Придбана більш ніж 350 клієнтами (більше 8000 ліцензій)
    • Партнери в регіонах України
    • Поточна версія платформи - 1.19
  • Найбільші клієнти:

    • Фонд державного майна України, Державне казначейство України, Державна контрольна-ревізійна служба в Україні, Національний банк України, Адміністрація Президента України (обробка звернень громадян), Головне управління МВС України в м. Києві, Департамент Державного моніторингу України, Рада національної безпеки та оборони України, Полтавська, Запорізька, Волинська, Луганська, Черкаська обласні державні адміністрації.


OPTIMA-WorkFlow — системи управління документами в державних та комерційних організаціях будь-якого масштабу:

  • OPTIMA-WorkFlow — системи управління документами в державних та комерційних організаціях будь-якого масштабу:

    • відкрита архітектура, застосування найсучасніших технологій і промислових стандартів
    • гнучкість, функціональна повнота і масштабованість платформи
    • високий ступінь відповідності вимогам MoReq2
    • наявність типових (коробочних) рішень
    • прості візуальні засоби налаштування і адаптації рішень які і не потребують залучення розробника
    • повнофункціональний Web-клиент
    • зручний, з можливістю налаштування, багатомовний інтерфейс
    • можливість створення територіально-розподілених систем
    • використання ЕЦП для зазначення авторства і забезпечення юридичної значимості документів, резолюцій і рішень по документах
    • потокове сканування, розпізнавання, повнотекстовий пошук, штрих-кодове і радіочастотне (RFID) маркування та ідентифікація документів
    • постійне вдосконалення платформи, розвинені програми навчання і підтримки користувачів та експлуатаційного персоналу


Інтегроване рішення, що поєднує в собі лідируючі інформаційні технології і програмні продукти :

  • Інтегроване рішення, що поєднує в собі лідируючі інформаційні технології і програмні продукти :

    • СУБД Microsoft SQL Server або Oracle Database
    • Рішення EMC та інші платформи
    • в якості систем довгострокового зберігання даних
    • Microsoft Office, OpenOffice.org та інші офісні додатки
    • Microsoft Internet Explorer, Mozilla FireFox та Apple Safari в якості Web-клиента
    • Microsoft Exchange, Lotus Notes, Novell GroupWise і будь-які інші системи електронної пошти, що підтримують стандартні протоколи SMTP / POP3 / IMAP4
    • системи гарантованої доставки повідомлень IBM WebSphere MQ Series и MSMQ
    • будь-які засоби криптографічного захисту інформації (КЗІ) та електронного цифрового підпису(ЕЦП), реалізовані як Microsoft Windows CSP
    • SAP Crystal Reports та Microsoft Reporting Services для формування звітності
    • Технології ABBYY для підтримки засобів сканування (в т. ч. потокового), розпізнавання, морфологічного аналізу і пошуку документів


Повноцінний набір інструментів для створення, розвитку та інтеграції інформаційних систем:

  • Повноцінний набір інструментів для створення, розвитку та інтеграції інформаційних систем:

    • відкрита системно-технічна архітектура «клієнт-сервер»
    • документований об'єктно-орієнтований API
    • відкрита модель зберігання даних
    • власна і доменна аутентифікація, підтримка технології Single-Sing-On
    • підтримка LDAP: інтеграція з Microsoft Active Directory
    • підтримка засобів створення та обробки документів, що відповідають стандартам ОLE (зокрема, Microsoft Office)
    • XML та Web-сервіси для обміну інформацією між інформаційними системами
    • підтримка скриптових програмних сценаріїв(.NET, VB и Java Script)
    • засоби для вбудовування в Web-портали на платформі Microsoft SharePoint Server
    • розвинений інструментарій для формування звітності та багато іншого






ТОВ «НВО ЕДД»

  • ТОВ «НВО ЕДД»

  • Отримати детальнішу інформацію про OPTiMA-WorkFlow, а також замовити презентацію у вашому офісі можна за адресою: novodv@rgdata.com.ua

  • Тел.: +38 (044) 592 40 33(34;35;36) Факс: +38 (044) 286 67 10

  • Україна, 01103, Київ, вул. Лубенська, 5

  • www.rgdata.com.ua






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка