Рішення проблем й виконати власні індивідуальні завдання



Дата конвертації22.12.2016
Розмір445 b.



Життя – це прийняття відповідальності заради того, щоб знайти вірне рішення проблем й виконати власні індивідуальні завдання

  • Життя – це прийняття відповідальності заради того, щоб знайти вірне рішення проблем й виконати власні індивідуальні завдання

  • В. Франкл





Створити людину — це допомогти їй стати суб'єктом культури, навчити життєтворчості, що припускає залучення в цей процес самої дитини.

  • Створити людину — це допомогти їй стати суб'єктом культури, навчити життєтворчості, що припускає залучення в цей процес самої дитини.

  • О. Бондаревська







Основні людиноутворюючі функції:

  • Основні людиноутворюючі функції:



аксіологічний (введення учнів у світ цінностей і надання їм допомоги у виборі особистісно значущої системи ціннісних орієнтацій);

  • аксіологічний (введення учнів у світ цінностей і надання їм допомоги у виборі особистісно значущої системи ціннісних орієнтацій);

  • когнітивний (забезпечує учнів системою наукових знань про людину, культуру, історію, природу, ноосферу як підвалини духовного розвитку);

  • діяльнісно-творчий (формування в учнів різноманітних способів діяльності, творчих здібностей);

  • особистісний (забезпечує самопізнання, розвиток рефлексивних здіб­ностей, оволодіння способами саморегуляції, самовдосконалення і самовизначення, формування життєвої позиції).



  • суб'єктом

  • своєї життєдіяльності





Умови, в які потрапляє учень у процесі освітньої (навчальної) діяльності:

  • Умови, в які потрапляє учень у процесі освітньої (навчальної) діяльності:



  • у сфері пізнання (інтелектуальний розвиток);

  • у сфері переживань (емоційний розвиток) — пріоритетним в емоційній сфері є вияв активної причетності до іншого в його переживаннях (дозволеність різноманітних емоційних станів, реакцій на себе й іншого, здатність розуміти, переживати емоційні стани інших людей);

  • у сфері діяльності (поведінковий, операційний компонент).





Порозуміння

  • Порозуміння

  • Похвала

  • Підтримка



  • дбайливе ставлення до дитини за принципом «не нашкодь»;

  • створення середовища, яке стимулює позитивні зміни в поведінці дитини і її ставленні до світу;

  • орієнтація учнів і вчителів на їх самозміни.



  • сприяння освоєнню учнями суб'єктної позиції;

  • надання учню необхідної психологічної підтримки

  • (за О. Газманом — спільне з дитиною визначення її інтересів, цілей, можливостей і шляхів подолання перешкод, проблем, що заважають досягати позитивних результатів у навчанні, самовихованні, спілкуванні і способі життя);

  • забезпечення розвитку особистості учня



Урок =









Створення





опора на суб'єктний досвід учня, розкриття його змісту як особистісно значущого;

  • опора на суб'єктний досвід учня, розкриття його змісту як особистісно значущого;

  • узгодження цього досвіду з науковим змістом знань, що підлягають засвоєнню;

  • виявлення особистісного вибору учня предметної галузі знань, визначення її стійкості, самостійності вияву;



  • На кожному поколінні лежить відповідальність, кожному поколінню дано виклик – наділити силою те покоління, що йде слідом

  • А. Хазей



  • Дякую

  • за

  • увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка