Рішення щодо участі в ній



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.


Структура кошторису виставкових витрат

  • Управління виставковою діяльністю


Фінансові умови участі

  • Саме фінансові умови участі у виставці (ярмарку) стають вирішальним чинником прийняття остаточного рішення щодо участі в ній.

  • Кошторис витрат на участь складається з таких основних статей: плата за виставкову площу; реєстраційний внесок (включає відшкодування витрат організаторів на видання рекламно-інформаційних матеріалів, виготовлення посвідчень учасника, медичне обслуговування тощо); витрати на персонал; вартість експонатів; витрати на створення і забезпечення роботи стенда; витрати на інформаційно-рекламні заходи. Поелементний зміст статей витрат представлено на рис.1.

  • Після закриття виставки-ярмарку визначають фактичну суму витрат і оцінюють результативність участі в ній.



Рис.1



Післявиставкова діяльність

  • Післявиставкова діяльність охоплює тривалий час після закриття виставки-ярмарку й передбачає оброблення інформації, отриманої на виставці, та подальшу роботу з відвідувачами. При цьому класифікуються й оцінюються угоди, які були укладені; відповідно до взятих зобов’язань проводять розсилку зразків товару, необхідної документації, письмових подяк важливим клієнтам, з’ясовують ефективність участі підприємства в виставці-ярмарку та визначають напрями її підвищення.



Кошти

  • Участь підприємства у виставці-ярмарку потребує значних вит­рат, тому по її завершенню проводять детальний аналіз цих інвестицій, порівнюють їхню величину з отриманими результатами, визначають заходи щодо поліпшення цієї діяльності.

  • Як свідчить зарубіжний досвід, найбільшу питому вагу в загальних витратах експонента має грошовий внесок організаторам виставки-ярмарку.

  • Сума грошового внеску має бути достатньою для відшкодування витрат організаторів на підготовку й проведення виставки-ярмарку та формування у них відповідного прибутку.



Відсоткове співвідношення

  • За даними закордонних фахівців, відсоткове співвідношення організаційних та експлуатаційних витрат має такий вигляд (орієнтовно):

  • орендна плата — 15%,

  • виготовлення обладнання — 39%,

  • комунікація —12%,

  • персонал — 21%,

  • інші експлуатаційні витрати — 13%.



Відсоткове співвідношення

  • З цих даних можна зробити висновок, що майже половину виставкових витрат становить орендна плата й витрати на виготовлення стенда. Витрати на оренду стенда за останні 10—15 років зросли на 50%. У зв'язку зі збільшенням кількості виставок і витрат на поїздку та проживання, відвідувачі скорочують час свого перебування на виставках. Нині близько 60% відвідувачів обмежують своє перебування на таких акціях одним днем, а чверть відвідувачів оглядає експозицію не більш ніж п'ятьох експонентів. Це спонукає підприємства-експоненти витрачати більше коштів на рекламу та паблік рилейшнз з тим, щоб заздалегідь забезпечити такі короткочасні візити максимальною інформацією про своє підприємство, товари та послуги, їхню якість, ціну та комерційні пропозиції.



Кошторис складається після визначення всіх цілей участі у виставці (ярмарку). Тому він є інструментом встановлення обме­жень на ті витрати, які не забезпечують підприємству-експоненту належних вигод.

  • Кошторис складається після визначення всіх цілей участі у виставці (ярмарку). Тому він є інструментом встановлення обме­жень на ті витрати, які не забезпечують підприємству-експоненту належних вигод.



Завершальний етап

  • Завершальним етапом підготовки до участі в торгових виставках є тест готовності до такої участі. Необхідно відповісти на такі запитання:

  • чи належить ваша продукція до категорії товарів, які широко експонуються на виставках, чи варто посилювати її демонстрацію на цих акціях?

  • чи беруть участь у виставках та ярмарках ваші конкуренти?

  • чи є органічний зв'язок між вашою участю у виставці (ярмарку) та програмою маркетингової політики комунікацій?

  • чи має ваше підприємство чітко розроблену програму виставкової політики?

  • чи точно визначено вами цілі участі у виставках (ярмарках) і наскільки такі цілі значущі?

  • чи повністю збігаються стратегічні цілі підприємства і цілі участі у названих акціях?

  • чи визначено точно групи клієнтів, яких може заінтересувати ваша участь у виставці (ярмарку)?



Завершальний етап

  • чи матиме ваше підприємство сприятливу внутрішню кон'юнктуру в період проведення виставки?

  • чи має для вашого підприємства пріоритетне значення ринок ярмарку, що в ній ви бажаєте взяти участь?

  • чи відповідає продукція вашого підприємства технологічним і якісним стандартам, яких дотримуються ваші конкуренти?

  • чи маєте ви достатню кількість товарів для забезпечення раптового зростання попиту?

  • чи зробили ви якісний аналіз конкретної виставки (ярмарку)?

  • чи може ваше підприємство підготувати стенд, який відповідатиме сучасним високим вимогам?

  • чи достатньо часу ваше підприємство має для підготовки?

  • чи має ваше підприємство персонал, здатний узяти на себе організацію участі у виставці.



Тільки позитивна відповідь на всі ці запитання дає змогу під­приємству прийняти остаточне рішення і сподіватись на значний зиск від участі в такій акції.

  • Тільки позитивна відповідь на всі ці запитання дає змогу під­приємству прийняти остаточне рішення і сподіватись на значний зиск від участі в такій акції.



Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка