Рівня освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховного процесу кадрами з відповідною базовою освітою



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.





рівня освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховного процесу кадрами з відповідною базовою освітою;

  • рівня освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховного процесу кадрами з відповідною базовою освітою;

  • стану викладання предметів і курсів базового навчального плану;

  • стану організації і ефективності навчально-виховного процесу в закладі;

  • рівня знань, умінь і навичок учнів відповідно до державних стандартів;

  • ефективності науково-методичної роботи з педкадрами;

  • умов забезпечення психічного здоров’я вихованців;

  • впровадження здоров’язберігаючих технологій.



Результати контролю без аналізу мертві, а при відсутності мети не варто контролювати

  • Результати контролю без аналізу мертві, а при відсутності мети не варто контролювати

  • Мета контролю:

  • *свідомо, цілеспрямовано діяти з метою виявлення відхилень від програми управління

  • * контролювати регулярно і несподівано

  • *контролюючи, перш за все, бачити успіхи



Заняття в різноманітних формах методроботи

  • Заняття в різноманітних формах методроботи

  • (лекції, семінари, практикуми, круглі столи);

  • Відкриті уроки, позакласні заходи в системі методичної роботи;

  • Уроки й позакласні заходи педагогів у процесі вивчення стану викладання навчальних предметів;

  • Документація вчителя;

  • Зошити, щоденники учнів



Семестр, навчальний рік;

  • Семестр, навчальний рік;

  • Міжатестаційний період педагога;

  • Період роботи вчителя-предметника;

  • Період виховної роботи класного керівника;

  • Період навчання і виховання від 1 до 11 класу.



Рівня знань, умінь, навичок учнів;



Стан початкового навчання та викладання навчальних предметів в основній і старшій школі;

  • Стан початкового навчання та викладання навчальних предметів в основній і старшій школі;

  • Рівень знань, умінь, навичок учнів;

  • Здоров’я дітей;

  • Управління неперервною освітою педагогічних кадрів;

  • Забезпечення рівного доступу до якісної освіти;

  • Психологічний супровід науково-методичною роботою;

  • Виконання мовного законодавства;

  • Атестація педагогічних кадрів;

  • Організація виховної роботи та рівень вихованості;

  • Організація роботи з обдарованими дітьми;

  • Впровадження інформаційних технологій в діяльність педагога;

  • Усунення недоліків за результатами комплексних і тематичних вивчень тощо.



За суб'єктом (самоаналіз, взаємоаналіз, адміністративний аналіз);

  • За суб'єктом (самоаналіз, взаємоаналіз, адміністративний аналіз);

  • За змістом (комплексний, тематичний, параметричний, оперативний, підсумковий);

  • За метою (оцінка, підсумки, регулювання, виявлення резервів, узагальнення досвіду);

  • За об'єктом (методичні формування, клас, учитель);

  • За періодичністю (періодичний, одноразовий, постійний).



За змістом (комплексний, тематичний, параметричний (відповідність встановленим нормам));

  • За змістом (комплексний, тематичний, параметричний (відповідність встановленим нормам));

  • За метою (попереджувальний, поточний, підсумковий);

  • За об'єктом (персональний, узагальнюючий);

  • За періодичністю (систематичний, періодичний, одноразовий);

  • За суб'єктом (адміністративний, громадський, взаємоконтроль, самоконтроль)



Визначення питань для вивчення;

  • Визначення питань для вивчення;

  • Визначення об'єкта контролю;

  • Визначення термінів проведення;

  • Визначення форми контролю;

  • Збір інформації;

  • Аналіз;

  • Рекомендації;

  • Визначення терміну перевірки рекомендацій.



“Головним недоліком контролю є стихійність , безсистемність, відсутність глибокого аналізу, тому управляти контрольною діяльністю без теоретичного підг’рунтя сьогодні не можна.”

  • “Головним недоліком контролю є стихійність , безсистемність, відсутність глибокого аналізу, тому управляти контрольною діяльністю без теоретичного підг’рунтя сьогодні не можна.”



Вивчення нормативних документів

  • Вивчення нормативних документів

  • Складання плану перевірки та основних питань змісту: методи роботи, терміни проведення, форми узагальнення, види і форми надання методичної допомоги

  • Розподіл функцій

  • Повідомлення про перевірку



Довідка;

  • Довідка;

  • Наказ.



Відсутність мети відвідування й аналізу занять;

  • Відсутність мети відвідування й аналізу занять;

  • Поверховість аналізу, його фрагментарність;

  • Некритичне ставлення до інновацій;

  • Пасивне оцінювання;

  • Невміння проводити порівняльний аналіз;

  • Формулювання висновків, що не відповідають аналізу з точки зору досягнутого результату;

  • Поверховість або відсутність конкретних пропозицій, рекомендацій;

  • Не здійснюється контроль за результатами попереднього аналізу.



Важливо не “спіймати”, “схопити”,”викрити”, а з’ясувати, виправити, проконсультувати й допомогти.

  • Важливо не “спіймати”, “схопити”,”викрити”, а з’ясувати, виправити, проконсультувати й допомогти.



Створення під час контролю стимулів до активної творчої діяльності;

  • Створення під час контролю стимулів до активної творчої діяльності;

  • Створення умов для постійного самовдосконалення;

  • Об'єктивне оцінювання під час контролю;

  • Спільне визначення програми подальшого удосконалення;

  • Контроль проводиться постійно та планово - тоді він сприймається як норма;

  • При тотальному контролі працівники знімають із себе відповідальність за якість роботи;



Не можна контролювати те, на що раніше не зверталась увага;

  • Не можна контролювати те, на що раніше не зверталась увага;

  • Не зосереджувати увагу контролю на “улюбленому” об'єкті - інші члени колективу випадають з поля зору;

  • Низька компетентність та страх зіпсувати стосунки з підлеглими - погані супутники керівника;

  • Систематичне навчання правильного виконання функціональних обов'язків знімає надмірну опіку та виводить підлеглих на самоконтроль;

  • Співпраця адміністратора й працівника;

  • Якщо відпрацьовану схему не контролювати - це може привести до хаосу.



“ Контроль-це взаємодія між людьми, з яких один(підлеглий) має право на помилку, а інший(керівник)-ні. А хто не контролює роботу своїх підлеглих, той не цікавиться їхніми досягненнями”

  • “ Контроль-це взаємодія між людьми, з яких один(підлеглий) має право на помилку, а інший(керівник)-ні. А хто не контролює роботу своїх підлеглих, той не цікавиться їхніми досягненнями”



Дякую за увагу!

  • Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка