Різновиди спілкування



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.



Спілкування можна охарактеризувати як специфічну міжособистісну взаємодію людей як членів суспільства, представників певних соціальних груп, що здійснюється на основі відображення соціальної дійсності.

  • Спілкування можна охарактеризувати як специфічну міжособистісну взаємодію людей як членів суспільства, представників певних соціальних груп, що здійснюється на основі відображення соціальної дійсності.

























  • РІЗНОВИДИ

  • СПІЛКУВАННЯ



Безпосереднє спілкування це вид спілкування, при якому відбувається прямий контакт між субєктами спілкування. Наприклад, студенти, слухаючи лекцію викладача, спілкуються з ним безпосередньо, при прямому контакті (бачачи, слухаючи його живу мову).

  • Безпосереднє спілкування — це вид спілкування, при якому відбувається прямий контакт між субєктами спілкування. Наприклад, студенти, слухаючи лекцію викладача, спілкуються з ним безпосередньо, при прямому контакті (бачачи, слухаючи його живу мову).

  • Опосередковане спілкування — це вид спілкування, протилежний до безпосереднього спілкування, і є таким, при якому суб?єкти спілкування не контактують один з одним, але одночасно вступають у комунікативні звязки. 



Міжособистісне спілкування цей вид спілкування найбільше поширений у житті людини, а конкретно — це безпосередні суспільні зв'язки людей у контексті "субєкт-обєктних" та "субєкт-субєктних" відносин.

  • Міжособистісне спілкування цей вид спілкування найбільше поширений у житті людини, а конкретно — це безпосередні суспільні зв'язки людей у контексті "субєкт-обєктних" та "субєкт-субєктних" відносин.

  • Масове спілкування — це вид спілкування, яке спрямоване не на конкретну людину, а на масу людей. Таке спілкування здійснюється через телебачення, засоби масової комунікації.

  • Монологічне спілкування — це вид спілкування, яке передбачає одностороннє спрямування інформації, коли лише один із учасників взаємодії викладає свої думки, ідеї, почуття,



Діалогічне спілкування — це вид спілкування, в основі якого

  • Діалогічне спілкування — це вид спілкування, в основі якого

  • лежить гуманне ставлення до іншої людини з якою спілкуються.

  • Конфліктне спілкування — це особливий вид спілкування, для

  • якого характерне зіткнення поглядів людей, їх інтересів і дій.

  • Маніпулятивне спілкування — це вид спілкування при якому

  • один із комунікантів хоче переважати, мати домінуючу позицію,

  • пригнічуючи інтереси, бажання та потреби іншого учасника

  • комунікативного процесу.



міжособистісний контакт означає те, що люди знаходяться в межах досягнення для сприйняття один одного, при цьому спрямовані один на одного і вступають у взаємодію, створюючи умови для передачі інформації

  • міжособистісний контакт означає те, що люди знаходяться в межах досягнення для сприйняття один одного, при цьому спрямовані один на одного і вступають у взаємодію, створюючи умови для передачі інформації

  • міжособистісна комунікація - способи обміну повідомленнями між партнерами, їхнє прийняття і переробка.



прийом ім'я власне (при зверненні до співбесідника називати його ім'я або ім'я-по батькові), в основі якого лежить задоволення неусвідомлюваної потреби в престижі (а силу нероздільності імені і особи людини);

  • прийом ім'я власне (при зверненні до співбесідника називати його ім'я або ім'я-по батькові), в основі якого лежить задоволення неусвідомлюваної потреби в престижі (а силу нероздільності імені і особи людини);

  • прийом дзеркало відносин (при спілкуванні із співбесідником зберігати на обличчі добрий, приємний вираз, легку усмішку), що грунтується на задоволенні потреби в безпеці через установку: Обличчя – дзеркало душі;

  • прийом золоті слова (невелике перебільшення яких-небудь позитивних сторін людини, комплімент), заснований на задоволенні неусвідомлюваних потреб в безпеці, престижі;

  • прийом особисте життя (вести розмову в руслі інтересів співбесідника), в основі якого лежить задоволення неусвідомлюваної потреби в престижі;

  • прийом терплячий слухач (вислухування проблем співбесідника, не перериваючи його), заснований на тому ж механізмі, що і попередній прийом.



Особливості спілкування людей з різними типами психологічної конституції.

  • Особливості спілкування людей з різними типами психологічної конституції.



  • Правила спілкування з домінантною людиною:

  • 1.Дайте йому можливість проявити свою домінантність.

  • 2. Спокійно тримайтесь належної точки зору, але не висміюйте його “силові прийоми”.

  • 3. В розмові опирайтесь на факти, переводьте розмову у ділове русло.



  • Правила спілкування з недомінантним співрозмовником:

  • Недомінантна людина вимагає підбадьорювання, краще не словами а поглядом, мімікою, жестами. Інакше існує ризик не отримувати важливу і цінну інформацію, яку ця людина бажає донести співрозмовнику.



  • Правила спілкування з мобільним співрозмовником:

  • Передусім необхідно вкластись в його темп, навіть коли це навіть спочатку зменшить продуктивність спілкування.

  • Встановивши задовільний темп бесіди, повертайтесь до того, що залишилось мало зрозумілим, уточніть деталі.



  • Правила спілкування з екстравертом:

  • Підкреслити свою увагу до екстраверта.

  • Бажано не обговорювати серйозні, а тим більше інтимні проблеми.

  • При діловій розмові тримайтесь основної лінії розмови, не вдавайтесь до дрібниць.









На цьому етапі відбувається орієнтація, хворий і сестра знайомляться одне з одним. Виникає зв’язок. Сестра вивчає реакції хворого на його хворобу. На початковому етапі хворий може відчувати певний дискомфорт, оскільки на ставлення до нього медичного персоналу накладаються асоціації чи упередження.

  • На цьому етапі відбувається орієнтація, хворий і сестра знайомляться одне з одним. Виникає зв’язок. Сестра вивчає реакції хворого на його хворобу. На початковому етапі хворий може відчувати певний дискомфорт, оскільки на ставлення до нього медичного персоналу накладаються асоціації чи упередження.



Співпраця медсестри і пацієнта залежить від стосунків, які сформувалися між ними. Хвороба, що розвивається, може викликати в хворого стан депресії, агресивність, роздратованість. Ці стани можна корегувати, якщо вчасно поговорити з хворим, вислухати його.

  • Співпраця медсестри і пацієнта залежить від стосунків, які сформувалися між ними. Хвороба, що розвивається, може викликати в хворого стан депресії, агресивність, роздратованість. Ці стани можна корегувати, якщо вчасно поговорити з хворим, вислухати його.



На кінцевому етапі хворий має бути підготований до виписки з лікарні. Часто він не знає, як буде жити поза межами лікарні і не хоче залишати її. Неодноразові розмови з хворим про те, що непокоїть його можуть краще підготувати його до життя за стінами лікарні.

  • На кінцевому етапі хворий має бути підготований до виписки з лікарні. Часто він не знає, як буде жити поза межами лікарні і не хоче залишати її. Неодноразові розмови з хворим про те, що непокоїть його можуть краще підготувати його до життя за стінами лікарні.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка