Робота педколективу Вершацької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів



Дата конвертації27.05.2016
Розмір445 b.


  • робота педколективу Вершацької

  • загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

  • Чигиринського району Черкаської області




  • МЕТА І ЗАВДАННЯ :

  • Виховання національно свідомих громадян - патріотів здатними забезпечити країні гідне місце в цивілізованому світі.

  • Виховання національної свідомості, любові до рідної землі і свого народу, мови, використання всіх її багатств

  • Розвиток і формування особистості, опанування нею національної культури як процес, що передбачає набуття знань, вироблення ставлень і цінностей, які в кінцевому рахунку обумовлюють світогляд і ідеали людини



  • Ідеал України.

  • Єдність поколінь на основі віри в національну ідею.

  • Почуття національної гідності.

  • Історична пам’ять.

  • Пошана до національних символів і свят.

  • Національна гідність особистості.

  • Дбайливе ставлення до національних багатств.

  • Розквіт духовного життя українського народу і прилучення його до християнської моралі



  • Формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу.

  • Забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, культури та історії рідного краю.

  • Виховання високої мовленєвої культури.

  • Прищеплення шанобливого ставлення до культури, звичаїв і традицій українців.

  • Виховання духовної культури.

  • Вивчення різних народних ремесел та оволодіння кожного учня хоча б одним із них.

  • Виховання бажання знати традиції і звичаї свого народу.

  • Прищеплення дітям любові до оберегів пам’яті.

  • Знайомство з народними поглядами на красу.

  • Вчити творити прекрасне.



підвищення професійної компетентності педагогів у здійсненні процесу національно-патріотичного виховання;

  • підвищення професійної компетентності педагогів у здійсненні процесу національно-патріотичного виховання;

  • активізація творчого потенціалу педагогів у виборі методів, форм, засобів, технологій виховання;

  • розширення спектра суб’єктів виховання;

  • наукове й організаційно-методичне забезпечення процесу виховання;

  • забезпечення єдності навчання й виховання як двох взаємозалежних складових системи освіти;

  • посилення ролі сім’ї у національно-патріотичному вихованні дітей, зміцненні взаємодії сім’і і школи;

  • поєднання організаційно-педагогічної, родинно-сімейної, національно-культурної, просвітницької діяльності вчителів, учнів, громадськості;

  • різносторонній розвиток випускника-патріота.



виховні заходи позашкільна робота урок

  • виховні заходи позашкільна робота урок

  • обрядові свята краєзнавчо-пошукова робота виховні години

  • народознавча робота походи клуб цікавих зустрічей

  • українські вечорниці екскурсії зустрічі з ветеранами

  • козацькі свята етнографічні експедиції зустрічі з жертвами

  • Голодомору

  • змагання з козацьких пошукова робота оформлення звітів про зустрічі зі старожилами

  • видів спорту екскурсії і походи

  • вивчення історії вивчення історії зустрічі з народними

  • села Черкащини майстрами

  • вивчення історії туристсько-краєзнавча

  • школи робота



  • Центром відродження духовної культури села і школи став шкільний історико-краєзнавчий музей. В його основу була покладена система національно-патріотичного виховання з врахуванням вікових особливостей учнів, що включає такі компоненти як рідна мова, родовід своєї сім’ї, етногенез української нації, етнографії, історії, природознавство рідного краю, український фольклор і національне мистецтво, народний календар і національно-релігійні традиції, родинно-побутові звичаї і обряди, народну медицину і метеорологію та чимало інших аспектів.



Пошук героїв війни; Проведення екскурсій,

  • Пошук героїв війни; Проведення екскурсій,

  • дослідження історії популяризація матеріалів

  • рідного краю, долі музею

  • родини в історії

  • України

  • Пошукова секція Секція екскурсоводів

  • Рада

  • історико-краєзнавчого

  • музею

  • Секція листування Секція оргмасової роботи

  • Листування з ветеранами Проведення масових

  • випускниками школи, виховних заходів, залучення

  • іншими музеями, батьків та громадськості

  • бібліотеками, архівами до роботи музею



Збір і запис усної народної творчості селі і краю;

  • Збір і запис усної народної творчості селі і краю;

  • Уроки української мови і літератури, пов’язані з творчістю і діяльністю Т.Г.Шевченка, його перебування на Чигиринщині; письменників і поетів краю, Черкащини;

  • Свята рідної мови;

  • Конкурс знавців мови імені Петра Яцика



Залучення учнів до пошукової роботи по збору речей національного побуту та одягу, матеріалів етнографії;

  • Залучення учнів до пошукової роботи по збору речей національного побуту та одягу, матеріалів етнографії;

  • Розширення знань учнів про традиції і звичаї села, природу рідного краю;

  • Знайомство з визначними місцями Чигиринщини;

  • Знайомство з прийомами пошукової роботи (вивчення краєзнавчої літератури, написання рефератів);

  • Зустрічі з видатними людьми села, краю;

  • Організація виставок – етнографічних, документальних, археологічних;

  • Робота факультативу “історія і культура рідного краю”, краєзнавчого гуртка .



Вивчення спадщини минулого;

  • Вивчення спадщини минулого;

  • пошуку, збору українських вишиванок, рушників, предметів національного одягу;

  • Дослідження родоводу родин села;

  • Дослідження і запис українських обрядів, побутових народних пісень.



- Вивчення історії села і його людей;

  • - Вивчення історії села і його людей;

  • Збір предметів побуту селян, визначення їх призначення;

  • Походи, краєзнавчі експедиції, екскурсії по рідному краю;

  • Знайомство з народними прикметами і сільськогосподарськими передбаченнями пращурів

  • Робота групи екскурсоводів музею.



Проведення календарно-обрядових свят;

  • Проведення календарно-обрядових свят;

  • Дослідження історії виникнення та вивчення українських пісень, фольклору;

  • Пошук, дослідження і збір місцевих зразків народно-прикладного мистецтва;

  • Робота гуртків “ляльковий театр”, “українська вишивка”, драматичного;



Пізнання природи і корисних копалин, історії географії рідного краю;

  • Пізнання природи і корисних копалин, історії географії рідного краю;

  • Знайомство та оволодіння навичками дослідницької роботи;

  • Збір матеріалів для поповнення існуючих експозицій, створення нових в музеї;

  • Організація екскурсій для учнів школи та гостей музею;

  • Туристсько-краєзнавчі походи різної тривалості;

  • Оволодіння навичками орієнтування по карті і на місцевості;

  • Оволодіння навичками приготування їжі в похідних умовах;






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка