Робота присвячена вивченню проблеми емоційного ставлення до навчання в учнів середньої ланки, як однієї з найбільш суттєвих систем ставлень особистості в цьому віці



Дата конвертації02.01.2017
Розмір444 b.



Робота присвячена вивченню проблеми емоційного ставлення до навчання в учнів середньої ланки, як однієї з найбільш суттєвих систем ставлень особистості в цьому віці. Відбито результати теоретичних і експериментальних досліджень даної проблеми в педагогічній психології. Досліджено ставлення до емоційно значущих навчальних ситуацій та подій шкільного життя. Це дає можливість конкретизувати причини тривожності, негативних факторів навчальної діяльності.

  • Робота присвячена вивченню проблеми емоційного ставлення до навчання в учнів середньої ланки, як однієї з найбільш суттєвих систем ставлень особистості в цьому віці. Відбито результати теоретичних і експериментальних досліджень даної проблеми в педагогічній психології. Досліджено ставлення до емоційно значущих навчальних ситуацій та подій шкільного життя. Це дає можливість конкретизувати причини тривожності, негативних факторів навчальної діяльності.



полягає в тому, що перехід учнів із початкової школи до середньої справедливо вважається кризовим періодом. Багаторічні спостереження педагогів та шкільних психологів свідчать про те, що цей етап неминуче пов’язаний зі зниженням успішності, хоча б тимчасовим. Учням, які звикли до певних порядків початкової школи, потрібен час, щоб пристосуватися до нового темпу і стилю життя. Часто зовнішні зміни збігаються у часі з початком фізіологічних змін в організмі дітей. Усе це, безперечно, відбивається на емоційному стані, мотивації та результативності навчання.

  • полягає в тому, що перехід учнів із початкової школи до середньої справедливо вважається кризовим періодом. Багаторічні спостереження педагогів та шкільних психологів свідчать про те, що цей етап неминуче пов’язаний зі зниженням успішності, хоча б тимчасовим. Учням, які звикли до певних порядків початкової школи, потрібен час, щоб пристосуватися до нового темпу і стилю життя. Часто зовнішні зміни збігаються у часі з початком фізіологічних змін в організмі дітей. Усе це, безперечно, відбивається на емоційному стані, мотивації та результативності навчання.



Мета дослідження: виявити вплив емоцій на мотивацію навчання

  • Мета дослідження: виявити вплив емоцій на мотивацію навчання

  • Згідно з метою були сформовані наступні завдання дослідження:

  • вивчення теоретичного підходу до проблеми впливу емоцій на мотивацію навчання учнів середньої ланки;

  • дослідити рівні ситуативної та особистісної тривожності учнів 5-6 класів;

  • виявити домінуючий рівень мотивації молодших підлітків;

  • визначити коефіцієнт вегетації та емоційний стан за М.Люшером;

  • сформувати рекомендації для учнів, їх батьків та вчителів для підвищення мотивації навчання.

  • Обʹєкт нашого дослідження: учні 5-6 класів, віком 10-12 років.

  • Предметом даної роботи є емоційно-мотиваційна сфера молодших підлітків.



Теоретико-методологічну основу дослідження склали філософські та психологічні теорії про сутність особистості та її розвиток у процесі життєдіяльності; психолого-методологічні спостереження; методика діагностики станів за тестом М. Люшера; опитувальник тривожності Спілберга; дослідження емоційного стану школярів за методикою Прохорова; опитувальники; методи процентної статистики.

  • Теоретико-методологічну основу дослідження склали філософські та психологічні теорії про сутність особистості та її розвиток у процесі життєдіяльності; психолого-методологічні спостереження; методика діагностики станів за тестом М. Люшера; опитувальник тривожності Спілберга; дослідження емоційного стану школярів за методикою Прохорова; опитувальники; методи процентної статистики.














База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка