Робота з обдарованими дітьми як важливий компонент формування конкурентноспроможного учня



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



  • «Головна мета української освіти - створити умови для особистісного розвитку і творчої самореалізації кожного громадянина України, формувати покоління, здатні навчатися впродовж життя, створювати й розвивати цінності громадянського суспільства…»

  • (Із Національної доктрини розвитку освіти України ХХІ ст.)









● попередня діагностика сформованості інтелектуальних умінь

  • ● попередня діагностика сформованості інтелектуальних умінь

  • ● спостереження за роботою учнів на уроках правознавства та позакласних заходах

  • ● аналіз результатів виконання самостійних, творчих робіт

  • ● аналіз результатів участі учнів в олімпіадах, конкурсах





СТРАТЕГІЇ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ

  • Стратегії навчання, що спираються на кількісні зміни:

  • прискорення — передбачає збільшення темпу засвоєння навчального матеріалу;

  • інтенсифікація — передбачає зміну не темпу засвоєння, а збільшення обсягу навчального матеріалу, тобто підвищення інтенсивності навчання.

  • ● Стратегії, що спираються на якісні зміни:

  • диференціація навчання;

  • індивідуалізація навчання.











Обдаровані діти – майбутнє кожної нації




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка