Робота заступника директора з молодими вчителями



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.





Робота заступника директора з молодими вчителями

  • Робота заступника директора з молодими вчителями

  • Діяльність НВК щодо становлення молодого вчителя

  • Співпраця наставника і молодого вчителя

  • Самоосвітня робота





сприяти постійному творчому зростанню, формуванню педагогічної майстерності;

  • сприяти постійному творчому зростанню, формуванню педагогічної майстерності;

  • допомогти у плануванні та організації роботи з питань модернізації навчально-виховного процесу;

  • впроваджувати передові методи у викладанні;

  • правильно обирати форми, методи й засоби навчання.





Добір науково-методичної літератури

  • Добір науково-методичної літератури

  • Створення портфоліо

  • Оформлення виставки перспективного педагогічного досвіду

  • Розробка методичних рекомендацій

  • Розробка пам'яток наставника і молодого вчителя

  • Розробка діагностично- прогностичного анкетного матеріалу



  • Практичне знайомство з молодим учителем

  • Діагностика його проблем

  • Проведення консультацій

  • Проведення співбесід

  • Залучення до роботи в практичних семінарах-практикумах

  • Проведення “круглих столів”, диспутів, дискусій з основних питань методики та педагогіки

  • Складання портфоліо молодого спеціаліста



Призначення наставника

  • Призначення наставника

  • Видання наказу про організацію роботи з молодими та малодосвідченими вчителями на поточний рік

  • Анкетування (вхідне, підсумкове)

  • Вибір методичної теми

  • Розробка індивідуального плану стаговлення молодого вчителя та його затвердження

  • Консультації з питань “Планування роботи вчителя-предметника”, “Ведення шкільної документації”, “Планування виховної роботи”

  • Участь у роботі Школи становлення молодого вчителя “Надія”

  • Взаємовідвідування уроків наставником і молодим вчителем

  • Залучення молодих спеціалістів до участі в роботі шкільних методичних об'єднань

  • Відвідування майстер-класів досвідчених вчителів школи, району

  • Внутришкільний контроль за процесом становлення молодого вчителя адміністрацією навчального закладу

  • Моделювання та проведення відкритих уроків

  • Творчий звіт молодого вчителя

  • Підведення підсумків становлення молодого вчителя

  • Видання підсумкового наказу про завершення становлення молодого вчителя



Анкетування

  • Анкетування

  • Розробка плану професійного вдосконалення

  • Поглиблення теоретичної підготовки з предмета та методики його викладання

  • Поповнення знань із суміжних предметів

  • Самоосвітня діяльність

  • Участь у семінарах, практикумах, майстер-класах

  • Творчий звіт



Успішне входження в професію: уміння чітко орієнтуватися в реальних життєвих та навчально-виховних ситуаціях, брати відповідальність за прийняті рішення

  • Успішне входження в професію: уміння чітко орієнтуватися в реальних життєвих та навчально-виховних ситуаціях, брати відповідальність за прийняті рішення

  • Набуття практичних навичок, необхідних у педагогічній роботі

  • Адекватна самооцінка власних досягнень

  • Побудова власного шляху професійного зростання



Дидактичні – мистецтво передавати знання в доступній формі;

  • Дидактичні – мистецтво передавати знання в доступній формі;

  • Конструктивні – це коли педагог не використовує готових рецептів, а сам створює їх для кожної конкретної ситуації;

  • Перцептивні потрібні педагогу, щоб вникати у складний внутрішній світ своїх учнів, розуміти їх, бачити світ їхніми очима;

  • Експресивні – вміння свою розповідь пожвавити доречним гумором, дотепом, доброзичливою іронією;

  • Комунікативні – правильний підхід до учнів у процесі навчання й виховання;

  • Здатність до розподілу уваги – широкий обсяг уваги, вміння легко переключатися в разі потреби з одного об'єкта на інші;

  • Акторські – вміння, залежно від обставин і виховних завдань, бути то добрим, то вимогливим, то спокійним тощо;

  • Уміння свідомо контролювати всі свої вчинки, дії й настрої




















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка