Розбудова демократії в Україні; реалізація Угод про партнерство і співробітництво з Європейським Співтовариством



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



  • розбудова демократії в Україні;

  • реалізація Угод про партнерство і співробітництво з Європейським Співтовариством;

  • необхідність адаптації державної служби до демократичних стандартів управління;

  • необхідність формування демократичної системи контролю влади;

  • необхідність формування нових засад діяльності державної служби в умовах багатопартійної системи в Україні.



  • професіоналізм;

  • патріотизм;

  • відповідальність;

  • підзвітність перед громадянським суспільством

  • при застосуванні європейського досвіду

  • щодо формування нового управлінського менеджменту.



північноамериканська (передбачає міждисциплінарний підхід, для якого характерне запровадження освітньо-кваліфікаційних рівнів "бакалавр" і "магістр");            

  • північноамериканська (передбачає міждисциплінарний підхід, для якого характерне запровадження освітньо-кваліфікаційних рівнів "бакалавр" і "магістр");            

  • французька (передбачає державно-централізовану систему підготовки нечисленної висококваліфікованої еліти, яку забезпечує Національна школа державного управління);

  • німецька (основою підготовки є юридична освіта, доповнена службовою підготовкою та навчанням у системі підвищення кваліфікації для державних службовців середнього та нижчого рівнів);

  • англосаксонська (передбачає поєднання бізнесу і державного управління).



Динаміку професійного навчання визначають такі параметри:

  • Динаміку професійного навчання визначають такі параметри:

  • розумовий - як набір образів, моделей мислення, основних предметів і теорій, що сформовані і використовуються в даній професії і представлені законами, системами та ідеальними об'єктами; 

  • комунікативний - у вигляді набору соціально і культурно організованих моделей професійного спілкування;

  • поведінковий - як набір зразків професійної діяльності та поведінки, соціально, культурно і технологічно визначене професійне виконання роботи.



  • орієнтація на специфіку діяльності;

  • провідна роль у навчанні надається тому, хто навчається;

  • гарантія результату діяльності.



  • недосконалість підходів та методів щодо добору слухачів;

  • недосконалість форм вхідного та вихідного рівнів знань;

  • недосконалість навчальних програм.

  • За матеріалами фінального звіту “Стратегічне оцінювання стану освіти у сфері публічної адміністрації та перспектив створення інституціональних спроможностей для якісної підготовки державних службовців” (Occasional Papers Series # 4 May 2007)



педагогічні методики зосереджуються на розвитку технічних навичок, які підвищують продуктивність, а не якість діяльності;

  • педагогічні методики зосереджуються на розвитку технічних навичок, які підвищують продуктивність, а не якість діяльності;

  • навчальні послуги не завжди відповідають реальним змінам і трансформаціям державної адміністративної структури в Україні;

  • вихідних знань недостатньо для формування нової моделі демократичного врядування в Україні.



- неможливість контролю за навчанням з боку тих, що навчається;

  • - неможливість контролю за навчанням з боку тих, що навчається;

  • - невідповідність між потребами користувачів навчальних послуг та навчальними програмами;

  • - існуючі організаційна структура та система фінансування зумовлюють конкуренцію між навчальними закладами за державне фінансування, а не за якість навчання.



запровадження системи фінансування за цільовим призначенням (органи місцевого самоврядування повинні приймати рішення щодо навчання власних працівників);

  • запровадження системи фінансування за цільовим призначенням (органи місцевого самоврядування повинні приймати рішення щодо навчання власних працівників);

  • реалізація проекту комплексної реформи Національної академії державного управління при Президентові України;

  • приведення у відповідність навчальних програм з потребами державних службовців та вимогами часу щодо надання якісних державних послуг населенню.



  • План реформи передбачає:

  • створення на рівні Національної академії професійної школи державного управління;

  • розвиток системи короткострокового навчання без відриву від роботи;

  • організацію навчання народних депутатів;

  • організацію навчання викладачів вищих навчальних закладів за спеціальністю “державне управління”;

  • створення у вищих навчальних закладах кафедр і курсів з державного управління.



формування нової мотивації у діяльності державних службовців і зміщення у навчанні акценту від жорсткого адміністрування до спрямування на демократичне врядування, приділяючи особливу увагу процесу залучення громадян України до прийняття державних рішень та керування суспільними змінами.

  • формування нової мотивації у діяльності державних службовців і зміщення у навчанні акценту від жорсткого адміністрування до спрямування на демократичне врядування, приділяючи особливу увагу процесу залучення громадян України до прийняття державних рішень та керування суспільними змінами.



- розроблено Концепцію та дорожню карту модернізації системи професійного навчання державних службовців;

  • - розроблено Концепцію та дорожню карту модернізації системи професійного навчання державних службовців;

  • - розпочато консультації з міжнародними експертами;

  • - розпочато організацію спільних заходів та навчання за участю західних фахівців.



передбачатиме за новими програмами:

  • передбачатиме за новими програмами:

  • спеціальну підготовку вищих керівних кадрів;

  • обов’язкове навчання державних службовців після призначення на посаду;

  • обов’язкове навчання у зв’язку зі змінами державної політики;

  • прийняття нових нормативно-правових актів відповідно до міжнародних норм і стандартів;

  • Навчання Народних депутатів.



  • вищих керівних кадрів -1,5 р.;

  • при призначенні на посаду - 2 тижні;

  • у зв’язку зі змінами державної політики - 2 тижні;

  • після прийняття нових нормативно-правових актів відповідно до міжнародних норм і стандартів -1-5 денні семінари;

  • навчання народних депутатів - 2 тижні.



  • удосконалення системи професійного добору здібних фахівців для навчання та подальшої роботи на вищих керівних посадах в органах державної влади всіх рівнів України, а в перспективі – для роботи в міжурядових органах Європейського Союзу;

  • здійснення ефективної організації та навчального процесу з професійної підготовки та постійного підвищення кваліфікації вищих управлінських кадрів України;

  • формування вітчизняного інтелектуального і кадрового потенціалу.



взаємодія з органами державної влади та органами місцевого самоврядування України щодо ефективного кадрового, інформаційного, аналітичного та експертного забезпечення процесів вироблення та реалізації державної політики;

  • взаємодія з органами державної влади та органами місцевого самоврядування України щодо ефективного кадрового, інформаційного, аналітичного та експертного забезпечення процесів вироблення та реалізації державної політики;

  • сприяння освітній діяльності та наданню програмно-методичної допомоги навчальним закладам;

  • удосконалення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації управлінських кадрів України;

  • налагодження міжнародного співробітництва в галузі професійного навчання державно-управлінських кадрів та наукових досліджень з державного управління.



Реформування Національної академії державного управління при Президентові України сприятиме гармонізації кадрової політики держави і підвищенню кваліфікації державних службовців всіх рівнів, подоланню дефіциту професійних кадрів, який, на сьогодні, вже сягає 25%, удосконаленню нормативно-правової бази в частині функціонування системи підвищення кваліфікації та формуванню кадрового потенціалу державних службовців, здатних адаптуватися до демократичних стандартів управління та надання якісних державних послуг українському населенню.

  • Реформування Національної академії державного управління при Президентові України сприятиме гармонізації кадрової політики держави і підвищенню кваліфікації державних службовців всіх рівнів, подоланню дефіциту професійних кадрів, який, на сьогодні, вже сягає 25%, удосконаленню нормативно-правової бази в частині функціонування системи підвищення кваліфікації та формуванню кадрового потенціалу державних службовців, здатних адаптуватися до демократичних стандартів управління та надання якісних державних послуг українському населенню.



  • Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка