Розділ ІІ. Визначення проблеми



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



































Розділ І. Пояснювальна записка.

  • Розділ І. Пояснювальна записка.

  • Розділ ІІ. Визначення проблеми

  • Розділ ІІІ. Мета виховання. Чинники сучасного виховання. Проектно-технологічний підхід у вихованні. Структура моделі виховання. Основні принципи виховання. Зміст виховання. Виховний простір розвитку особистості.

  • Розділ ІV. Вікові особливості учнів

  • Розділ V. Зміст виховної діяльності











Мета виховання:

  • Мета виховання:

  • формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал



Культурно – національні чинники виховання:

  • Культурно – національні чинники виховання:

  • Сім’я – приклади життєдіяльності батьків та історії роду;

  • Школау навчально-виховному процесі головний акцент має переноситись із засвоєння певної кількості знань на виховання особистості;

  • Соціальні інститути - позашкільні заклади, психологічні служби, інститути підвищення кваліфікації педагогічних працівників тощо



суспільні

  • суспільні

  • культурні

  • педагогічні

  • родинні



практично реалізувати індивідуальний підхід;

  • практично реалізувати індивідуальний підхід;

  • планувати і прогнозувати результати виховних впливів;

  • обирати найбільш ефективні для даного учня або класного колективу форми і методи виховної роботи;

  • об’єктивно оцінювати ефективність і результативність виховної роботи



Програма виховання враховує:

  • Програма виховання враховує:

  • діагностування;

  • визначення і обґрунтування педагогічних завдань;

  • моделювання і прогнозування, проектування і планування;

  • організацію різних видів діяльності з учнями;

  • моніторинг, корекцію та регуляцію відхилень у розвитку;

  • аналіз та прогнозування виховних ситуацій.



Мета виховання

  • Мета виховання

  • Завдання

  • Цільова група

  • Кінцевий результат

  • Критерії

  • Зміст діяльності

  • Форми

  • Методи

  • ЧАС



Структура виховної моделі національного виховання

  • Структура виховної моделі національного виховання

  • Виховна система це цілісний організм, який виникає у процесі інтеграції основних компонентів виховання (мета, суб'єкти виховання, їх діяльність, спілкування, відносини, кадровий потенціал, матеріальна база), що сприяє духовному розвитку і саморозвитку особистості.

  • Серцевиною виховного процесу є особистість.

  • Одним із визначальних принципів виховної системи є взаємозв'язок впливів: родини, вчителя, соціальних суб'єктів, довкілля.



Основні принципи виховання

  • Основні принципи виховання

  • національної спрямованості

  • культуровідповідності

  • цілісності

  • акмеологічний (засвоєння найвищих моральних цінностей)

  • суб'єкт – суб'єктної взаємодії

  • адекватності виховання до психологічних умов розвитку особистості

  • особистісної орієнтації

  • превентивності

  • технологізації



Зміст виховання:

  • Зміст виховання:

  • науково обґрунтована система загальнокультурних і національних цінностей та відповідна сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва і самої себе тощо…



Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави виявляється у патріотизмі, національній самосвідомості, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин.

  • Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави виявляється у патріотизмі, національній самосвідомості, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин.

  • Ціннісне ставлення до людей виявляється у моральній активності особистості, прояві чуйності, чесності, правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосерді, толерантності, совісті, терпимості до іншого тощо.

  • Ціннісне ставлення до природи формується у процесі екологічного виховання і виявляється у таких ознаках: почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них, здатності особистості гармонійно співіснувати з природою, активній участі у природоохоронних акціях тощо.



Ціннісне ставлення до мистецтва формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом.

  • Ціннісне ставлення до мистецтва формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом.

  • Ціннісне ставлення до праці є важливою складовою змісту трудового виховання особистості, яке передбачає усвідомлення дітьми соціальної значущості праці, розвинену потребу в трудовій активності, ініціативність, схильність до підприємництва, розуміння економічних законів і проблем суспільства та засобів їх розв’язання, готовність до творчої діяльності.

  • Ціннісне ставлення до себе передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно – душевних та соціальних сил.



Виховний простір — це не тільки середовище, а й духовний простір учня і педагога, це простір культури, що впливає на розвиток особистості

  • Виховний простір — це не тільки середовище, а й духовний простір учня і педагога, це простір культури, що впливає на розвиток особистості



психологізація

  • психологізація

  • відкритість до соціуму

  • залучення дітей до розв'язання суспільно значущих і особистісних життєвих проблем

  • розвиток творчого потенціалу

  • спонукання школярів до самостійного розв'язання власних життєвих проблем



життєтворчість

  • життєтворчість

  • педагогічна культура вчителів і вихователів

  • педагогічний захист й підтримка дітей у розв'язанні їхніх життєвих проблем та в індивідуальному саморозвитку

  • самореалізація людини в особистісній, професійній та соціальній сферах її життєдіяльності



Вікові особливості учнів початкової, основної та старшої школи побудовані за змістовними лініями:

  • Вікові особливості учнів початкової, основної та старшої школи побудовані за змістовними лініями:

  • 1. Психологічні вікові особливості.

  • 2. Педагогічні завдання.

  • 3. Діяльнісний підхід у формуванні особистості учня.

  • 4. Форми роботи.



зміст виховної діяльності

  • зміст виховної діяльності



Створення моделі класного колективу в початковій школі

  • Створення моделі класного колективу в початковій школі



















Усе мистецтво виховання складається з того, щоб ставити молодих людей в умови, що здатні розвити в них задатки розуму й добропорядності.

  • Усе мистецтво виховання складається з того, щоб ставити молодих людей в умови, що здатні розвити в них задатки розуму й добропорядності.

  • Гельвецій.












База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка