Розглянути споживач а як основного суб’єкта сучасної економіки. Розглянути споживач а як основного суб’єкта сучасної економіки



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



Розглянути споживач а як основного суб’єкта сучасної економіки.

  • Розглянути споживач а як основного суб’єкта сучасної економіки.

  • Визначити його поведінку та особливості вибору.

  • Дослідити, які фактори є визначальними у поведінці споживача.



Укажіть, чи правильні твердження:

  • Укажіть, чи правильні твердження:

  • 1. Економічні потреби — це відносини, які характеризують зв’язок людей з умовами життєдіяльності.

  • 2. Людські потреби є обмеженими, а ресурси безмежні.

  • 3. Потреби задовольняються споживчими благами.

  • 4. Потреби — це бажання володіти певними речами, відчуття нестачі, якщо це бажання лишається незадоволеним.

  • 5. Закон зростання потреб характеризує появу все нових і нових потреб.





Ціль споживача

  • Ціль споживача –

  • мати максимальну корисність від споживання товарів і послуг.

  • На шляху до цієї мети в споживача виникає маса обмежень: сімейний бюджет, ціни, асортимент пропонованих товарів і послуг.

  • Тому споживач, як і виробник, відчуває на собі вплив обмежених можливостей.

  • Перед ним теж стоїть проблема раціонального вибору.











  • Раціональна поведінка споживача при

  • виборі товару або послуги припускає, як

  • правило, певну послідовність дій:

  • усвідомлення необхідності покупки, пошук

  • інформації про товар чи послугу, оцінка

  • можливих варіантів покупки, прийняття

  • рішення про покупку.







В сучасних умовах швидких темпів розвитку ринкової економіки перед нашою країною постало чимало важливих питань, які потребують якнайшвидшого вирішення. Серед них можна виділити низку, пов’язаних із проблемами споживання. Це і задоволення споживчих потреб, і дослідження мотивації споживача, і встановлення оптимальних цін на всі види продукції. Все це не раз досліджувалося українськими та іноземними економістами і соціологами, а я пропоную вам власне дослідження – щодо вивчення питання привабливості та якості надання послуг торгівельних мереж «Амстор», «Сільпо», «АТБ», що є типовим для жителів багатьох міст України. Вивчимо поведінку споживача та з’ясуємо питання в який з супермаркетів піти? Який краще?

  • В сучасних умовах швидких темпів розвитку ринкової економіки перед нашою країною постало чимало важливих питань, які потребують якнайшвидшого вирішення. Серед них можна виділити низку, пов’язаних із проблемами споживання. Це і задоволення споживчих потреб, і дослідження мотивації споживача, і встановлення оптимальних цін на всі види продукції. Все це не раз досліджувалося українськими та іноземними економістами і соціологами, а я пропоную вам власне дослідження – щодо вивчення питання привабливості та якості надання послуг торгівельних мереж «Амстор», «Сільпо», «АТБ», що є типовим для жителів багатьох міст України. Вивчимо поведінку споживача та з’ясуємо питання в який з супермаркетів піти? Який краще?



Загальне завдання для всіх творчих груп: дослідити, проаналізувати узагальнити питання щодо поведінки споживача у привабливості та якості надання послуг торгівельних мереж «Амстор», «Сільпо», «АТБ», що є типовим для жителів багатьох міст України. З’ясувати питання в який з супермаркетів піти? Який краще?

  • Загальне завдання для всіх творчих груп: дослідити, проаналізувати узагальнити питання щодо поведінки споживача у привабливості та якості надання послуг торгівельних мереж «Амстор», «Сільпо», «АТБ», що є типовим для жителів багатьох міст України. З’ясувати питання в який з супермаркетів піти? Який краще?



На основі завдань для груп використати в роботі програмні продукти:

  • На основі завдань для груп використати в роботі програмні продукти:

  • PowerPoint – малювання об’єктів, фонів, створення мультиплікації, презентації

  • Paint – малювання об’єктів, фонів

  • Word – написання звітної спільної роботи учнів.

  • Publisher - створення бюлетеня

  • Excel – побудова таблиць, діаграм

  • Picture Manager – редактор зображень

  • Bing – пошук інформаційних матеріалів, зображень

  • Skype – спілкування

  • OneNote – електронна записна книжка

  • OutLook – поштовий клієнт

  • Google – карта, завантаження фотографій та відомостей про досліджувані супермаркети м. Запоріжжя

  • WordPress – платформа для створення блогів, на основі платформи http://economprojects.wordpress.com/ завантажити звітні роботи проекту «Вершина трикутника: Амстор, АТБ, Сільпо».



Визначити вершину трикутника: Амстор, АТБ, Сільпо - спільні та відмінні риси супермаркетів.

  • Визначити вершину трикутника: Амстор, АТБ, Сільпо - спільні та відмінні риси супермаркетів.

  • Визначити критерії дослідження.

  • Простий за облаштуванням та зручний у користуванні – головний критерій оцінювання.

  • Обґрунтувати висновки.



Скласти анкету у вивченні питання привабливості супермаркетів та поглядів споживачів.

  • Скласти анкету у вивченні питання привабливості супермаркетів та поглядів споживачів.

  • Визначити, які фактори є визначальними у поведінці споживача.

  • Провести опитування серед респондентів (населення мікрорайону).

  • Результати обґрунтувати.



Результати опитування відобразити в програмі Excel – побудувати таблиці, діаграми. Зробити підсумки.

  • Результати опитування відобразити в програмі Excel – побудувати таблиці, діаграми. Зробити підсумки.



Дослідити Закон України про рекламу - результат занести в документ Word.

  • Дослідити Закон України про рекламу - результат занести в документ Word.



Скласти памятку споживача на основі дослідження закону України “Про права споживача”, ст.50 Конституції України. Результат занести в документ Word та publisher – бюлетень для шкільної газети “Джалапіта” .

  • Скласти памятку споживача на основі дослідження закону України “Про права споживача”, ст.50 Конституції України. Результат занести в документ Word та publisher – бюлетень для шкільної газети “Джалапіта” .



Скласти поради правомірної поведінки споживача.

  • Скласти поради правомірної поведінки споживача.

  • Результат занести в документ Word.



Скласти словничок споживача.

  • Скласти словничок споживача.

  • Результат занести в документ Word.



Показати зразок скарги (претензії) споживача на випадок придбання товару неналежної якості.

  • Показати зразок скарги (претензії) споживача на випадок придбання товару неналежної якості.

  • Результат відобразити в документі Word.



На основі творчої, дослідницької роботи груп та результатів, створити учнівську презентацію power point “Вершина трикутника: Амстор, АТБ, Сільпо”

  • На основі творчої, дослідницької роботи груп та результатів, створити учнівську презентацію power point “Вершина трикутника: Амстор, АТБ, Сільпо”



На основі творчої, дослідницької роботи груп та результатів, створити інформаційний продукт в publisher - буклет « Перелік торгівельних марок супермаркета «Сільпо»».

  • На основі творчої, дослідницької роботи груп та результатів, створити інформаційний продукт в publisher - буклет « Перелік торгівельних марок супермаркета «Сільпо»».



На основі творчої, дослідницької роботи груп та результатів, створити учнівську мультимедійну презентацію power point “ Вершина трикутника”.

  • На основі творчої, дослідницької роботи груп та результатів, створити учнівську мультимедійну презентацію power point “ Вершина трикутника”.



В Google – карта, завантажити фотографії та відомості про досліджувані супермаркети Запоріжжя.

  • В Google – карта, завантажити фотографії та відомості про досліджувані супермаркети Запоріжжя.



Література: 1    Підручник «Загальна економіка» за ред. І.Ф.Родіонової. 2    Підручник «Економіка», В.Г.Мельничук, Г.О.Ковальчук, В.О.Огнев`юк. 3    Практикум з економіки для 10-11 класів. Додаткова література

  • Література: 1    Підручник «Загальна економіка» за ред. І.Ф.Родіонової. 2    Підручник «Економіка», В.Г.Мельничук, Г.О.Ковальчук, В.О.Огнев`юк. 3    Практикум з економіки для 10-11 класів. Додаткова література

  • Ресурси Іnternet.

  • http://www.consumerinfo.org.ua

  • http://silpo.ua/

  • http://www.atbmarket.com/

  • http://www.amstor.ua/



За результатами оцінити роботу груп.

  • За результатами оцінити роботу груп.

  • Критерії оценивання рабіт.

  • № групи ___

  • Критерії оценивання рабіт.

  • № групи ___

  • Критерії оценивання рабіт.

  • № групи ___





  • ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! Плідної роботи!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка