Розмежування регулятивних та управлінських функцій держави; розмежування регулятивних та управлінських функцій держави



Дата конвертації27.05.2016
Розмір445 b.



розмежування регулятивних та управлінських функцій держави;

  • розмежування регулятивних та управлінських функцій держави;

  • творча конкуренція;

  • гармонія прав та обов’язків;

  • соціальний діалог та партнерство;

  • рівноправне залучення усіх зацікавлених суб’єктів до формування і реалізації державної кадрової політики;

  • застосування сучасних концепцій та технологій управління розвитком людського потенціалу



«Поетапне створення такої системи державного управління, що забезпечить становлення України як високорозвинутої, правової, цивілізованої європейської держави з високим рівнем життя, соціальної стабільності, культури та демократії, дозволить їй стати впливовим чинником у світі та Європі. Її метою є також формування системи державного управління, яка стане близькою до потреб і запитів людей, а головним пріоритетом її діяльності буде служіння народові, національним інтересам. Ця система державного управління буде підконтрольною народові, прозорою, побудованою на наукових принципах і ефективною».

  • «Поетапне створення такої системи державного управління, що забезпечить становлення України як високорозвинутої, правової, цивілізованої європейської держави з високим рівнем життя, соціальної стабільності, культури та демократії, дозволить їй стати впливовим чинником у світі та Європі. Її метою є також формування системи державного управління, яка стане близькою до потреб і запитів людей, а головним пріоритетом її діяльності буде служіння народові, національним інтересам. Ця система державного управління буде підконтрольною народові, прозорою, побудованою на наукових принципах і ефективною».



Держава цілеспрямовано мінімізує своє втручання в життєзабезпечення громадян і бере на себе лише ті послуги, які в даний період розвитку суспільства в змозі гарантувати і неможливо знайти на ринку послуг. Вона постійно прагне дерегулювання, тобто передачі своїх функцій механізмам ринкової саморегуляції і недержавним інституціям на засадах:

  • Держава цілеспрямовано мінімізує своє втручання в життєзабезпечення громадян і бере на себе лише ті послуги, які в даний період розвитку суспільства в змозі гарантувати і неможливо знайти на ринку послуг. Вона постійно прагне дерегулювання, тобто передачі своїх функцій механізмам ринкової саморегуляції і недержавним інституціям на засадах:

  •   1) визначення переліку послуг, які потрібні громадянам, а також критерії оцінки якості та ефективності їх надання;

  •   2) відносини між споживачами та постачальниками товарів і послуг

  • регулюються ринком, окрім тих випадків, коли він не може адекватно

  • задовольнити потреби суспільства;

  •   3) управлінські послуги повинні бути платними тільки у випадку, коли громадянин має вибір - чи користуватися цією послугою, чи ні;

  •  4) управлінські послуги повинні надаватися, насамперед, на низових рівнях структури виконавчої влади, що забезпечить їх наближення до споживачів.





вироблення стратегічного курсу з питань зовнішньої та внутрішньої політики держави/розвитку території;

  • вироблення стратегічного курсу з питань зовнішньої та внутрішньої політики держави/розвитку території;

  • розроблення проектів нормативно-правових актів;

  •  ефективне управління державними /місцевими фінансами та державним /комунальним майном і контроль за їх використанням;

  • надання публічних послуг



  • Простота ведення бізнесу -142 місце з 183 країн світу;

  • Ефективність податкової системи – 181 місце з 183 країн світу;

  • Фіскальне навантаження на бізнес - рівень перерозподілу ВВП через бюджет у 2009 р. 42,4%.





















Передача приватному сектору функцій з надання публічних послуг

  • Передача приватному сектору функцій з надання публічних послуг





Відсутність партнерських відносин по осі «держава – ОМС – приватний бізнес»

  • Відсутність партнерських відносин по осі «держава – ОМС – приватний бізнес»

  • Недовіра населення до «приватного партнера»

  • Слабо розвинута система правового регулювання в сфері ППП, відсутність методології та навиків по підготовці та реалізації подібних проектів

  • Недостатня кваліфікація і знання представників публічної влади і бізнесу в сфері ППП

  • Відсутність стандартів надання послуг та розвинутої системи моніторингу їх якості






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка