Розмови, використана поетом є новаторством його ідіостилю



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.



МЕТА

  • МЕТА







У ПОСІБНИКУ ПРЕДСТАВЛЕНО МАТЕРІАЛИ ЗА ПЕРШИМИ

  • У ПОСІБНИКУ ПРЕДСТАВЛЕНО МАТЕРІАЛИ ЗА ПЕРШИМИ

  • ТРЬОМА ПЕРІОДАМИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

  • (РОЗДІЛАМИ)







УЗАГАЛЬНЕННЯ МАТЕРІАЛІВ - МОЖЛИВІСТЬ ПОБАЧИТИ ХУДОЖНІЙ ТЕКСТ У СИСТЕМІ

  • УЗАГАЛЬНЕННЯ МАТЕРІАЛІВ - МОЖЛИВІСТЬ ПОБАЧИТИ ХУДОЖНІЙ ТЕКСТ У СИСТЕМІ







8. Аналіз поезії «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…»

  • 8. Аналіз поезії «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…»

  • 8.1. Виразне читання вірша

  • 8.2. Евристична бесіда з елементами дослідження

  • Чому саме цією поезією автор розпочинає збірку?

  • (композиційно вірші розташовано не за часом написання, а

  • за логікою розвитку почуття – від вічного до злободенного,

  • Від найособистішого до суспільного. Для ліричного героя

  • кохання не пройшло, при зустрічі воно розгорається з новою,

  • не меншою силою, стверджуючи, що справжні почуття –

  • вічні.)

  • Визначте тему поезії (розмова про почуття, що

  • спалахнуло на схилі літ – мотив запізнілого кохання).

  • Коментар учителя. Тема розмови, використана поетом є

  • новаторством його ідіостилю.

  • Жанр поезії (опрацюйте питання 5. та обгрунтуйте відповідь)

  • 5. У вірші поєднані види лірики

  • А пейзажну і громадянську Б філософську й інтимну

  • В інтимну та пейзажну Г громадянську й інтимну

  • Яка алегорична, незвична картина постає перед

  • читачем? (Очевидно, ліричний герой зустрів своє давно

  • забуте кохання. Кохання, яке приносило більше муки від

  • нерозділених почуттів, ніж радості. Здавалося б, усе

  • минулося. Але ні. Загорілася у душі пожежа, і якщо на початку

  • вірша «осінь зійшла по плечі», то тепер – «вогонь по плечі».

  • Коханню підкоряється будь-хто.)

  • Композиційні особливості вірша. Яку форму обирає автор

  • монолог чи діалог? (за змістом – розмова, за формою - монолог).



Система персонажів, образів, символів

  • Система персонажів, образів, символів

  • Ліричний герой. Який він? (досвідчений чоловік, котрий

  • багато бачив у житті. Він збуджений, збентежений,

  • схвильований зустріччю, яка примушує його згадати про давнє

  • кохання).

  • Який яскравий образ виникає? Чому саме акація стає своєрідною асоціацією коханої героя вірша?

  • Який символічний образ також присутній у поезії ? (Осінь) Що він означає? (період життя людини: осінь – період вікової зрілості).

  • Коментар учителя. Автор народжений восени, він є дитям

  • осені, тому по-особливому тонко побачив її красу і зрозумів

  • її тонку печаль.

  • 8.3. Самостійна робота Завдання диференційовані.

  • «С» + «Д» - робота над тестовими питаннями

  • «В» - Творча робота. Дати відповідь на запитання лірич.

  • героя: «Що воно за таке – любов?»

  • Тестові завдання для «С» та «Д» груп:

  • 6. Віршовий розмір твору

  • А ямб Б хорей В дактиль Г амфібрахій Д анапест

  • 7. Завдання на відповідність

  • Художні засоби виразності Приклад

  • 1 риторичне запитання А «Прогоріло у тім вогні…»

  • 2 оксюморон Б «колюче щастя»

  • 3 епітет В «Коли стало любити важче,

  • 4 метафора І солодше любити знов...»

  • Г «Вже б, здалося, нащо мені?»

  • Д «У годину суху й вологу»

  • 8.4. Яка ж ідея проходить червоною ниткою в поезії?








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка