Розподіл занять на тиждень та розклад занять: розподіл занять на тиждень та розклад занять



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



розподіл занять на тиждень та розклад занять:

  • розподіл занять на тиждень та розклад занять:

  • - укладаються відповідно до наказу;

  • - кількість занять інваріантної складової повністю відповідає вимогам наказу;

  • змінюватися може:

  • - кількість занять варіативної складової (вказувати фактично) ;

  • - максимальна кількість занять на тиждень та навчальне навантаження в астрономічних годинах.





освітні лінії Базового компонента дошкільної освіти

  • освітні лінії Базового компонента дошкільної освіти

  • - «Дитина в соціумі»,

  • - частково – «Особистість дитини»

  • передбачає:

  • - формування навичок соціально визнаної поведінки, вміння орієнтуватись у світі людських взаємин, здоров’язбережувальної компетентності,

  • - реалізація завдань патріотичного виховання дошкільників, у тому числі засобами народознавства





Реалізується через

  • Реалізується через

  • заняття з музичної, образотворчої діяльності, художньої літератури;

  • театральну діяльність (протягом дня, як самостійний вид діяльності, чи включена у різні заняття для реалізації їх програмових завдань).



Одне заняття на тиждень із художньої література може бути проведено за рахунок кількості таких занять:

  • Одне заняття на тиждень із художньої література може бути проведено за рахунок кількості таких занять:

  • - з художньо-продуктивної діяльності у середній та старшій групах;

  • - з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування у ІІ молодшій групі,

  • - інтегруватися у змісті занять із розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування в групах раннього віку та І молодшій групі

  • (у примітках робочого навчального плану розкрити цю особливість).



Реалізується через:

  • Реалізується через:

  • - формування та розвиток фонематичної, лексичної компетентності;

  • - формування граматичної, діалогічної, монологічної компетентності;

  • - завдання з художньої літератури (друга молодша група) ;

  • - інтеграцію завдання з художньої літератури у змісті занять (групи раннього віку, перша молодша група).



Фізкультурні заняття проводяться:

  • Фізкультурні заняття проводяться:

  • - з дворічного віку – до 2-х занять на тиждень;

  • - з трьох років не менше 3 разів на тиждень

  • За умови наявності басейну – 2 фізкультурних заняття та 2 заняття в басейні.

  • У дні, коли немає занять з фізкультури і плавання, проводять фізкультурні комплекси під час денної прогулянки.

  • Години, передбачені для фізкультурних занять,

  • не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження на дитину.



Заняття, що потребують підвищеної пізнавальної

  • Заняття, що потребують підвищеної пізнавальної

  • активності :

  • - планувати у першу половину дня;

  • - чергувати їх із заняттями з музичного виховання та фізкультури.

  • Допускається проведення занять у другій половині дня (образотворча діяльність, фізкультура (зокрема, з плавання).

  • Особливо це стосується середньої групи (кількість

  • занять в день – не більше 2 при загальній кількості ─12 занять на тиждень)

  • планується переважно на першу половину дня. Допускається проведення деяких занять у другій половині дня. Це може стосуватися занять з фізичної культури (зокрема, з плавання), образотворчої діяльності тощо.

  • заняття, що потребують підвищеної пізнавальної активності, планувати у першу половину дня, чергувати їх із заняттями з музичного виховання та фізкультури



Оптимальне співвідношення організованих форм навчальної діяльності дітей та їхньої самостійної пізнавальної діяльності

  • Оптимальне співвідношення організованих форм навчальної діяльності дітей та їхньої самостійної пізнавальної діяльності

  • Забезпечення особистісно-орієнтованого підходу до кожної дитини

  • Діяльнісний підхід до організації освітнього процесу



Використання блочно-тематичного підходу до

  • Використання блочно-тематичного підходу до

  • планування, складання календарних планів та проведення занять:

  • - із ознайомлення із соціумом;

  • - з логіко-математичного розвитку;

  • - художньо-продуктивної діяльності.

  • - крім занять з фізичної культури й музичного виховання.



Інтегроване заняття ─ форма організації освітньої діяльності, спрямована на розкриття цілісної сутності певної теми засобами різних видів діяльності, що об’єднуються в широкому інформаційно-предметному полі заняття (за Н. Гавриш)

  • Інтегроване заняття ─ форма організації освітньої діяльності, спрямована на розкриття цілісної сутності певної теми засобами різних видів діяльності, що об’єднуються в широкому інформаційно-предметному полі заняття (за Н. Гавриш)



партнерська модель взаємодії дорослого та дитини;

  • партнерська модель взаємодії дорослого та дитини;

  • зменшення навчального навантаження на дітей;

  • тривалість заняття може бути збільшено;

  • щодня можна проводити одне інтегроване заняття за вибором вихователя;

  • інтегроване заняття може замінити інші заняття, крім занять із фізичної культури та музичного виховання.



групування навчального матеріалу;

  • групування навчального матеріалу;

  • активна участь дітей в систематизації матеріалу;

  • спрямованість на формування в дітей основ діалектичного світогляду;

  • розкриття творчого потенціалу;

  • розвиток у дітей здібностей та вміння самостійно, активно пізнавати довкілля.



1. Ознайомлення із соціумом

  • 1. Ознайомлення із соціумом

  • 2. Розвиток мовлення і культура

  • мовленнєвого спілкування

  • 3. Художньо-продуктивна діяльність

  • (образотворча – ліплення або аплікація)

  • 4. Здоров’я та фізичний розвиток (зала)



1. Ознайомлення з природним довкіллям

  • 1. Ознайомлення з природним довкіллям

  • 2. Логіко-математичний розвиток

  • 3. Художньо-продуктивна діяльність

  • (музична, у групі)



1. Ознайомлення із соціумом

  • 1. Ознайомлення із соціумом

  • 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

  • 3. Художньо-продуктивна діяльність (художня література)

  • 4. Здоров’я та фізичний розвиток (група або вулиця)



КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

  • КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

  • Центр громадянського виховання

  • т. 731- 50 - 52

  • http://edu-post-diploma.kharkov.ua

  • nova_gromada@ukr.ne




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка