Розробка дистанційних навчальних модулів



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



Семінар-тренінг “Вступ до управління знаннями” –

  • Семінар-тренінг “Вступ до управління знаннями” –

  • 25-27 березня 2011 р.

  • Майстерня “E-Learning та управління знаннями” –

  • 15-18 серпня 2011 р.

  • Розробка та тестування дистанційного курсу “Основи регіональної соціальної політики” –

  • жовтень-грудень 2011 р.

  • Управління знаннями – навчальна поїздка до Швейцарії – 20-26 листопада 2011 р.

  • Учасник робочої групи з написання посібника “Управління знаннями в місцевих та регіональних органах влади”



поглиблення уявлення щодо концепції управління знаннями



бажання вдосконалення викладацької діяльності, розробки нових курсів

  • бажання вдосконалення викладацької діяльності, розробки нових курсів

  • необхідність досвіду використання інформаційних технологій в навчальному процесі, інтерактивних методів навчання

  • перспектива використання засобів дистанційного навчання у викладацькій роботі























































для слухачів (студентів):

  • для слухачів (студентів):

  • опрацювання роботи в командах;

  • розвиток вміння формулювати думки і не боятися їх презентувати;

  • вміння “слухати і чути” інших;

  • відчуття “духу” змагальності;

  • позитивний настрій та дружня атмосфера;

  • можливість креативу та інновацій тощо…

  • для викладача:

  • чітка організація робочого часу;

  • можливість охопити (залучити) всіх слухачів (студентів) до процесу;

  • корегування курсу у відповідності з потребами слухачів (студентів) – наявність зворотного зв'язку;

  • можливість використання різноманітних форм та засобів навчання (форум, чат, тести, групові та індивідуальні завдання і т.п.);

  • більш практичне спрямування навчального курсу;

  • широкі можливості спілкування з аудиторією;

  • зручність оцінювання;

  • отримання нової інформації тощо…



Розробка та пілотне тестування навчання у дистанційному форматі за темами «Управління людськими ресурсами» та «Прогнозування і моніторинг соціально-гуманітарного розвитку на державному та регіональному рівні» (Центр підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування).

  • Розробка та пілотне тестування навчання у дистанційному форматі за темами «Управління людськими ресурсами» та «Прогнозування і моніторинг соціально-гуманітарного розвитку на державному та регіональному рівні» (Центр підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування).

  • Доповнення змісту релевантних дисциплін, що викладаються за магістерськими програмами «Державне управління», «Публічне адміністрування» темами «Управління знаннями в публічному секторі».

  • Участь професорсько-викладацького складу в змістовному наповненні «Порталу знань для оптимізації процесу прийняття рішень органами місцевої влади та місцевого самоврядування».

  • Участь професорсько-викладацького складу кафедри в міжнародних та національних науково-комунікативних заходах у сфері публічного управління з доповідями за проблематикою упровадження управління знаннями в діяльність органів публічного управління в Україні.

  • Організація та проведення науково-комунікативних заходів: - Всеукраїнська міжвузівська конференція студентів та молодих вчених "Становлення публічного адміністрування в Україні"; - круглий стіл "Знання як стратегічний ресурс суспільного розвитку"; - Регіональна науково-практична конференція за міжнародною участю "Проблеми управління соціальним та гуманітарним розвитком“.



Включення напряму «Упровадження практик управління знаннями в публічному секторі України» до переліку науково-дослідних робіт.

  • Включення напряму «Упровадження практик управління знаннями в публічному секторі України» до переліку науково-дослідних робіт.

  • Пілотне тестування навчання у дистанційному форматі за модулем «Результативність і ефективність державного управління та місцевого самоврядування» дисципліни «Територіальне управління в Україні в умовах реформ» (нормативна дисципліна магістерської програми за спеціальністю «Публічне адміністрування»).

  • Розробка модуля «Управління змінами» дисципліни «Public Management та процеси децентралізації в Європі» (нормативна дисципліна магістерської програми за спеціальністю «Публічне адміністрування») для подальшого використання у дистанційному форматі








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка