Розроблення пропозицій що до удосконалення вимог отримання дозвільних документів для експорту та імпорту сільськогосподарських і харчових продуктів в Україні



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



розроблення пропозицій що до удосконалення вимог отримання дозвільних документів для експорту та імпорту сільськогосподарських і харчових продуктів в Україні

  • розроблення пропозицій що до удосконалення вимог отримання дозвільних документів для експорту та імпорту сільськогосподарських і харчових продуктів в Україні



Об’єкт дослідження – нинішня дозвільна система у сфері ЗЕД що до експорту харчової продукції.

  • Об’єкт дослідження – нинішня дозвільна система у сфері ЗЕД що до експорту харчової продукції.

  • Предмет дослідження – вимоги та особливості отримання дозвільних документів для експорту та імпорту харчової та сільськогосподарської продукції.





Митна декларація

    • Митна декларація
    • Попередня митна декларація
    • Товаро-транспортний документ на перевезення
    • Зовнішньоекономічний договір (контракт)
    • Рахунок (Invoice)








Митні документи, які різняться для України та ЄС:

  • Митні документи, які різняться для України та ЄС:



ТРАНСПОРТНІ ДОКУМЕНТИ

  • ТРАНСПОРТНІ ДОКУМЕНТИ









Аналізуючи вимоги отримання дозвільних документів в Україні та ЄС, а також порівнюючи ознаки та цілі цих документів – можна дійти висновку, що ці документи мають спільні та відмінні ознаки. Більшість документів є уніфікованими як для нашої держави так і для країн ЄС, до виключення відносяться попередні декларації. Для української сторони попередні декларації забезпечують додатковий контроль певного виду товарів (зокрема підакцизних), а для країн ЄС наявність попередніх декларацій переслідують аналіз ризиків безпечності та якості продукції і забезпечують подальше відстеження товару на внутрішніх кордонах країн ЄС.

  • Аналізуючи вимоги отримання дозвільних документів в Україні та ЄС, а також порівнюючи ознаки та цілі цих документів – можна дійти висновку, що ці документи мають спільні та відмінні ознаки. Більшість документів є уніфікованими як для нашої держави так і для країн ЄС, до виключення відносяться попередні декларації. Для української сторони попередні декларації забезпечують додатковий контроль певного виду товарів (зокрема підакцизних), а для країн ЄС наявність попередніх декларацій переслідують аналіз ризиків безпечності та якості продукції і забезпечують подальше відстеження товару на внутрішніх кордонах країн ЄС.



Важливим етапом для просування продукції українського виробництва до європейського ринку стало приєднання України до конвенцій та міжнародних договорів, що дало змогу узгодити законодавчу та нормативно-правову бази, документи яких на практиці мають однаковий зміст, а інколи і форма української документації збігається з формою документації країн ЄС.

  • Важливим етапом для просування продукції українського виробництва до європейського ринку стало приєднання України до конвенцій та міжнародних договорів, що дало змогу узгодити законодавчу та нормативно-правову бази, документи яких на практиці мають однаковий зміст, а інколи і форма української документації збігається з формою документації країн ЄС.

  • Загалом документи для продукції тваринного та рослинного походження є спільними за ознаками. Але можуть різнитися процедури отримання певних видів документів та обмеження з боку держави на товари, котрі потребують ліцензування продукції.



Узагальнюючи дані зовнішньоекономічні документи, ми бачимо, що в нашій державі не надається належної уваги за контролем якості та безпеки продукції, яка ввозиться на територію України. Більше того, не спрямована увага на перевірку всього процесу закордонного виробництва. В країнах Євросоюзу ситуація протилежна. Чітко відпрацьований підхід ретельної перевірки як самого процесу виготовлення продукції, так і його подальшого впровадження в рамках безпечності та якості.

  • Узагальнюючи дані зовнішньоекономічні документи, ми бачимо, що в нашій державі не надається належної уваги за контролем якості та безпеки продукції, яка ввозиться на територію України. Більше того, не спрямована увага на перевірку всього процесу закордонного виробництва. В країнах Євросоюзу ситуація протилежна. Чітко відпрацьований підхід ретельної перевірки як самого процесу виготовлення продукції, так і його подальшого впровадження в рамках безпечності та якості.

  • Тож досвід та практика європейських країн що до дозвільної документації імпортно-експортних операцій харчової та сільськогосподарської продукції мають використовуватися в Україні за приклад.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка