Розуміння проблеми в політиці тренінг для представників місцевої влади та нуо



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.


РОЗУМІННЯ ПРОБЛЕМИ В ПОЛІТИЦІ

  • ТРЕНІНГ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ МІСЦЕВОЇ ВЛАДИ ТА НУО

  • Проект “Посилення співпраці влади та громадянського суспільства заради розвитку громади”

  • Лабораторія законодавчих ініціатив


1. ЩО ТАКЕ ПРОБЛЕМА У ПОЛІТИЦІ?

  • Результат вивчення проявів і причин суспільного невдоволення щодо певного громадського явища

  • Передбачає перехід від безпосереднього переживання до цілеспрямованого визначення характеру відповідного «утруднення» (проблеми)



ПРОБЛЕМА ЯК КОНФЛІКТ ІНТЕРЕСІВ



ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРОБЛЕМИ ПОЛІТИКИ

  • Проблеми політики мають не приватний, а громадський характер

  • Проблема є перешкодою для наших бажаних дій або цілей

  • Проблема є наслідком попередньої політики (минулих дій влади)

  • Суспільна значущість проблем політики змінюється залежно від зміни цінностей та умов

  • Проблеми політики мають різну ступінь «піддатливості для розв’язання»



ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ: ДОСВІД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ



2. ФОРМУЛЮВАННЯ ПРОБЛЕМИ У ПОЛІТИЦІ



ФОРМУЛЮВАННЯ ПРОБЛЕМИ У ПОЛІТИЦІ: ВИМОГИ ДО МОВИ



3. ЗАЦІКАВЛЕНІ СТОРОНИ У ПОЛІТИЦІ

  • Оскільки проблема політики – це конфлікт (або дисбаланс) інтересів, необхідно відповісти на такі питання:

  • хто ті люди, які зацікавлені у певному питанні?

  • якою мірою вони беруть участь у розробці та реалізації політики?

  • чи є організації, що їх представляють?

  • чи входять ці організації в структуру прийняття рішень?



ЗАЦІКАВЛЕНІ СТОРОНИ У ПОЛІТИЦІ



ЗАЦІКАВЛЕНІ СТОРОНИ У ПОЛІТИЦІ

  • ЗАЦІКАВЛЕНІ СТОРОНИ – люди / установи / організації, стан (інтереси) яких може змінитися внаслідок ухвалення певного рішення або реалізації проекту = СТЕЙКХОЛДЕРИ

  • БЕНЕФІЦІАРІЇ – групи, для яких ефекти певної політики є вигідними або цінними

  • ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ – групи, безпосередньо на яких орієнтована певна конкретна діяльність (в основному – в контексті проекту)



ЗАЦІКАВЛЕНІ СТОРОНИ У ПОЛІТИЦІ



ГРУПИ ЗАЦІКАВЛЕНИХ СТОРІН

  • Групи протесту

  • Політики (обрані посадовці)

  • Бізнес структури

  • Неурядові організації (НУО)

  • Впливові особи

  • Державні службовці, представники державних установ та муніципальних служб

  • Представники «поінформованої групи»

  • Представники ЗМІ



ГРУПИ БЕНЕФІЦІАРІЇВ І ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ



АНАЛІЗ ЗАЦІКАВЛЕНИХ СТОРІН: ГРАФІК ВПЛИВУ



4. ЗАЛУЧЕННЯ ЗАЦІКАВЛЕНИХ ОСІБ: НАВІЩО?



ФОРМИ ЗАЛУЧЕННЯ: ДРАБИНА АРНШТЕЙНА




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка