Розвантаження програми, більшою мірою, відбулося за рахунок суттєвих змін у Державних вимогах до рівня загальноосвітньої підготовки учнів



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.



Розвантаження програми, більшою мірою, відбулося за рахунок суттєвих змін у Державних вимогах до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

  • Розвантаження програми, більшою мірою, відбулося за рахунок суттєвих змін у Державних вимогах до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

  • В оновленій програмі реалізується:

  • принцип «ножиць»: зміст може подаватися глибше, а перевіряється - лише обов’язковий мінімум (здебільшого на рівні застосування при виконанні практично-зорієнтованих вправ, завдань тощо, відповідно до вікових особливостей учнів, їх життєвого досвіду та уподобань.

  • зміщення акцентів зі знаннєвих результатів на діяльнісні



Мінімізовано вимоги у змістових лініях:

  • Мінімізовано вимоги у змістових лініях:

  • 1 кл. Ознайомлення із додаванням і відніманням без переходу через розряд в концентрі «Сотня»

  • 1, 2 кл. Математичні вирази. Рівності. Нерівності

  • 2 кл. Просторові відношення. Геометричні фігури

  • 4 кл. Сюжетні задачі

  • У окремих випадках обчислень знято вимогу «коментує свої дії під час виконання обчислень»



2 клас. Числа. Дії з числами:

  • 2 клас. Числа. Дії з числами:

  • «розуміє спосіб складання таблиць додавання та віднімання чисел з переходом через десяток в межах 20»

  • «виконує додавання і віднімання чисел з переходом через десяток в межах 20 способом округлення з опорою на зразок»



3-й клас. Просторові відношення. Геометричні фігури

  • 3-й клас. Просторові відношення. Геометричні фігури

  • розуміє, що через одну точку можна провести безліч прямих

  • класифікує кути та многокутники за певними ознаками

  • будує коло (круг) заданого радіуса за допомогою циркуля

  • позначає на рисунку елементи кола та круга: центр, радіус, діаметр



4 клас. Числа дії з числами

  • 4 клас. Числа дії з числами

  • планує послідовність виконання дій під час письмового множення і ділення

  • розуміє спосіб множення на трицифрове число

  • 4 клас. Величини

  • розуміє, що рух тіл описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: шлях, швидкість і час



3-ій клас



1 клас

  • 1 клас

  • Вилучено тему «Узагальнення і систематизацію математичних уявлень, сформованих у передшкільний період»

  • Геометричні поняття: позначення точок і відрізків буквами

  • З теми “Маса” вилучено підтему “Зважування й відважування предметів”



2 клас. Вилучено теми

  • 2 клас. Вилучено теми

  • Істотні ознаки кола, круга

  • Порівняння іменованого числа і суми або різниці іменованих чисел

  • Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі

  • При вивченні таблиць множення та ділення, в виокремлено два етапи



3 клас. Вилучено теми

  • 3 клас. Вилучено теми

  • Кількість прямих, які можна провести через одну точку; через дві точки

  • Побудова кола, (круга)

  • Тему “Задачі з буквеними даними” перенесено з 3-го класу в 4-й клас

  • 4 клас. Вилучено теми

  • Письмове множення на трицифрове число у випадку, коли другий множник містить нуль у середині запису

  • Ознайомлення з письмовим діленням на трицифрове число



Науково-практична онлайн конференція «Учені НАПН України – українським учителям»

  • Науково-практична онлайн конференція «Учені НАПН України – українським учителям»

  • https://www.youtube.com/watch?v=Vynm-_KTTg8&feature=youtu.be





2 клас:

  • 2 клас:

  • Основні складові комп’ютера

  • Історія обчислювальних пристроїв

  • Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів

  • 3 клас:

  • Файли та папки. Вікна та операції над вікнами;

  • 4 клас:

  • Файл. Папка. Операції над папками і файлами.



2 клас

  • 2 клас

  • “Команди і виконавці” в без вживання слова “алгоритми”

  • 3 клас

  • “Текст”



  • Замінено на



За рахунок видалення тем було додано:

  • За рахунок видалення тем було додано:

  • Тема «Текст»

  • ознайомлення з середовищами для читання текстів

  • Тема «Графіка»:

  • робота з картами

  • ознайомлення зі схемами (графами), діаграмами



Підтримка вивчення навчальних предметів






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка