“Розвиток життєвих компетентностей(соціальної, комунікативної, самоосвітньої) на уроках української мови та літератури”



Дата конвертації29.05.2016
Розмір445 b.







Впровадження компетентнісно

  • Впровадження компетентнісно

  • орієнтованого підходу з використанням

  • інтерактивних технологій,

  • елементів компаративного аналізу,

  • комп'ютерних засобів навчання.

  • Побудувати заняття, спрямовані на підтримку і розвиток життєвих компетентностей учнів з метою подальшої адаптації у соціумі, реалізації як творчих особистостей.





Технології кооперативного навчання

  • Технології кооперативного навчання

  • - Робота в парах;

  • - Робота в малих групах;

  • -“Коло ідей”;

  • - Акваріум

  • Технології колективно-групового навчання

  • - Мікрофон

  • - Незакінчені речення

  • - Мозковий штурм

  • - ”Ажурна пилка”

  • Технології ситуативного моделювіання

  • Технології опрацювання дискусійних питань



– порівняльно-історичне дослідження подібностей і відмінностей,зв'язків та впливів літератур різних країн.

  • – порівняльно-історичне дослідження подібностей і відмінностей,зв'язків та впливів літератур різних країн.

  • Аспекти компаративного аналізу:

  • 1. Встановлення міжлітературних зв`язків ( зіставлення на

  • рівні епох та особистості автора, літературних напрямів,

  • світоглядних концепцій).

  • 2. Аналіз художнього тексту ( тема, ідея, жанрові ознаки,

  • проблематика, система та символіка образів, поетика).

  • 3. Встановлення типологічної схожості, відповідності, аналогії

  • між подібними літературними явищами української та

  • світової літератури.



  • - використання можливостей ІКТ сприяють реалізації дидактичних цілей відповідно до вимог освітнього стандарту, загальнопедагогічних завдань, пов'язаних із формуванням особистості XXI століття;

  • - застосування ІКТ значно урізноманітнює традиційні методи, прийоми, види навчальної діяльності, істотно підвищує мотивацію, допомагає розкрити творчі здібності учнів та вчителя



Електронні підручники та посібники

  • Електронні підручники та посібники

  • Статистичні таблиці

  • Динамічні таблиці

  • Літературні портрети

  • Літературні презентації

  • Тестові завдання

  • Диктанти

  • Медіа-твори

  • Віртуальні екскурсії





Урок словесності – це завжди діалог

  • Урок словесності – це завжди діалог



2007-2007н.р

  • 2007-2007н.р

  • “Жанрово-тематична специфіка роману Марії Матіос “Солодка Даруся”” (учениця 10-А класу Майдаченко М.)

  • 2008-2009н.р

  • “Експресивна лексика в аспекті стилістичної диференціації сучасної української мови”(учениця 11-А класу Дубельт М.)

  • ”Топоси ідентичності в прозі Марії Матіос” (учениця 11-А класу Майдаченко М.)

  • 2009-2010н.р

  • “Драматургія Лесі Українки в контексті західноєвропейської модерної драми” (учениця 10-А класу Опаріна А.)



2007 р. – “Комунікативно-мовленнєве спрямування уроків літератури на основі методу компаративного аналізу як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання”

  • 2007 р. – “Комунікативно-мовленнєве спрямування уроків літератури на основі методу компаративного аналізу як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання”

  • 2008 р. – “Розвиток життєвих компетентностей учнів у процесі підготовки до ЗНО (поточне і контрольне оцінювання з української літератури в 11-му класі)”

  • 2009 р. – “Використання інноваційних технологій у процесі формування життєвих компетентностей учнів на уроках української мови й літератури”





  • Компаративний аналіз творчості українських мандрівних дяків

  • і західноєвропейських поетів-вагантів (Матеріали до інтегрованих уроків української і зарубіжної літератури в 9 класі). Зарубіжна література.№24(64).2005. С.17-19

  • «УСІ готові твори. 5-11 класи». Х.: Торсінг, 2007 

  • «Екзамен без проблем 9 клас. Українська література». Х.: Торсінг

  • Плюс, 2007

  •   «Нетрадиційні уроки української мови». Х. Торсінг Плюс.2008 

  • «Нетрадиційні уроки української літератури». Х. Торсінг Плюс.2008

  • «Нетрадиційні уроки зарубіжної літератури». Х. Торсінг Плюс.2008 

  •   Тест-контроль. Українська мова та література. 11 клас: Зошит для поточного і тематичного оцінювання(формат ЗНО)Харків. Весна. ФОП Співак Т.К. 2009

  • Тест-контроль. Українська мова та література. 6 клас: Зошит для поточного і тематичного оцінювання. Харків. Весна. ФОП Співак Т.К. 2009

  • Тест-контроль. Українська мова та література. 5 клас: Зошит для поточного і тематичного оцінювання. Харків. Весна. ФОП Співак Т.К. 2010



2006- 2007 н.р. - учениця 9-Б класу Дубельт М. посіла ІІ місце в ІІ турі конкурсу ім. П.Яцика

  • 2006- 2007 н.р. - учениця 9-Б класу Дубельт М. посіла ІІ місце в ІІ турі конкурсу ім. П.Яцика

  • 2007-2008 н.р. - учениця 7-А класу Фоміна І. посіла ІІ місце в ІІ етапі олімпіади з української мови та літератури

  • 2008-2009 н.р. – учениця 11-А класу Дубельт М. посіла ІІ місце в ІІ етапі олімпіади з української мови та літератури

  • 2009-2010 н.р. – учениця 8-А класу Нечипоренко М. посіла ІІ місце в ІІ етапі Міського конкурсу знавців української мови



2008-2009н.р.

  • 2008-2009н.р.

  • Українська мова Українська література

  •  

  •  2009-2010н.р.

  • Українська мова Українська література

  •  







Таким чином, використання інноваційних інтерактивних технології, елементів компаративного аналізу і комп’ютерних інформаційних технологій на уроках мови та літератури допомагають учителю реалізувати поставлені перед ним задачі:

  • Таким чином, використання інноваційних інтерактивних технології, елементів компаративного аналізу і комп’ютерних інформаційних технологій на уроках мови та літератури допомагають учителю реалізувати поставлені перед ним задачі:

  • адаптувати учня до умов сучасного життя;

  • формувати здатність самостійно оволодівати знаннями, творчо мислити;

  • застосовувати здобуту інформацію у власному житті;

  • формувати ключові компетентності






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка