Розвиток творчих здібностей та активізація розумової діяльності в учнів засобами інтерактивних та традиційних форм навчання на уроках світової літератури



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.



Розвиток творчих здібностей та активізація розумової діяльності в учнів засобами інтерактивних та традиційних форм навчання на уроках світової літератури

  • Розвиток творчих здібностей та активізація розумової діяльності в учнів засобами інтерактивних та традиційних форм навчання на уроках світової літератури

  • Виховна: виховання в учнів громадськості на основі українознавчого матеріалу



2002-2007 – Кіровоградський педагогічний університет ім. В.Винниченка

  • 2002-2007 – Кіровоградський педагогічний університет ім. В.Винниченка

  • 2007 – початок педагогічної діяльності – Воронівська ЗШ

  • 2008 - Лауреат конкурсу молодих вчителів “ Шанс”

  • 2009 – Новоєгорівська ЗШ І-ІІ ступенів

  • 2010 – лауреат районного конкурсу «Учитель року – 2010»

  • 2011 – проходження курсів підвищення кваліфікації



Весь навчальний матеріал мусить бути персоналізований.

  • Весь навчальний матеріал мусить бути персоналізований.

  • Апелювання до власного досвіду учня, активізація його емоційної, інтелектуальної сфери та внутрішніх мотиваційних чинників.

  • Чим більше навчальне завдання дозволяє дитині почуватися компетентною та ефективною, тим вищою в неї буде внутрішня мотивація до певного виду діяльності.

  • Новизна і непередбачуваність, що, як правило, викликає внутрішній інтерес дитини.

  • За наявності вибору, діти віддають перевагу складним видам активності, які вимагають демонстрації своїх здібностей.

  • Причетність учня до всього, що відбувається на уроці.

  • Рівноправні стосунки на уроці.

  • Дружелюбна обстановка і взаємоповага, взаємозацікавлення сторін.



Завдання пошуково-випереджального характеру;

  • Завдання пошуково-випереджального характеру;

  • Проблемні методи викладання;

  • Метод дослідницьких проектів;

  • Залучення учнів до науково-дослідницької роботи на уроках;

  • Метод “Акваріум”, “Золоте слово” (ключове слово),”Навмисна помилка”,”Творча робота” як елемент домашнього завдання, “Сходинки інтелекту” та ін.



Схеми

  • Схеми

  • Таблиці

  • Гронування

  • Рольові ігри

  • Робота в групах

  • Асоціації

  • Ситуативні завдання







Схеми Презентації Проекти Вірші Реферати Доповіді

  • Схеми Презентації Проекти Вірші Реферати Доповіді

  • Ілюстрації до творів



Байка вчить…



Образ Скруджа в кінематографії

  • Образ Скруджа в кінематографії

  • “Знайди 10 відмінностей”



Створення “колеса життя” – відтворює послідовність подій

  • Створення “колеса життя” – відтворює послідовність подій

  • Добірка ключових слів – узагальнення отриманих знань

  • Інтерв'ю з письменником – краще розуміння постаті митця

  • Створення музею – розвиток уяви та ін.









Для того, щоб виховання дітей було успішним,

  • Для того, щоб виховання дітей було успішним,

  • необхідно щоб люди, які виховують, не припиняючи виховували себе.

  • Л.Толстой





До кожного уроку готуйся, як до сповіді

  • До кожного уроку готуйся, як до сповіді

  • Завойовуй авторитет не всепрощенням, а чесністю,порядністю,справедливістю,об'єктивністю, добротою

  • Будь добрим,, адже добро врятує світ

  • Будь компетентним, вимогливим, але справедливим



Навчаючи інших,

  • Навчаючи інших,

  • ми вчимося самі.

  • Сенека.



Дякую за увагу

  • Дякую за увагу




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка