Розвиток здібностей учнів діяти з пізнавальних позицій у навколишньому світі



Дата конвертації26.06.2016
Розмір445 b.





Форма організації педагогічного процесу, спрямована на вивчення учнями поза межами школи і під керівництвом вчителя явищ, процесів через безпосереднє їх сприймання.

  • Форма організації педагогічного процесу, спрямована на вивчення учнями поза межами школи і під керівництвом вчителя явищ, процесів через безпосереднє їх сприймання.



Розвиток здібностей учнів діяти з пізнавальних позицій у навколишньому світі;









Теоретична та практична підготовка передбачає опанування учнями мінімумом необхідних знань. Учитель заздалегідь знайомиться з об’єктом.

  • Теоретична та практична підготовка передбачає опанування учнями мінімумом необхідних знань. Учитель заздалегідь знайомиться з об’єктом.

  • Інструктаж, завдання якого полягає в ознайомленні учнів з метою і змістом екскурсії. Учитель характеризує об’єкт, зацікавлює ним, повідомляє про план екскурсії, за потреби – накреслює маршрут-схему.

  • Проведення екскурсії, що передбачає послідовний розгляд об’єктів екскурсії, визначення головного для отримання необхідної інформації про об’єкт. Учні запитують, спостерігають, запам’ятовують, роблять нотатки. Завершується екскурсія відповідями на запитання щодо її змісту.

  • Опрацювання матеріалів екскурсії предбачає уточнення, систематизацію, узагальнення одержаних під час екскурсії вражень, спостережень. Обов’язковим є аналіз підсумків навчальної екскурсії – усне опитування, використання данних під час наступних уроків. За потреби наслідки екскурсії оформлюють у вигляді стенда, плаката чи альбому.

  • Календарні плани екскурсії складають на півріччя, їх затверджує керівництво школи. Теми екскурсиі визначені в програмахнавчальних дисциплін.



За дидактичною суттю цей урок комбінований і має таку структуру:

  • За дидактичною суттю цей урок комбінований і має таку структуру:

  • Організація класу.

  • Перевірка завоєних знань, умінь і навичок.

  • Постановка мети і завдань уроку.

  • Засвоєння нових знань, умінь і навичок.

  • Систематизація і узагальнення засвоєних знань, умінь, навичок.

  • Застосування засвоєних знань, умінь, навичок.

  • Домашнє завдання.

  • Підсумок уроку.



За дидактичною суттю – це урок засвоєння нових знань, умінь і навичок.

  • За дидактичною суттю – це урок засвоєння нових знань, умінь і навичок.

  • Організація класу.

  • Постановка мети і завдань уроку. Загальна мотивація.

  • Засвоєння нових знань, умінь і навичок.

  • Підсумок уроку.

  • Домашнє завдання.



Дидактична структура включає такі етапи:

  • Дидактична структура включає такі етапи:

  • Організація класу.

  • Постановка мети і завдань уроку. Загальна мотивація.

  • Систематизація і застосування засвоєних знань, умінь, навичок.

  • Підсумок уроку.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка