Самоосвіта педагога – свідома діяльність з удосконалення своєї особистості як фахівця



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.





Самоосвіта педагога – свідома діяльність з удосконалення своєї особистості як фахівця:

  • Самоосвіта педагога – свідома діяльність з удосконалення своєї особистості як фахівця:

  • - адаптування своїх індивідуального неповторних якостей до вимог педагогічної діяльності,

  • - постійне підвищення професійної компетентності та неперервне вдосконалення якостей своєї особистості.

  • А оскільки навчити самого себе значно складніше, ніж когось, вона передбачає методичний супровід. Він має бути багаторівневий і обов’язково поступовий.





Проблеми самоосвіти:









  • Своєчасно допомогти вчителю з вибором теми, педагогічної проблеми, допомогти осмислити доцільність своїх педагогічних ідей, вибрати та спланувати шляхи їх втілення залежно від індивідуальних можливостей вчителя.

  • Ознайомлення вчителя з новою методичною літературою, зі станом певної проблеми в сучасній педагогічній науці

  • Надання методичної допомоги в аналізуванні та узагальненні нагромаджених педагогічних досягнень учителів. Практична робота має супроводжуватись вивченням науково-методичної літератури, відвідуванням уроків колег, які працюють за аналогічними темами.



  • створення оптимальних умов для самоосвітньої роботи;

  • організація семінарів для вчителів з питань прийомів і засобів організації самоосвітньої роботи;

  • визначення конкретних вимог до вчителів стосовно самоосвіти;

  • Забезпечення внутрішньоліцейного контролю на цій ділянці науково-методичної роботи.







План професійного зростання вчителів

  • 1. Систематичне підвищення кваліфікації є безпосереднім службовим обов’язком кожного педагогічного працівника.

  • 2. Професійне вдосконалення - неперервний характер і здійснюється впродовж усієї трудової діяльності з метою послідовного розширення і оновлення компетенцій, підвищення рівня професійної майстерності відповідно до вимог модернізації системи освіти в Україні.

  • 3. Розроблення та сертифікування спецкурсів, спецсемінарів, семінарів-тренінгів для підвищення фахової майстерності;

  • 4. Здійснення модернізації навчальних, навчально-тематичних планів і програм курсів;

  • 5. Набуття та вдосконалення професійних компетенцій шляхом організованого навчання (курси очні, заочні, дистанційні та їх модифікації; освітянські заходи у системі методичної роботи) та самоосвітньої діяльності;

  • 6. Створення умов для роботи в мережі Інтернет;

  • 7. Навчання на дистанційних курсах з метою підвищення кваліфікації;

  • 8. Створення портфоліо;

  • 9. Створення та супровід освітніх ВЕБ-проектів, сайтів;

  • 10.Проведення Інтернет-уроків.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка