Самостійно проводити прості логічні дії



Дата конвертації12.10.2016
Розмір445 b.







самостійно проводити прості логічні дії (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення та ін.)

  • самостійно проводити прості логічні дії (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення та ін.)

  • складені логічні операції (побудова заперечення, твердження і спростування як побудова міркування з використанням різних логічних схем - індуктивної або дедуктивної)



це штучне новоутворення в мисленні дитини;

  • це штучне новоутворення в мисленні дитини;

  • воно формується спеціальними вправами при систематичному їх використанні.



рішення школярами нестандартних логічних завдань

  • рішення школярами нестандартних логічних завдань

  • застосування різних форм роботи над завданням

  • рішення задач різними способами

  • аналіз задачі - від даних до питання

  • уявлення ситуації, описаної в задачі (намалювати "картинку, модель)



Розуміння суті алгоритму, його властивостей.

  • Розуміння суті алгоритму, його властивостей.

  • Уміння читати алгоритм.

  • Уміння чітке виконувати алгоритм.

  • Знайомство з основними типами алгоритмів.

  • Уміння перетворювати алгоритм.

  • Уміння вибирати раціональний алгоритм.



бачити алгоритми у вирішенні конкретних завдань;

  • бачити алгоритми у вирішенні конкретних завдань;

  • уміти створювати програму дій для вирішення завдань певного типу;

  • складати певну послідовність обчислювальних дій (кроків);

  • --бачити кінцевий результат дій;

  • розуміти, що програма, задаюча алгоритм, повинна бути застосована до будь-якого завдання даного типу.



Хто сидить поруч з мамою Марії?

  • Хто сидить поруч з мамою Марії?

  • На лавці сидить Марія, її мама, бабуся і лялька. Бабуся сидить поруч з внучкою, але не поруч з лялькою. Лялька не сидить поруч з мамою. Хто сидить поруч з мамою Марії?





1. Використання переважно ігрових форм занять, особливо у початковому етапі навчання. 

  • 1. Використання переважно ігрових форм занять, особливо у початковому етапі навчання. 

  • 2. Конкурсно-змагальний характер виконання практичних завдань, використання рейтингових оцінок учнів.

  • 3. Високий рівень самостійності виконання дітьми завдань за комп'ютером.

  • 4. Максимальне використання мультимедійних можливостей комп'ютера. 

  • 5. Створення умов психологічного комфорту на уроці.

  • 6. Використання знань шкільних предметів. 



Слід пам'ятати, щоб розвивалися логічне та алгоритмічне мислення, необхідно старанно продумувати систему взаємодії педагога уяву і дитини і у колективі, тому дуже важливо:

  • Слід пам'ятати, щоб розвивалися логічне та алгоритмічне мислення, необхідно старанно продумувати систему взаємодії педагога уяву і дитини і у колективі, тому дуже важливо:

  • думка кожної дитини;

  • почуття, що він відчуває, виконуючи той чи інший вид діяльність, що дає їй можливість усвідомлювати мету роботи і не боятися, активно діяти.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка