Сащенко Ірина Вікторівна



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.



Сащенко Ірина Вікторівна

  • Сащенко Ірина Вікторівна

  • 1963 року народження

  • Освіта – вища

  • Навчальний заклад – КДПУ

  • Спеціальність – вчитель початкових класів

  • Кваліфікація – вчитель І категорії

  • Стаж – 30 років





З метою активізації пізнавальної діяльності, я на кожному уроці застосовую елементи інтерактивних технологій або творчі проблемні завдання (це дає змогу забезпечувати розвиток тих здібностей і якостей учнів, які перебувають у стадії формування).

  • З метою активізації пізнавальної діяльності, я на кожному уроці застосовую елементи інтерактивних технологій або творчі проблемні завдання (це дає змогу забезпечувати розвиток тих здібностей і якостей учнів, які перебувають у стадії формування).



«Асоціативний кущ»

  • «Асоціативний кущ»

  • «Мікрофон»

  • Робота в парах

  • Робота в групах

  • «Мозковий штурм»

  • «Мозаїка»



  • Отже, інтерактивні технології відіграють важливу роль у сучасній освіті. Їхня перевага полягає в тому, що учні засвоюють рівні пізнання (знання, розуміння, застосування, оцінювання), у класах збільшується кількість учнів, які свідомо засвоюють навчальний матеріал.



Моя мета: створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини:

  • Моя мета: створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини:

  • надати можливість кожному вихованцеві відчути радість досягнення, усвідомлення своїх здібностей;

  • віру у власні сили;

  • допомогти дитині зрости в умовах успіху;

  • дати відчути радість від здолання труднощів;

  • допомогти зрозуміти, що задарма в житті нічого не дається, завжди необхідно докласти зусиль.

  • І тоді успіх супроводжується відчуттям радості та задоволення від діяльності, виникає почуття компетентності.



«Радість класу» - емоційний відгук оточуючих на успіх учня класу, констатація будь-якого, навіть незначного, позитивного результату діяльності, навіювання дитині віри у себе.

  • «Радість класу» - емоційний відгук оточуючих на успіх учня класу, констатація будь-якого, навіть незначного, позитивного результату діяльності, навіювання дитині віри у себе.

  • «Ліній горизонту» - перший успіх дитини одразу підхоплюється вчителем, пропонується повторити завдання на складнішому рівні, наче «відсуваючи» лінію горизонту.

  • «Авансування» - учитель підчас індивідуальної роботи виконує з учнем завдання, пояснюючи йому складні місця, а потім у класі дає аналогічне завдання, що самостійно виконується учнем, і він відчуває успіх.





Інтегрований урок музики та основ здоров’я “Будь чистим та охайним”

  • Інтегрований урок музики та основ здоров’я “Будь чистим та охайним”

























гнучко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях;

  • гнучко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях;

  • самостійно і критично мислити;

  • уміти бачити і формувати проблему, знаходити шляхи раціонального розв'язання;

  • усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використані;

  • бути здатним генерувати нові ідеї;

  • творчо мислити;

  • уміти працювати з інформацією;

  • бути комунікабельним, контактним, уміти працювати у колективі, різних ситуаціях;

  • уміти самостійно працювати над розвитком власного інтелекту.










База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка