Сьогодні це сучасна двоповерхова будівля, яка гостинно відчиняє двері для учнів



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.



Історія Червоноармійської загальноосвітньої школи I-III ступенів нерозривно пов’язана з історією нашого села, історією країни. На початку минулого століття, у 20-х роках, один з перших жителів, будучи людиною високоосвіченою, привіз у село першу вчительку. У 1926 році була відкрита школа-лікбез у колишніх господарських будівлях княгині Мещерської.

  • Історія Червоноармійської загальноосвітньої школи I-III ступенів нерозривно пов’язана з історією нашого села, історією країни. На початку минулого століття, у 20-х роках, один з перших жителів, будучи людиною високоосвіченою, привіз у село першу вчительку. У 1926 році була відкрита школа-лікбез у колишніх господарських будівлях княгині Мещерської.



Сьогодні це сучасна двоповерхова будівля, яка гостинно відчиняє двері для учнів.

  • Сьогодні це сучасна двоповерхова будівля, яка гостинно відчиняє двері для учнів.

  • Творчі зусилля педколективу спрямовані на те, щоб зробити процес навчання успішним, радісним, цікавим, щоб виховати справжнього патріота. Адже в переломні моменти історії й суспільства поряд з іншими проблемами висувається на перший план саме ця проблема.









ЛОДГО “Лугарі”;

  • ЛОДГО “Лугарі”;

  • Центр дитячої дипломатії;

  • Самоврядування;

  • Курс “Мій рідний край - Луганщина”



розуміння того, що діти – найкращі дипломати й найсправедливіші політики і патріоти, і що дитяча дипломатія повинна стати дорослою.

  • розуміння того, що діти – найкращі дипломати й найсправедливіші політики і патріоти, і що дитяча дипломатія повинна стати дорослою.

  • Мета діяльності ЦДД : виховання гуманної, соціально активної, самостійної, інтелектуально розвиненої творчої особистості з високим рівнем громадянськості і патріотизму.



самодіяльне суспільне об’єднання, створене для реалізації цілей громадянського і патріотичного виховання;

  • самодіяльне суспільне об’єднання, створене для реалізації цілей громадянського і патріотичного виховання;

  • ефективний засіб набуття власного життєвого досвіду, самостійності, досвіду людського спілкування, взаємин колективної спільної діяльності з однолітками й дорослими, емоційно-етичного розвитку в колі товаришів, однодумців, людей захоплених, небайдужих.



Розвиток планетарної свідомості учня.

  • Розвиток планетарної свідомості учня.

  • Навчання розуміння залежності місця й ролі дитини в суспільстві від її вибору й активності.

  • Формування моделі поведінки дитини у взаєминах з іншими людьми, з державними органами.

  • Виховання патріотичних та інтернаціональних почуттів.



I етап - експериментальне дослідження з метою виявлення ставлення учнів до понять «патріот», «патріотизм» “громадянськість”, “громадянин”, “подія”, “етнос”, “суспільство”, “шовінізм” тощо;

  • I етап - експериментальне дослідження з метою виявлення ставлення учнів до понять «патріот», «патріотизм» “громадянськість”, “громадянин”, “подія”, “етнос”, “суспільство”, “шовінізм” тощо;

  • II етап - ступінь учнівської сформованості й зрілості, розуміння світу як єдності, різноманітності, системи держав, що мусять мирно співіснувати;

  • III етап - практична реалізація програми у вчинках, у способі життя, укріпленні контактів з однодумцями і друзями на всіх континентах, уміння постійно проявляти увагу до світових проблем, визначати головним пріоритетом права людини, націй і народів.



Очікувані результати роботи Центру:

  • Очікувані результати роботи Центру:

  • 1. Посіяти в серцях дітей ідейну переконаність, що патріотизм - це життєва необхідність;

  • 2. Допомогти учням знайти, підтримати, розвинути в собі Людину з її внутрішнім світом, її цінністю, спонукати дитину до саморозвитку, самозахисту;

  • 3. Розвивати уміння встановлювати дипломатичні відносини на основі гуманізації міжнародних стосунків.







Центр дитячої дипломатії, ураховуючи природну зацікавленість школярів різного віку історією рідного краю, рідного села, створив у школі постійно діючі пошукові екскурсії, метою діяльності яких є поновлення експозицій шкільного музею “Моя маленька Батьківщина” .

  • Центр дитячої дипломатії, ураховуючи природну зацікавленість школярів різного віку історією рідного краю, рідного села, створив у школі постійно діючі пошукові екскурсії, метою діяльності яких є поновлення експозицій шкільного музею “Моя маленька Батьківщина” .

  • Музей має експозиційні розділи:

  • етнографічний;

  • історія села;

  • Велика Вітчизняна війна;

  • історія школи.





Одним із основних і ефективних напрямків виховання патріота свого регіону є проведення екскурсій школярів до Луганського краєзнавчого музею, до музею В.І.Даля та Краснодонського меморіального комплексу “Молода гвардія” .

  • Одним із основних і ефективних напрямків виховання патріота свого регіону є проведення екскурсій школярів до Луганського краєзнавчого музею, до музею В.І.Даля та Краснодонського меморіального комплексу “Молода гвардія” .



У школі створено панно «Луганщина - світанок України», репрезентовано виставку «Молодій гвардії – 65», яка експонується в шкільному музеї.

  • У школі створено панно «Луганщина - світанок України», репрезентовано виставку «Молодій гвардії – 65», яка експонується в шкільному музеї.

  • Проведені:

  • очні і заочні подорожі і екскурсії;

  • музейні уроки на базі шкільного музею “Моя маленька Батьківщина”;

  • інсценізація;

  • репрезентації і захисти проектів як індивідуальних, так і колективних;

  • цікаве і змістовне складання карт природних заповідників Луганщини, її пам’ятних і культурних місць;

  • репрезентація інтерв’ю, групових міні-проектів, випуску шкільної газети “Моєї школи акварелі” із проблеми патріотичного виховання.

  • Деякі із них представлені як окремі експозиції в шкільному музеї.

  • Реалізуючи програму «Ростимо патріотів», вчимо юних любити, шанувати і поважати тих людей, які дали їм життя, які завжди є для них надійною підтримкою і опорою – своїх батьків. Діти ознайомилися із сімейними реліквіями, вони добре розуміють їх не тільки родову, але і історичну цінність. Кожний склав родовідне дерево сім’ї, таким чином зазирнувши в глибинну історію своєї сім’ї, свого роду. Школярі навчилися через історію своїх сімей бачити трагічні і славні сторінки своєї рідної країни. Нещодавно члени гуртка «Юний кореспондент» видали книгу пам’яті і спогадів про голодомор у нашій місцевості. Історія життя окремої людини – це цілий світ, незвіданий і цікавий. Діти простежили трагічні, цікаві долі й добрі справи видатних представників свого роду





Упродовж п’яти років напрацьовані проекти:

  • Упродовж п’яти років напрацьовані проекти:

  • Школа – осередок патріотизму.

  • Конкурси:

  • школа моєї мрії;

  • малюнок на асфальті;

  • виставка композицій квітів “Моє село”;

  • Акції:

  • громадянин села;

  • екологічні мітинги;

  • бережімо пам’ять предків ( упорядкування сільського цвинтаря);

  • вахта пам’яті (9 Травня);

  • турбота;

  • ветеран (9 Травня);

  • чисте село, чиста країна, чисте життя.

  • Досвід роботи школи показує, що цінним у патріотичній зрілості шкільної молоді є формування критичного мислення під час обговорення проблеми у інноваційних формах:

  • дебатів;

  • рольових ігор;

  • дискусій;

  • індивідуальних і групових проектів;

  • діалогу Сократа





Упродовж 20 років учні листуються з родичами похованого в братській могилі с. Червоноармійське Бессонова Василя Федоровича , які живуть у Красноярському краї. До глибини душі зворушливі слова в адресу учнів-дипломатів, учителів від Бессонової Катерини Федорівни

  • Упродовж 20 років учні листуються з родичами похованого в братській могилі с. Червоноармійське Бессонова Василя Федоровича , які живуть у Красноярському краї. До глибини душі зворушливі слова в адресу учнів-дипломатів, учителів від Бессонової Катерини Федорівни



«Я і моя планета Земля».

  • «Я і моя планета Земля».



Цей лозунг є актуальним з огляду на нестабільну політичну обстановку в країні. Місток між Сходом і Заходом перекинули дипломати з Червоноармійської школи. Вони зав’язали листування з ровесниками з міста Жидачів Львівської області (СШ № 2). Мальовничими містами Прикарпаття та Донбасу подорожували жидачівські та червоноармійські учні, обмінялися відеофільмами про рідний край, про свої школи, традиції, звичаї. Діти-дипломати швидше знайшли порозуміння між собою й показали дорослим, що сила – у об’єднанні, успіх – у спільній праці, у дружбі. Дипломатичні стосунки знайшли своє відображення в Меморандумі єдності й захисту миру.

  • Цей лозунг є актуальним з огляду на нестабільну політичну обстановку в країні. Місток між Сходом і Заходом перекинули дипломати з Червоноармійської школи. Вони зав’язали листування з ровесниками з міста Жидачів Львівської області (СШ № 2). Мальовничими містами Прикарпаття та Донбасу подорожували жидачівські та червоноармійські учні, обмінялися відеофільмами про рідний край, про свої школи, традиції, звичаї. Діти-дипломати швидше знайшли порозуміння між собою й показали дорослим, що сила – у об’єднанні, успіх – у спільній праці, у дружбі. Дипломатичні стосунки знайшли своє відображення в Меморандумі єдності й захисту миру.



співробітництво з навчальним закладом Росії (м. Ровеньки Бєлгородської області, середня школа № 2), яке базується на основі партнерства. Одним із базових принципів спільної діяльності школярів у рамках дитячої дипломатії є партнерське ставлення один до одного та відповідний тип спілкування, виконання спільних дій. Формування партнерських взаємин допомогло школярам з різних країн значно підвищити рівень взаємної поваги та порозуміння, зник формалізм у взаєминах, підвищилась адекватність у сприйманні поставлених спільних завдань, подолано основні комунікативні бар’єри. Вийти на рівень партнерства в спілкуванні й діяльності стало можливим передусім через самовиховання членів ЦДД, адже воно вимагає від партнерів високої рефлексії, усвідомлення цінності спільної діяльності та важливості спільних цілей.

  • співробітництво з навчальним закладом Росії (м. Ровеньки Бєлгородської області, середня школа № 2), яке базується на основі партнерства. Одним із базових принципів спільної діяльності школярів у рамках дитячої дипломатії є партнерське ставлення один до одного та відповідний тип спілкування, виконання спільних дій. Формування партнерських взаємин допомогло школярам з різних країн значно підвищити рівень взаємної поваги та порозуміння, зник формалізм у взаєминах, підвищилась адекватність у сприйманні поставлених спільних завдань, подолано основні комунікативні бар’єри. Вийти на рівень партнерства в спілкуванні й діяльності стало можливим передусім через самовиховання членів ЦДД, адже воно вимагає від партнерів високої рефлексії, усвідомлення цінності спільної діяльності та важливості спільних цілей.



  • змагання з волейболу, шашок;

  • взаємними стали відвідування свят Останнього дзвоника, випускних вечорів;

  • надовго запам’ятали члени ЦДД святкування Дня Перемоги в Росії;

  • спільна участь у фіналі районної військово-спортивної гри “Зірниця” в смт. Білокуракине;

  • вечори поезії з репрезентацією власних віршів;

  • бесіди за круглим столом та інші заходи на теми, які цікаві та життєво необхідні для молоді обох країн – пагубний вплив алкоголю, наркотиків на підростаюче покоління;

  • школярами був репрезентований спільний проект “Планета у нас одна”.







Кожен педагогічний колектив повинен добитися, щоб виховання патріотизму стало вихованням душі. Чим живе дитина, що її хвилює й турбує, у чому її радощі й печалі, як вона ставиться до людей, як входить навколишній світ у її душу – усе це виражається в глибоко індивідуальних, особистих переживаннях, думках, прагненнях, потребах, учинках.

  • Кожен педагогічний колектив повинен добитися, щоб виховання патріотизму стало вихованням душі. Чим живе дитина, що її хвилює й турбує, у чому її радощі й печалі, як вона ставиться до людей, як входить навколишній світ у її душу – усе це виражається в глибоко індивідуальних, особистих переживаннях, думках, прагненнях, потребах, учинках.

  • Золоті дні дитинства, отроцтва, ранньої юності... Із досвіду роботи Червоноармійської ЗОШ стало зрозумілим, що слід дбайливо ввести дітей у світ, створений для щастя людини, у який вони увійдуть справжніми громадянами, патріотами і принципи патріотизму стануть святинею для кожного юнацького серця.





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка