Сьогодні кожен тип позашкільного навчального закладу має розробляти свою концепцію, свою програму діяльності і своє бачення шляхів формування особистості



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



«Сьогодні кожен тип позашкільного навчального закладу має розробляти свою концепцію, свою програму діяльності і своє бачення шляхів формування особистості.

  • «Сьогодні кожен тип позашкільного навчального закладу має розробляти свою концепцію, свою програму діяльності і своє бачення шляхів формування особистості.

  • І при цьому пам’ятати, не випускати з поля зору свій напрям, свій «простір діяльності», головну мету – забезпечити і зберегти для кожної дитини можливість розвивати себе, свої здібності, таланти».

  • О.В. Сухомлинська



Створення умов для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку вихованців;

  • Створення умов для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку вихованців;

  • виховання в дітей почуття патріотизму, любові до України, народних звичаїв і традицій, національних цінностей українського народу;

  • пошук, розвиток та підтримка здібних та обдарованих дітей;

  • задоволення потреб вихованців у професійному самовизначенні і творчій самореалізації;

  • формування здорового способу життя дітей, профілактика бездоглядності, правопорушень;

  • організація змістовного дозвілля дітей (за їх інтересами та нахилами).



Постанова Кабінету міністрів України від 21.10.2015 № 856 «Про затвердження Порядку та Методики проведення моніторингу та оцінки результативності реалізації державної регіональної політики»;

  • Постанова Кабінету міністрів України від 21.10.2015 № 856 «Про затвердження Порядку та Методики проведення моніторингу та оцінки результативності реалізації державної регіональної політики»;

  • Стратегія розвитку Харківської області на період до 2020 року, затверджена рішенням Харківської обласної ради від 18.06.2015 № 1227-VІ



Сумська обл. – 97,5 %

  • Сумська обл. – 97,5 %

  • Черкаська обл. – 95,7 %

  • Полтавська обл. – 86,3 %

  • Кіровоградська обл. – 82,4 %

  • Харківська обл. – 79,6 %

  • м. Київ – 79,1 %

  • Україна – 69,3 %





Станом на 01.01.2016 – 102 ПНЗ, 121905 дітей.

  • Станом на 01.01.2016 – 102 ПНЗ, 121905 дітей.

  • Перспективна мережа

  • Станом на 15.09.2016 – 101 ПНЗ, 122056 дітей.



Про зміну підпорядкування та затвердження Статуту Ізюмської дитячо-юнацької спортивної школи Ізюмської міської ради Харківської області в новій редакції”

  • Про зміну підпорядкування та затвердження Статуту Ізюмської дитячо-юнацької спортивної школи Ізюмської міської ради Харківської області в новій редакції”



Станом на 01.01.2015 – 4 ПНЗ,

  • Станом на 01.01.2015 – 4 ПНЗ,

  • дітей – 2102 особи (47 %);

  • Станом на 26.08.2016 – 1 ПНЗ

  • дітей – 1358 осіб (30,9%).

  • Різниця – 744 особи.



Барвінківські ДЮСШ та БДЮТ (на 48 д.),

  • Барвінківські ДЮСШ та БДЮТ (на 48 д.),

  • Близнюківський БДЮТ (на 10 д.),

  • Великобурлуцький БДЮТ (на 16 д.),

  • Коломацький БДЮТ (на 56 д.),

  • Лозівські р. ДЮСШ і БДЮТ (на 78 д.),

  • Нововодолазька ДЮСШ (на 88 д.),

  • 3 ПНЗ Чугуївського р. (на 170 д.),

  • Люботинський БДЮТ (на 122 д.),

  • 2 ПНЗ м. Первомайський (на 48 д.),

  • БДЮТ і ЦТК м. Чугуєва (на 40 д.),

  • ЦДЮТ № 6 м. Харкова (на 58 д.),

  • 3 ПНЗ обл. підпорядкування (на 611 д.).



Богодухівський р. – 28 %,

  • Богодухівський р. – 28 %,

  • Вовчанський р. – 26 %,

  • м. Ізюм - 31 %,

  • м. Лозова - 36 %,

  • м. Харків – 36,7 %,

  • Близнюківський р. – 43,7 %,

  • Дергачівський р. - 44,9 %,

  • Барвінківський р. – 48,5 %,

  • м. Куп’янськ – 50 %,

  • Зміївський р. – 51 %,

  • Лозівський р. – 55,6 %,

  • м. Люботин – 56 %,

  • Балаклійський р. – 56 %,

  • Золочівський р. - 56,1 %,

  • Кегичівський р. – 57 %.



Рішення 7 сесії 7 скликання Харківської міської ради від 06.07.2016 № 292/16

  • Рішення 7 сесії 7 скликання Харківської міської ради від 06.07.2016 № 292/16

  • змінено тип КЗ “Станція юних техніків № 4 Харківської міської ради” та перейменовано на КЗ “Центр позашкільної освіти “Старт” Харківської міської ради”





від 19.03.2014 № 1/9-151

  • від 19.03.2014 № 1/9-151

  • “Про збереження системи позашкільної освіти в умовах обмеженого фінансування”;

  • від 29.01.2015 № 1/9-40

  • “Щодо збереження мережі позашкільних навчальних закладів”;

  • від 06.04.2016 № 1/9-171

  • “Щодо необхідності збереження мережі позашкільних навчальних закладів в умовах обмеженого фінансування галузі освіти”.



У разі реорганізації, ліквідації, злиття ПНЗ необхідно враховувати:

  • У разі реорганізації, ліквідації, злиття ПНЗ необхідно враховувати:

  • думку територіальної громади;

  • демографічну ситуацію в регіоні;

  • освітні потреби і запити населення.



Стаття 63 Закону України «Про освіту»:

  • Стаття 63 Закону України «Про освіту»:

  • “Об’єкти освіти, що фінансуються з бюджету, не підлягають використанню не за призначенням”.

  • Стаття 9 Закону України «Про позашкільну освіту»:

  • “Державна політика у сфері позашкільної освіти спрямована на створення умов для здобуття вихованцями позашкільної освіти, збереження та розвиток мережі комунальних позашкільних навчальних закладів без права їх перепрофілювання, перепідпорядкування, злиття, закриття, передачі приміщень, обладнання, техніки в оренду”.



Створення в ПНЗ безпечних та нешкідливих умов навчання, режиму роботи, умов для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я, формування засад здорового способу життя;

  • Створення в ПНЗ безпечних та нешкідливих умов навчання, режиму роботи, умов для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я, формування засад здорового способу життя;

  • організація оптимального рухового режиму (заняття у спортивних секціях і гуртках);

  • стимулювання до самостійних фізичних вправ та до виконання завдань з фізичної культури;

  • організація спортивних масових заходів, змагань.



Балаклійський р.,

  • Балаклійський р.,

  • Богодухівський р.,

  • Валківський р.,

  • Вовчанський р.,

  • Зачепилівський р.,

  • Коломацький р.,

  • Куп’янський р.;

  • м. Лозова, м. Ізюм.



Станом на 01.01.2013

  • Станом на 01.01.2013

  • 153 гуртки, 2252 дитини (2,2 %);

  • Станом на 01.01.2014

  • 161 гурток, 3735 дітей (3,1 %);

  • Станом на 01.01.2015

  • 161 гурток, 3756 дітей (3,3%);

  • Станом на 01.01.2016

  • 188 гуртків, 4268 дітей (4,5%).



Забезпечення вільного вибору дитиною напряму, виду діяльності;

  • Забезпечення вільного вибору дитиною напряму, виду діяльності;

  • упровадження особистісно-орієнтованих технологій у НВП;

  • створення умов для соціально-педагогічної підтримки дітей “групи ризику”;

  • організація допрофільної та профільної підготовки вихованців;



розвиток інформаційних та комунікативних технологій;

  • розвиток інформаційних та комунікативних технологій;

  • удосконалення змісту навчальних програм, форм і методів навчання на основі компетентнісного підходу;

  • співпраця з дитячими молодіжними організаціями;

  • активна участь вихованців в обласних і всеукраїнських заходах.





Функціонує 338 музеїв, із них:

  • Функціонує 338 музеїв, із них:

  • 115 – широкого історичного профілю;

  • 85 – військово-історичні;

  • 52 – етнографічні;

  • 46 – історії освіти району або закладу;

  • 10 – літературні;

  • 8 – краєзнавчі;

  • 7 – хліба та голодомору.



від 12.06.2015 № 305

  • від 12.06.2015 № 305

  • «Про затвердження Умов проведення ІІ (обласного) етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)», зареєстрований у Головному територіальному управлінні юстиції у Харківській області 19.06.2015 за № 9/1471.









це не тільки вид діяльності, спрямований на ознайомлення учнів з різноманітним світом техніки та розвиток їх здібностей, але й один з ефективних методів трудового виховання і політехнічної освіти

  • це не тільки вид діяльності, спрямований на ознайомлення учнів з різноманітним світом техніки та розвиток їх здібностей, але й один з ефективних методів трудового виховання і політехнічної освіти



Початково-технічний;

  • Початково-технічний;

  • Спортивно-технічний;

  • Предметно-технічний;

  • Інформаційно-технічний;

  • Художньо-технічний;

  • Виробничо-технічний.



Розвиток творчих здібностей дітей,

  • Розвиток творчих здібностей дітей,

  • Формування особистісного ставлення до мистецтва,

  • Розвиток естетичної свідомості,

  • Здатність особистості до самореалізації та самовдосконалення



Стимулювання естетичних потреб;

  • Стимулювання естетичних потреб;

  • прищеплення естетичного сприйняття і почуття;

  • вироблення естетичних понять, смаків, оцінок і думок;

  • плекання естетичних ідеалів;

  • виявлення і розвиток художніх творчих здібностей учнів у різних видах діяльності та галузях мистецтва.



У кожнім святі треба єднати народне,

  • У кожнім святі треба єднати народне,

  • національне, фольклорне з загальнокультурним

  • і давати щось естетичне, прекрасне, радісно веселе.

  • У радощах лежить усе світле, що зазнає дитина в своїй молодості, що дає потім втішний спомин дорослому."



створення умов для виявлення, розвитку творчих здібностей учнів у процесі пізнавально-творчої діяльності в гуртках;

  • створення умов для виявлення, розвитку творчих здібностей учнів у процесі пізнавально-творчої діяльності в гуртках;

  • відновлення навчально-дослідних земельних ділянок;

  • залучення дітей до практичної природоохоронної діяльності;

  • соціальне партнерство з навчальними закладами інших типів, науково-дослідними установами;

  • удосконалення інтерактивного освітнього простору (додаткові можливості для навчання юних екологів, біологів, які цікавляться аграрним дослідництвом).



Положення про учнівські лісництва (наказ МОНУ від 30.01.2016 № 66, зареєстроване в Мін’юсті України 27.03.2016 № 339/26784;

  • Положення про учнівські лісництва (наказ МОНУ від 30.01.2016 № 66, зареєстроване в Мін’юсті України 27.03.2016 № 339/26784;

  • Положення про Всеукраїнську дитячу спілку “Дитячий екологічний парламент” (наказ МОНУ від 21.04.2016 № 444, зареєстроване в Мін’юсті України від 18.05.2016 № 738/28868;

  • Положення про Всеукраїнський форум учнівських трудових об’єднань (наказ МОНУ і Мінсоцполітики від 22.02.2016 № 139/158, зареєстроване в Мін’юсті України від 14.03.2016 № 387/28517.



Вернадський В.І.,

  • Вернадський В.І.,

  • Навашин С.Г.,

  • Холодний М.Г.,

  • Заболотний Д.К.,

  • Палладін О.В.,

  • Гришко М.М.





Підвищення власного іміджу на місцевому та обласному рівнях –запорука збереження існуючої мережі ПНЗ

  • Підвищення власного іміджу на місцевому та обласному рівнях –запорука збереження існуючої мережі ПНЗ



Барвінківська ДЮСШ,

  • Барвінківська ДЮСШ,

  • Борівська ДЮСШ,

  • Кегичівська ДЮСШ,

  • Ізюмські районні БДЮТ, ДЮСШ,

  • Люботинська ДЮСШ.



Богодухівський БДЮТ,

  • Богодухівський БДЮТ,

  • Дергачівський БДЮТ,

  • Ізюмські районні ЦДЮТ та ДЮСШ,

  • Коломацький БДЮТ,

  • Первомайський районний БДЮТ,

  • Куп’янський районний БДЮТ,

  • Шевченківський БДЮТ,

  • Люботинський БДЮТ,

  • Липецька ДЮСШ, Мереф’янська ДЮСШ,

  • Роганська ДЮСШ Харківського району.



від 18.07.2013 № 1/9-502

  • від 18.07.2013 № 1/9-502

  • “Про навчальні програми з позашкільної освіти”;

  • від 19.08.2014 № 1/9-417 “Про навчальні програми з позашкільної освіти”



від 27.04.2015 № 217,

  • від 27.04.2015 № 217,

  • від 05.05.2015 № 231,

  • від 18.05.2016 № 233

  • «Про затвердження навчальних програм із позашкільної освіти»



Педагог майбутнього – це педагог-психолог.

  • Педагог майбутнього – це педагог-психолог.

  • Навчальний заклад майбутнього – це насамперед творчий заклад. Завдання його полягає в тому, щоб розвивати творчі сили молоді, виховувати з неї людей, котрі в творчій роботі для суспільства будуть знаходити і своє особисте щастя”.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка