Сьогодні на уроці можна Входити в азарт



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.







Сьогодні на уроці можна



Сьогодні на уроці не можна

  • Бити байдики

  • Теревені правити

  • Говорити під ніс

  • Кидати слова на вітер

  • Переливати з пустого в порожнє



Одинадцяте жовтня Класна робота





Добрий день ! Пишуть вам першокласники. Як у вас справи ? Подобається вам у п'ятому класі ? Навчайтеся старанно. Бажаємо успіхів ! До побачення!

  • Добрий день ! Пишуть вам першокласники. Як у вас справи ? Подобається вам у п'ятому класі ? Навчайтеся старанно. Бажаємо успіхів ! До побачення!



Граматична основа речення. Речення з одним головним членом . Речення за метою висловлювання .

  • Не просто слухати, а чути.

  • Не просто дивитися, а бачити.

  • Не просто відповідати, а міркувати.

  • Дружно і плідно працювати.

  • Презентація 7 чудес України.mp4









Завдання: обрахуйте кількість ужитих у тексті простих речень. Випишіть по 2 речення і підкресліть головні члени речення. Чи всі речення мають підмет і присудок? Спробуйте перебудувати їх у двоскладні речення.

  • Вправа “Мовні обрахунки”





Вправа «Пошук скарбів»

  • Знайти в тексті речення, що відповідають поданим схемам. Довести свою думку.





Будинок Митрополита, Хлібня, Трапезна, Бурса, Братський корпус, дзвіниця, Південна вежа милують людське око.

  • Будинок Митрополита, Хлібня, Трапезна, Бурса, Братський корпус, дзвіниця, Південна вежа милують людське око.







У Кам’янці-Подільському фортеця —

  • У Кам’янці-Подільському фортеця —

  • весела, світла казка старовинна.

  • Милує око, потішає серце

  • із давніх стін та башточок картина.



Вправа “Естафета”

  • 1 група Виконати вправу 84.

  • 2 група Записати речення, поставити в кінці розділовий знак, визначити вид за метою висловлювання.

  • 3 група Доведіть, що це речення. Чим за структурою відрізняються ці речення. Підкреслити граматичну основу .

  • 4 група Скласти по одному розповідному, питальному, спонукальному, окличному реченню. По можливості об‘єднати їх у зв‘язний текст. Тема: «Осінь у місті».



Су́ржик (цер.-слов. сурожь – «суміш різних зерен з житом») — елементи двох або кількох мов, об'єднані штучно, без додержання норм літературної мови)

  • НЕПРАВИЛЬНО ПРАВИЛЬНО

  • (Суржик) (Український відповідник

  • рибалка (процес) риболовля

  • рибак (особа) риболов, рибалка

  • пробка (матеріал) корок

  • пробка (автомобільна) затор, тягнучка



Вправа «Сходження до мовного ідеалу»

  • Тихо і спокойно осіннього дня в лісі. Стоять стрункі, високі, непорушні дерева в осінніх платтях . Чути, як дятел стукає по стовбурі дуба. Це він шукає жучків і комах під корой. От щось зашептало. Пробіг зайчик, сів під дубом і оглянувся. Десь в лісі лопнула гілка. Щось задзвеніло, заспівали горобці.



Національний дендрологічний парк “Софіївка”

  • Національний дендрологічний парк “Софіївка”

  • Ну, от. Либонь, уперш за двісті років

  • і я в “Софіївці” відпочиваю.

  • У човен сіла та й пливтиму, поки

  • ще осінь не втекла із цього раю.

  • Умань Софиевка.mpg.mp4



«Поетична синонімія»

  • Земля – ласкава …

  • А сонце – щире …

  • А небо – лагідне …

  • Життя прекрасне



Сьогодні на уроці я зрозумів (ла)…

  • Сьогодні на уроці я зрозумів (ла)…

  • Найбільші труднощі я відчув (ла)…



ОРПАМТИТЬБЛМОЛОДЦІЩОГРНЕ



Домашнє завдання

  • Скласти твір-мініатюру про одне з 7 чудес України, використовуючи різні види речень. Стиль твору та тип мовлення пропоную обрати самостійно .



Пригадаймо!

  • Розпочинаючи роботу над твором, ґрунтовно продумайте його тему.

  • Визначте основну думку майбутнього твору.

  • Придивіться уважно до того, про що ви будете писати: намагайтесь побачити найхарактерніше, що спостерігаєте.

  • Запишіть коротко найголовніше, що помітили.

  • Спробуйте ввійти в даний образ для кращого висвітлення даного твору.

  • Спочатку напишіть твір на чернетці.

  • Звертайте увагу на співмірність частин твору.

  • Стежте за тим, щоб думки розкривалися послідовно, аби кожне попереднє речення було логічно пов’язано з наступним.

  • Прочитайте написане, перевірте послідовність викладу, грамотність, використання розділових знаків.

  • Перепишіть роботу начисто.

  • Перевірте написане, пильнуючи описки і пропуски літер.





  • Урок

  • української мови в 5 класі за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти



Круглий стіл

  • “Особливості програми з української мови та літератури для 5 класів на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та реалізація її через відповідність матеріалу підручників”




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка