Сергєєва Таїсія Семенівна вчитель математики криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів №125



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.


Сергєєва Таїсія Семенівна

  • ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 125

  • Освіта-Криворізький педагогічний інститут,1971 рік,вчитель математики

  • Педагогічний стаж-39 років

  • Категорія”спеціаліст вищої категорії”,”учитель-методист”

  • Курси підвищення кваліфікації-2011 рік,КДПУ; ”Intel Навчання для майбутнього”-2006 рік


Використання елементів проблемного навчання для формування основних математичних компетентностей

  • “Зацікавити розум дитини – ось що є одним з основних положень нашої доктрини, і ми нічим не нехтуємо, щоб прищепити учневі смак, ми сказали б, навіть, пристрасть до навчання”



Щоб учень активно сприймав нові знання, не був байдужим, слід створити проблемні ситуації, які були б перехідним моментом від активізації знань до вивчення нового матеріалу

  • Щоб учень активно сприймав нові знання, не був байдужим, слід створити проблемні ситуації, які були б перехідним моментом від активізації знань до вивчення нового матеріалу



В процесі проблемного навчання передбачається, що учні самостійно вибиратимуть і оброблятимуть різноманітні джерела інформації.

  • В процесі проблемного навчання передбачається, що учні самостійно вибиратимуть і оброблятимуть різноманітні джерела інформації.



МЕТА



СТВОРЕННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ



Проблемну ситуацію слід готувати.

  • Проблемну ситуацію слід готувати.





Введення поняття вертикальних кутів



Задача: Знайти площу прямокутного трикутника, якщо довжини його катетів 6см і 8см.



Проблемні завдання та запитання перед вивченням теми «Скорочення дробів»

  • 1. Намалюйте промінь. Візьміть за одиницю десять клітинок. Зобразіть дріб 2/5 точкою на промені.

  • 2. Чи завжди дріб можна зобразити точкою?

  • 3. Зобразіть дріб 120/200.



Розв'язування підготовчих усних вправ та задач у середніх класах - спосіб створення проблемної ситуації



Міжпредметні зв’язки



РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

  • Математика

  • 6 класи

  • 2010-2011 н.р.



Проблемні ситуації вирішуємо разом

  • Проблемні ситуації вирішуємо разом



Навчальні проекти







Майстер-клас




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка