Сформувати свідомість громадянина, патріота, професіонала, тобто людину притаманними їй особистими якостями й рисами характеру, світоглядом і способом мислення, та почуттями



Дата конвертації12.06.2016
Розмір445 b.



сформувати свідомість громадянина, патріота, професіонала, тобто людину притаманними їй особистими якостями й рисами характеру, світоглядом і способом мислення, та почуттями, вчинками та поведінкою спрямованими на саморозвиток та розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні;

  • сформувати свідомість громадянина, патріота, професіонала, тобто людину притаманними їй особистими якостями й рисами характеру, світоглядом і способом мислення, та почуттями, вчинками та поведінкою спрямованими на саморозвиток та розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні;

  • виховання свідомого компетентного і відповідального громадянина, який є соціально та політично активною особистістю, повноправним членом громадянського суспільства.





Інформаційно-аналітичний:

  • Інформаційно-аналітичний:

  • вивчення нормативних документів;

  • збір, вивчення інформації, аналіз фактів;

  • проведення самоекспертизи педагогічної діяльності та набутого досвіду.

  • Визначення психологічної готовності учасників

  • навчально-виховного процесу:

  • діагностика;

  • визначення рівня громадянських якостей;

  • моніторинг.

  • Аналіз ресурсозабезпечення: (кадри, навчально-матеріальна база).

  • Аналіз правомочності:( відповідність рішення повноваженням директора установи та діючому законодавству).

  • Обговорення та прийняття рішення на Раді школи:

  • документальне оформлення остаточного варіанту рішення, його редагування;

  • формулювання цілей та завдань;

  • прогнозування очікуваних (бажаних) результатів;

  • реалізація моделі школи.



Інваріантна складова

  • Інваріантна складова

  • Я і Україна

  • Людина і суспільство

  • Правознавство

  • Етика

  • Основи економіки

  • Основи здоров’я

  • Українська мова

  • Українська література

  • Історія України

  • Зарубіжна література



Варіативна складова



Виховний процес

  • Виховний процес

  • Дитячі громадські організації

  • Учнівська рада

  • Волонтерські загони

  • Цільові програми громадянського виховання

  • Суспільні акції

  • Євроклуб



Туристсько-краєзнавчий

  • Туристсько-краєзнавчий

  • Вишиванка

  • Етнографічний

  • Мистецтво спілкування

  • Писанковий розпис

  • Загадки стародавнього

  • мистецтва

  • Художнє читання

  •  



Засідання Ради школи

  • Засідання Ради школи

  • Батьківські збори

  • Зустрічі з представниками влади

  • Організація екскурсій, турнірів, свят

  • Спільні рейди



Закон України «Про освіту».

  • Закон України «Про освіту».

  • Закон України «Про загальну середню освіту».

  • Указ Президента України «Про національну доктрину розвитку освіти».

  • Постанова Кабінету Міністрів України «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків».

  • Концепція громадянського виховання особистості.

  • Концепція виховання дітей та молоді у національній системі освіти.

  • Національна програма виховання учнів 1-12 класів.















Я і моя родина ( 1 клас )

  • Я і моя родина ( 1 клас )

  • Я в школі ( 2 клас )

  • Я і природа ( 3 клас )

  • Ми – маленькі громадяни ( 4 клас )

  • У громаді наша сила ( 5 клас )

  • Я – учень школи ( 6 клас )

  • Всі ми діти твої Україно ( 7 клас )

  • Я і світ дитини (8 клас )

  • Як жити за нормами закону ( 9 клас )

  • Вічні цінності очима учнів ( 10 клас )

  • Я - громадянин України ( 11 клас )



  •  

  • Де б ти не був, з ким би ти не зустрічався, що б не робив - пам'ятай, що ти вільний громадянин вільної держави України. Для її зміцнення і розвитку повинен кожним своїм кроком, словом сприяти злагоді, порозумінню і розквіту своєї землі й народу.

  • У своєму повсякденному житті неухильно дотримуйся загальноприйнятих християнських заповідей, які складають основу духовності української нації.

  • Повсякчас сприяй відродженню духовних цінностей народу, постійно набувай ґрунтовних знань зі своєї історії, культури, традицій.

  • У себе та в своїх близьких постійно виховуй такі риси, як патріотизм, чесність, мужність, терпимість до недоліків товариша, наполегливість у їх усуненні, що вестиме до зближення, об'єднання людей, розвитку почуття родинності.

  • Чесно і добросовісно трудись на благо зміцнення державності України.

  • Пам'ятай дні великих змагань за нашу соборність. Будь завжди готовим стати на захист цілісності української держави, її кордонів і народу, відчуй гордість від того, що ти є спадкоємцем боротьби за справу Володимирового тризуба і синьо-жовтого знамена.

  • Засуджуй байдужість, зраду державних інтересів України.

  • Завжди дбайливо стався до державного і приватного майна, охороняй екологічне середовище, раціонально використовуй природні ресурси.

  • Серцем відчуй єдність з державою, яка про тебе піклується і яку ти зміцнюєш. 








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка