Сформувати у дошкільнят розуміння того, що край, де вони народилися, перші кроки їхнього життя це їхня мала Батьківщина, частина рідної землі, а її історія сторінка всього українського народу



Дата конвертації05.01.2017
Розмір445 b.





Сформувати у дошкільнят розуміння того, що край, де вони народилися, перші кроки їхнього життя - це їхня мала Батьківщина, частина рідної землі, а її історія - сторінка всього українського народу.

  • Сформувати у дошкільнят розуміння того, що край, де вони народилися, перші кроки їхнього життя - це їхня мала Батьківщина, частина рідної землі, а її історія - сторінка всього українського народу.



Зародження любові до рідної землі, шанобливого ставлення до її минулого має відбуватися саме в дошкільному віці разом з формуванням у свідомості дитини перших уявлень про навколишній світ і себе в ньому.

  • Зародження любові до рідної землі, шанобливого ставлення до її минулого має відбуватися саме в дошкільному віці разом з формуванням у свідомості дитини перших уявлень про навколишній світ і себе в ньому.



Поглибити знання про Україну, державні символи.

  • Поглибити знання про Україну, державні символи.

  • Надання знань про минуле та теперішнє міста, історично важливі пам'ятки.

  • Ознайомлення дітей з життям харків,ян

  • Ознайомлення дітей видатними місцями міста Харкова.

  • Виховання патріотизму, гор­дості за досягнення співвітчизників, шанобливого ставлення до пам'яток старовини.

  • Формування бережливого ставлення до пам'ятників.

  • Закріплення знань про права дитини.

  • Зробити добірку матеріалу та дати рекомендації батькам щодо проведення корисного пізнавального відпочинку з дітьми в місті Харкові та на лоні живої природи Харківської області. 

  • Залучати дітей та батьків до збору інформації та предметів,які відображають історію,культуру та побут населення Східного регіону України.



Дитина знає назву країни, міста в якому живе.

  • Дитина знає назву країни, міста в якому живе.

  • Знає символіку країни, міста.

  • Знає назву вулиць, стадіонів, театрів, парків, які є в місті.

  • Знає імена людей, які прославили нашу Батьківщину, імена видатних людей міста Харкова.

  • Проявляє інтерес до історичного минулого міста Харкова і області.

  • Проявляє інтерес до поезії, музики, художньої літератури про Батьківщину, рідне місто.

  • Проявляє інтерес до музейних експонатів.

  • Отримані знання використовує в практичній діяльності.



Я розробила тематику занять по ознайомленню дітей з містом Харковом. Заняття проводяться в формі гри, подорожей, екскурсій, пошукової діяльності.

  • Я розробила тематику занять по ознайомленню дітей з містом Харковом. Заняття проводяться в формі гри, подорожей, екскурсій, пошукової діяльності.



Прогулянки, пішохідні переходи, екскурсії.

  • Прогулянки, пішохідні переходи, екскурсії.

  • Заняття, бесіди.

  • Сюжетно-рольові та дидактичні ігри.

  • Створення та розв'язання проблемних ситуацій.

  • Читання художньої літератури.

  • Свята, розваги.

  • Подорожі та поїздки;

  • Виготовлення колажів; виробів;

  • Фотоальбомів;

  • Проведення сімейних свят та розваг;

  • Проведення тематичних занять;

  • Читання художньої літератури.





















Планомірна систематична робота, спільні зусилля дитячого садка і сім’ї дає позитивні результати, стає основою для подальшої роботи з дітьми в школі.

  • Планомірна систематична робота, спільні зусилля дитячого садка і сім’ї дає позитивні результати, стає основою для подальшої роботи з дітьми в школі.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка