Щербань Ліна Григорівна учитель образотворчого мистецтва



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.


Щербань Ліна Григорівна учитель образотворчого мистецтва

  • Щербань Ліна Григорівна учитель образотворчого мистецтва

  • спеціаліст II категорії, Сумської спеціалізованої школи I-III ступенів №9




Одним із найважливіших засобів формування естетичної культури особистості є мистецтво, яке відображає дійсність в художніх образах і перетворює зовнішні культурні цінності в морально-естетичні надбання людини.

  • Одним із найважливіших засобів формування естетичної культури особистості є мистецтво, яке відображає дійсність в художніх образах і перетворює зовнішні культурні цінності в морально-естетичні надбання людини.







Мета дослідження – розробити, випробувати ефективність і практично впровадити модель теоретико-методологічного забезпечення самореалізації творчих якостей учнів у процесі формування естетичного середовища. Створити модель формування естетичного середовища в естетичному вихованні підлітків.

  • Мета дослідження – розробити, випробувати ефективність і практично впровадити модель теоретико-методологічного забезпечення самореалізації творчих якостей учнів у процесі формування естетичного середовища. Створити модель формування естетичного середовища в естетичному вихованні підлітків.











1) виховання в особистості почуття прекрасного; 2) формування умінь і навичок творити красу в повсякденному житті; 3) формування уміння відрізняти прекрасне від потворного; 4) формування уміння жити за законами духовної краси,

  • 1) виховання в особистості почуття прекрасного; 2) формування умінь і навичок творити красу в повсякденному житті; 3) формування уміння відрізняти прекрасне від потворного; 4) формування уміння жити за законами духовної краси,











Завдання вчителя:

  • Завдання вчителя:

  • - з допомогою різних форм роботи (бесіди, літературні години, вернісажі, літературні вітальні, виставки) знайомити дітей з шедеврами світового мистецтва;

  • - навчити дітей сприймати прекрасне, уважно бачити і чути його;

  • - показати (або представити) національну своєрідність та величезне значення світової та української культури (традиційні обряди як важливий фактор естетичного виховання);

  • - закласти і розвивати поняття морально-естетичного порядку;

  • - розвивати здібності до творчого мислення.



Принцип діяльності програми:

  • Принцип діяльності програми:



  • на першому – розвиватися потреби підлітків в естетичному сприйнятті навколишнього середовища;

  • на другому – формуватися навички цілісного емоційно-естетичного світосприйняття;

  • на третьому – має набуватися досвід естетичного оцінювання;

  • на четвертому – активізуватися творчо-естетична діяльність підлітків.



виховні бесіди;

  • виховні бесіди;

  • виховні години;

  • місячник художньо-естетичного виховання;

  • виставки художніх робіт учнів;

  • концертні програми;

  • загальношкільні свята;

  • відвідування учнями музеїв, театрів, виставок;

  • робота гуртків художньо-естетичного спрямування;

  • організація роботи гуртків за інтересами;

  • залучення дітей до участі у шкільних, районних, міських конкурсах, фестивалях, виставках;












База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка