Шкільний центр профілактики правопорушень. Шкільний центр профілактики правопорушень



Дата конвертації01.01.2017
Розмір497 b.


Шкільний центр профілактики правопорушень.

  • Шкільний центр профілактики правопорушень.

  • Робота педагогів-наставників.

  • Робота практичного психолога.

  • Години спілкування.

  • Шкільна бібліотека.

  • Робота з батьками.

  • Співпраця з позашкільними закладами.


  • Облік учнів, схильних до порушень дисципліни та порядку, режимних правил поведінки; до агресивної, нетолерантної поведінки у школі, поза школою, у позаурочний час, у спілкуванні з оточенням.

  • Розробка та здійснення програми діяльності з профілактики та попередження правопорушень серед неповнолітніх, особливо серед тих, хто перебуває на внутрішньошкільному обліку та на обліку у правоохоронних органах.

  • Розповсюдження та пропаганда правових знань серед неповнолітніх із метою виховання правової культури та свідомості, законослухняності, дисциплінованості.

  • Утворення у шкільному закладі атмосфери неприпустимості до будь-яких проявів антигромадської, протиправної поведінки.



  • розробляє та здійснює програму роботи центру, координує роботу його підрозділів - служб;

  • приймає рішення про постановку на внутрішньошкільний облік учнів, які схильні до скоєння правопорушень або виховуються у проблемних родинах (алкоголізм, наркоманія, наявність засуджених родичів і т. п.) або перебувають на обліку у правоохоронних органах;

  • закріплює за учнями, які поставлені на внутршньошкільний облік, наставників - досвідчених педагогів, здійснює координацію їх діяльності, забезпечує їм методичну та практику допомогу;

  • організує співробітництво з кримінальною міліцію у справах неповнолітніх, службою у справах неповнолітніх держадміністрації, іншими правоохоронними органами (прокуратурою, адвокатурою).



  • За кожним учнем, який перебуває на обліку в центрі профілактики та попередження правопорушень серед неповнолітніх, рішенням координаційної ради (спільно з директором школи) закріплюється досвідчений педагог-наставник.

  • Педагог-наставник самостійно вибирає форми та методи роботи зі своїм підопічним. Координаційна рада забезпечує методичну та практичну допомогу в роботі педагогів-наставників.

  • Головним обов'язком педагога-наставника є налагодження добрих, довірчих взаємостосунків із підопічним, його батьками з метою усунення негативних умов, які можуть впливати на поведінку учня, його ставлення до учнівських обов'язків, стосунки з оточенням.



проводиться відповідно до запитів класних керівників за такими напрямами:

  • проводиться відповідно до запитів класних керівників за такими напрямами:

  • Діагностика за різними методиками;

  • Бесіда з учителями і батьками. Спираючись на отримані результати діагностики, даються певні рекомендації у відношенні до певного підлітка батькам, класним керівникам, вчителям.

  • Проведення корекційної роботи під час індивідуальних консультацій із важкими підлітками.

  • Профілактика девіантної поведінки ( зловживання алкоголем, тютюнопалінням, наркотичними речовинами) — в курсі ОБЖ, основи здоров’я.

  • Щороку в школі проводяться педагогічні консиліуми.



Класні керівники, постійно урізноманітнюють форми і методи проведення годин спілкування:

  • Класні керівники, постійно урізноманітнюють форми і методи проведення годин спілкування:

  • «Профілактика. Куріння тютюну і зловживання алкоголем», «СНІД — основні проблеми та шляхи запобігання захворюванню».

  • Рольові ігри :«Умій сказати — «Ні», «Заважає, не заважає», «Випивка перед танцями»

  • Конкурси: «У країні карного розшуку»; «Чи знаєш ти закон?»; «Незакінчена розмова з проблем алкоголізму» та інші;

  • Розв'язування психологічних задач;

  • Проведення анкетування.



надає допомогу вчителям, учням у підготовці та проведенні диспутів, конференцій, в обговоренні статей та книг, організації вікторин та виставок, підборі літератури з правових питань тощо.

  • надає допомогу вчителям, учням у підготовці та проведенні диспутів, конференцій, в обговоренні статей та книг, організації вікторин та виставок, підборі літератури з правових питань тощо.

  • Містить добірку літератури (книг, журналів, статей) на правову тематику для вчителів та учнів.

  • організовує тематичні виставки правової літератури.



  • І. Батьківський лекторій

  • 2. Зустріч з учителями: «Батьківська п’ятниця».

  • 3. Консультпункт для батьків: «Сімейна скринька».

  • 4. Батьківські збори для тих учнів, які схильні до правопорушень.

  • 5. Диспут для батьків: «Чи знаєте ви права своєї дитини?»

  • 6. Загальношкільні батьківські збори.



ЦССМ: бесіди, лекції, екскурсії, робота за запитом;

  • ЦССМ: бесіди, лекції, екскурсії, робота за запитом;

  • Служба у справах сім’ї :батьківські збори, виїзні засідання ШПП, виховні заходи;

  • Кримінальна міліція у справах дітей: облік дітей особливих категорій, ШПП,батьківські збори;

  • Палаци культури, клуби за місцем проживання: виховні заходи, гурткова робота, секції.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка