“Школа успіху”. Досягнути успіху можна лише тоді, коли учні і педагоги будуть отримувати радість і задоволення від навчально-виховного процесу створення школи



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.



створення школи шляхом організації інноваційного процесу на засадах особистісно орієнтованого навчання та виховання (організація навчання відповідно до потреб конкретної особистості з урахуванням їхніх індивідуальних особливостей і здібностей) – “Школа успіху”. Досягнути успіху можна лише тоді, коли учні і педагоги будуть отримувати радість і задоволення від навчально-виховного процесу.

  • створення школи шляхом організації інноваційного процесу на засадах особистісно орієнтованого навчання та виховання (організація навчання відповідно до потреб конкретної особистості з урахуванням їхніх індивідуальних особливостей і здібностей) – “Школа успіху”. Досягнути успіху можна лише тоді, коли учні і педагоги будуть отримувати радість і задоволення від навчально-виховного процесу.



Педагогічна філософія школи базується на життєстверджуючих думках видатного педагога В. Сухомлинського: “Виховується бажання бути хорошими багатьма способами: красою, людяністю, добротою, чуйністю; прикладом педагогів та батьків; правдою; повчанням; через подолання труднощів та ін. Але насамперед радістю... Життєвий шлях від дитинства до отроцтва має бути шляхом радості”.

  • Педагогічна філософія школи базується на життєстверджуючих думках видатного педагога В. Сухомлинського: “Виховується бажання бути хорошими багатьма способами: красою, людяністю, добротою, чуйністю; прикладом педагогів та батьків; правдою; повчанням; через подолання труднощів та ін. Але насамперед радістю... Життєвий шлях від дитинства до отроцтва має бути шляхом радості”.



Діяльність школи базується на принципах гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій та об’єднань, взаємозв’язку розумового, морального, фізичного та естетичного виховання, органічного поєднання загальнолюдських духовних цінностей із національного історією і культурою, науковості, розвивального характеру навчання та його індивідуалізації.

  • Діяльність школи базується на принципах гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій та об’єднань, взаємозв’язку розумового, морального, фізичного та естетичного виховання, органічного поєднання загальнолюдських духовних цінностей із національного історією і культурою, науковості, розвивального характеру навчання та його індивідуалізації.



виховати морально здорову, духовно збагачену, розвинуту людину, яка володіє всіма компетентностями, здатна до саморозвитку, самореалізації, мобілізувати знання в реальній життєвій ситуації, зорієнтована на життєвий успіх.

  • виховати морально здорову, духовно збагачену, розвинуту людину, яка володіє всіма компетентностями, здатна до саморозвитку, самореалізації, мобілізувати знання в реальній життєвій ситуації, зорієнтована на життєвий успіх.











знання форм і методів управління школою, висока методологічна культура при роз’язанні питань управління закладом, знання принципів та оперативно-технологічних функцій управління, знання специфіки управління школою в режимі розвитку, знання основи економіки та маркетингу, вміння реалізувати управлінські функції на практиці, оптимально залучаючи людський ресурс до виконання завдань.

  • знання форм і методів управління школою, висока методологічна культура при роз’язанні питань управління закладом, знання принципів та оперативно-технологічних функцій управління, знання специфіки управління школою в режимі розвитку, знання основи економіки та маркетингу, вміння реалізувати управлінські функції на практиці, оптимально залучаючи людський ресурс до виконання завдань.



інтегративна – здібність до злиття знань і навичок та їх використання в умовах швидкоплинного зовнішнього середовища;

  • інтегративна – здібність до злиття знань і навичок та їх використання в умовах швидкоплинного зовнішнього середовища;

  • соціально-психологічна – знання і вміння у сфері сприйняття, розуміння поведінки людей, мотивація їх діяльності, високий рівень емпатії і комунікативної культури;

  • компетентність у конкретних сферах правлінської діяльності (управлінська компетентність) прийняття рішення, обробка інформації, методи роботи з людьми.





1. Наявність концепції розвитку школи на основі державних документів.

  • 1. Наявність концепції розвитку школи на основі державних документів.

  • 2.Управління педколективом.

  • 3. Аналітико-дослідницька діяльність.

  • 4. Фінансово-господарська діяльність.

  • 5. Робота вчителем-предметником.

  • 6. Науково-методична, психолого-технологічна підготовленість.

  • 7. Робота з зовнішнім середовищем.

  • 8. Результати роботи колективу школи.

  • 9. Робота з педкадрами.

  • 10. Професійно-соціальний, психологічний статус керівника школи.



  • системою критеріїв, спрямовано на проведення об’єктивного оцінювання управлінської діяльності керівника ЗНЗ;

  • системою питань щодо виявлення особистісно-ділових якостей керівника та її впливу на діяльність ЗНЗ.



однозначно відповідати поставленій меті, завданням і принципам кожного виду оцінювання;

  • однозначно відповідати поставленій меті, завданням і принципам кожного виду оцінювання;

  • бути оптимальним за витратами часу як для тих, хто проводить оцінювання, так і тих, кого оцінюють;

  • бути зрозумілими для всіх учасників оцінювання;

  • супроводжуватися зрозумілою інструкцією щодо їх застосування, зокрема при визначенні кінцевого результату;



бути стандартизованими з метою їх застосування для оцінювання управлінської діяльності керівника ЗНЗ різних типів і форм власності, оскільки вони надають можливість однаковим чином ставити запитання та інтерпретувати відповіді;

  • бути стандартизованими з метою їх застосування для оцінювання управлінської діяльності керівника ЗНЗ різних типів і форм власності, оскільки вони надають можливість однаковим чином ставити запитання та інтерпретувати відповіді;

  • надавати можливість порівнювати одержані оцінки незалежно від того, хто і коли проводив оцінювання;

  • бути формалізованими (кількісними) та евристичними, забезпечуючи можливість цілісно відображати багатогранну управлінську діяльність керівника.



Критерії та показники оцінювання розробляються відповідно до змісту оцінювання управлінської компетентності керівників ЗНЗ, який, своєю чергою, представлений Базовим стандартом професійної діяльності директора школи.

  • Критерії та показники оцінювання розробляються відповідно до змісту оцінювання управлінської компетентності керівників ЗНЗ, який, своєю чергою, представлений Базовим стандартом професійної діяльності директора школи.





нормативно-репродуктивний рівень (низький);

  • нормативно-репродуктивний рівень (низький);

  • на перетворювальному рівні (середній);

  • технологічний рівень (достатній);

  • творчо-інноваційний (високий)



попередній

  • попередній

  • класно-узагальнюючий

  • паралельний

  • тематичний

  • оперативно-якісний

  • самоконтроль



об’єктивність;

  • об’єктивність;

  • систематичність;

  • наочність (гласність)



чітке розуміння мети та завдання школи;

  • чітке розуміння мети та завдання школи;

  • науковість, комплексність, логічна послідовність,

  • рівномірність у розподілі завдань для виконавців;

  • отримання інформації для виконання;

  • достатність для обґрунтованого прийняття управлінського рішення.





перспективний план роботи школи на 3-5 років;

  • перспективний план роботи школи на 3-5 років;

  • план навчально-виховної роботи школи (річний);

  • графічний план організаційної, методичної і позакласної роботи (на семестр), (витяг з річного плану роботи школи);

  • план-графік шкільного контролю (на семестр);

  • план роботи громадських організацій.





У загальному вигляді весь комплекс знань молодого керівника включає: знання історії української державності, директивних документів, професійної підготовки, основ менеджменту, економічної теорії, теорії управління, соціальної психології, управлінської психології, наукової організації праці, основ адміністративного права, зарубіжного досвіду управління.

  • У загальному вигляді весь комплекс знань молодого керівника включає: знання історії української державності, директивних документів, професійної підготовки, основ менеджменту, економічної теорії, теорії управління, соціальної психології, управлінської психології, наукової організації праці, основ адміністративного права, зарубіжного досвіду управління.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка