Школу робить школою учитель! Художник учиться змішувати фарби І наносити мазки на полотно. Музикант розучує етюди. Журналіст І письменник освоює прийоми письмового мовлення. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, освоює прийоми



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.







  • Школу робить школою учитель! Художник учиться змішувати фарби і наносити мазки на полотно. Музикант розучує етюди. Журналіст і письменник освоює прийоми письмового мовлення. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, освоює прийоми. І тільки хороший учитель знає ,скільки праці перероблено, поки ноти, ритми, мелодії не злились в музику уроку!

  • Проблема школи:

  • «Формування успішної особистості школяра шляхом використання нових інформаційних технологій»



ІІ. Методична діяльність

  • ІІ. Методична діяльність

  • Проблема, над якою працюю:

  • Інтелектуальний та духовний розвиток на уроках української мови та літератури через застосування інтерактивних технологій







Ідея інтерактивного навчання

  • Ідея інтерактивного навчання

  • О. Пометун, Л. Пироженко

  • особистісно орієнтоване навчання

  • О. Савченко, С. Подмазін

  • проектні технології

  • К. Баханов, В. Гузєєв, О. Пєхота

  • С. Сисоєв “Основи педагогічної творчості”











«Мозкова атака(штурм)»

  • «Мозкова атака(штурм)»

  •  Прогнозування за ключовими словами

  • Кластер

  • Міні-твір ( есе)

  • Таблиця “Знаю – Хочу дізнатись – Дізнався»



Психологічне налаштування до уроку

  • Психологічне налаштування до уроку

  • Коло очікувнь від уроку

  • «Я тут, тому що…», «на уроці я повинен…», «

  • Виконати індивідуальне завдання: виписати на листок очікування, прикріпити на дошці.













« Літературний турнір»

  • « Літературний турнір»



Джоконда

  • Джоконда

  • Загадкова, усміхнена

  • Зачаровує,притягує, надихає

  • Очі наповнені блиском і вологою

  • Мона Ліза

  • (урок розвитку мовлення

  • «У людині все повинно

  • бути прекрасним»)



Інформація, що стосується кожної проблеми (підтеми, напрямку) заноситься в окреме коло.

  • Інформація, що стосується кожної проблеми (підтеми, напрямку) заноситься в окреме коло.

  • У спільну частину записується інформація, що стосується усіх виділених складових.

  • Тема: Поема «Мойсей» І. Я Франка – одна з вершин творчочті поета



Смисл цього прийому можна висловити наступними словами: «Я пишу для того, щоб зрозуміти, що я думаю».

  • Смисл цього прийому можна висловити наступними словами: «Я пишу для того, щоб зрозуміти, що я думаю».





І етап. Теоретичний. Мета: забезпечити міцне засвоєння учнями правил.

  • І етап. Теоретичний. Мета: забезпечити міцне засвоєння учнями правил.

  • Зорові опори (схеми, таблиці, алгоритми, гронування)

  • Словесні ключі:

  • КаФе ПТаХ: скинути, спитати, стиснути, схибити

  • ЧуК ПиШе Ці ФоКуСи ТиХо, Ми Не ВаЛеРіЙ.

  • Де Ти З’їСи Ці ЛиНи? (молодь, мить, скрізь, вітерець, жаль, осторонь).

  • На різдвяне свято різьбяр дзвякнув тьмяним цвяхом, і мавпячий горохвяний морквяний медяник став духмяним



Прийоми:

  • Прийоми:

  • - інформаційна атака;

  • - “Спіймай помилку”;

  • - алгоритм;

  • Система тренувальних вправ:

  • словникові диктанти;

  • вправа “Коректор”;

  • “Свої приклади”;

  • списування з ускладненням;

  • вправи без інструкцій



Метод проектів – це модель організації навчального процесу, орієнтована на творчу самореалізацію особистості, розвиток її можливостей у процесі створення певного “продукту” під контролем учителя.

  • Метод проектів – це модель організації навчального процесу, орієнтована на творчу самореалізацію особистості, розвиток її можливостей у процесі створення певного “продукту” під контролем учителя.

  • Проект “Театр корифеїв: учора і сьогодні”

  • 1. Формулювання теми.

  • 2.Робота з різноманітними джерелами інформації.

  • 3. Обробка матеріалів.

  • 4. Оформлення результату.

  • 5. Презентація.









Концепція виховної роботи:

  • Концепція виховної роботи:

  • 1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

  • 2. Ціннісне ставлення до людей.

  • 3. Ціннісне ставлення до природи та праці

  • 4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

  • 5. Ціннісне ставлення до себе:

  • Тренінг “Я і соціум”; “Ефективне спілкування”;

  • Диспут “Моя життєва позиція”; “Що означає бути патріотом?”

  • Ігрові програми “Ми – різні! Ми – рівні!”

  • Анкета думок “Ким бути, яким бути…”

















Якість навчання

  • Якість навчання

  • І семестр – 67% ІІ семестр – 70,4%









«Не навчайте дітей

  • «Не навчайте дітей

  • так, як навчали

  • вас – вони народилися

  • в інші часи».

  • Конфуцій





  • Ракіцька Валентина Василівна,

  • учитель української мови та літератури

  • Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів

  • 2013 р.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка