Шляхи І механізми реформування державних І комунальних друкованих змі презентація до регіональних обговорень’ 2007



Дата конвертації05.01.2017
Розмір445 b.


Шляхи і механізми реформування державних і комунальних друкованих ЗМІ

  • Презентація до регіональних обговорень’ 2007








4. Основні ризики роздержавлення згідно із Концепцією Міністерства юстиції

  • Відсутні механізми запобігання концентрації медіа-власності

  • Відсутні механізми “примусу” для засновників – згідно із законопроектом неприйняття власником рішення до 2010 року має наслідком припинення діяльності ЗМІ

  • Можливість органів державної влади та місцевого самоврядування самостійно визначати механізм роздержавлення

  • Неузгодженість положень законопроекту із законодавством про приватизацію

  • Невизначеність наслідків порушення цільового використання отриманого безкоштовно у власність майна

  • Короткий строк дії заборони на скорочення штату – 6 місяців

  • Невизначеність майнових відносин між членами трудового колективу ЗМІ в процесі його роздержавлення

  • Скасування у повному обсязі положень Закону “Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів”

  • Роздержавлення здійснюється без підготовчої роботи та моніторингу

  • Не передбачається державна підтримка ЗМІ після проведення реформи (протягом перехідного періоду)





6. Основні ризики роздержавлення згідно з Концепцією В.Шевченка

  • Зміст підготовчого етапу розкритий недостатньо чітко

  • Процес приватизації, умови проведення конкурсів тощо чітко не визначений

  • Механізми забезпечення цільового використання майна не розкрито

  • Механізми запобігання концентрації медіа-власності визначено досить “розмито” (поняття “інформаційного ринку” тощо)

  • Одночасно з роздержавленням друкованих ЗМІ передбачається провести реформування державного телерадіомовлення, що утруднює пошук політичного консенсусу навколо концепції





8. Основні ризики роздержавлення згідно з концепцією НСЖУ

  • Концепція не містить дієвих механізмів запобігання концентрації власності на ЗМІ

  • Потребують уточнення засади взаємодії органів влади в процесі проведення моніторингу ЗМІ на підготовчому етапі

  • Відсутній механізм запобігання нецільовому використанню приміщень, переданих реформованим ЗМІ

  • Окремі механізми підтримки (пільги на поштові тарифи тощо) не узгоджуються з принципом захисту економічної конкуренції



9. Роздержавлення друкованих ЗМІ: в пошуку оптимальної моделі

  • Основні проблеми, які потребують вирішення в процесі роздержавлення

  • Запобігання концентрації, забезпечення прозорості

  • Чітке визначення суб'єктів власності на майно реформованого ЗМІ, порядку виділення частки співвласником реформованого ЗМІ

  • Визначення підстав: а) безкоштовної приватизації; б) приватизації на конкурсних засадах

  • Визначення механізму гарантування цільового використання майна, отриманого безкоштовно в процесі роздержавлення

  • Запровадження попереднього (моніторингового) “передприватизаційного” етапу, визначення засад взаємодії органів, відповідальних за реалізацію цього етапу

  • Роздержавлення преси і роздержавлення державного ТБ і радіо має відбуватись окремо

  • Соціальний захист журналістів в процесі приватизації має бути чітко гарантований









Перелік питань до обговорення:

  • Етапи приватизації – в один етап чи поетапно, зміст етапів та їх тривалість

  • Схеми роздержавлення: безкоштовна передача у власність, продаж, передача у користування

  • Доцільність запровадження державної підтримки протягом певного строку після проведення роздержавлення

  • Роздержавлюються всі видання, чи лише ті, які мають достатній фінансово-економічний потенціал?

  • Захист соціальних і трудових прав у реформованих ЗМІ




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка