Шляхи розвитку в учнів позитивної мотивації до навчання



Дата конвертації26.12.2016
Розмір444 b.


Шляхи розвитку в учнів позитивної мотивації до навчання


МЕТА: проаналізувати, яким чином здійснюється в школярів розвиток позитивної мотивації до навчання на уроках та в позакласній роботі, встановити професійні напрацювання вчителів із зазначеної проблеми з метою становлення національно зорієнтованої особистості, залучити педагогічний колектив до активного пошуку

  • МЕТА: проаналізувати, яким чином здійснюється в школярів розвиток позитивної мотивації до навчання на уроках та в позакласній роботі, встановити професійні напрацювання вчителів із зазначеної проблеми з метою становлення національно зорієнтованої особистості, залучити педагогічний колектив до активного пошуку

  • шляхів підвищення мотивації учнів до навчання в умовах компетентнісного підходу.



ПЛАН

  • 1. Створення сприятливого емоційно-психологічного середовища на уроках та позакласних заходах –

  • засіб підвищення мотиваційних процесів учнів до навчання. (Бойко Н.В.)

  • 2. Розвиток інтелектуально-творчого потенціалу молодших школярів через систему домашніх завдань та

  • позакласну роботу. (Солінська О.О.)

  • 3. Ситуація успіху як важливий чинник позитивної мотивації до навчання ( з досвіду роботи вчителя почат-

  • кових класів Константинової Т.Ю. над проблемною темою «Створення ситуації успіху в навчальній діяльності учнів початкової школи»)

  • 4. Дотримання наступності у викладанні з метою підвищення ефективності уроку в умовах компетентнісного підходу. (Соболєва О.В.)

  • 5. Організація індивідуальної та дослідницької діяльності учнів на уроках природничого циклу як засіб їх особистісного зростання в умовах нових державних стандартів. (Чернявська Л.П.)

  • Формування позитивної мотивації до навчання через методи активізації самостійної діяльності школярів на уроках інформатики. (Картузова О.В.)

  • 7. Створення і підтримка сприятливих психологічних умов на уроці щодо забезпечення повноцінного й особистісного розвитку кожного учня. (Результати анкетування, корекційно-розвиваюча діяльність на уроці, Чубова А.М.)



Рекомендаційний список літератури

  • Розвиток потенціалу можливостей учнів в умовах сучасного навчання: монографія (за редакцією Гончаренко С.А.). – К.: «Педагогічна думка». – 2013.

  • Романова І.А. «Сучасні технології інтелектуального розвитку молодшого школяра». – Харків: Компанія СМІТ, 2014.

  • Механізми інтелектуального розвитку. – Завуч. – 2012. - №22. Спецвипуск.

  • Обдарована дитина. – 2014. – №5.

  • Початкова освіта. – 2013. - № 5-7.

  • «Завуч». – 2013. - №19, №25, №28, №31.



Прокладай шлях до розуму дитини через її серце.

  • Прокладай шлях до розуму дитини через її серце.

  • Ф. Честерфілд



задатки – анатомо-фізіологічні особливості людини, що лежать в основі розвитку здібностей;

  • задатки – анатомо-фізіологічні особливості людини, що лежать в основі розвитку здібностей;

  • здібності – індивідуально-психологічні особливості, що формуються в діяльності на основі задатків та відрізняють одну людину від іншої; від здібностей залежить успішність діяльності;

  • спеціальна обдарованість – якісно своєрідне поєднання здібностей, що створює можливість успіху в діяльності;

  • загальна обдарованість – обдарованість до широкого кола діяльностей або якісно своєрідне поєднання здібностей від яких залежить успішність різного виду діяльностей.

  • В. Шадриков



ОБДАРОВАНІСТЬ – генетично обумовлений компонент здібностей, що розвивається у відповідній діяльності, або деградуючий при її відсутності.

  • ОБДАРОВАНІСТЬ – генетично обумовлений компонент здібностей, що розвивається у відповідній діяльності, або деградуючий при її відсутності.

  • К. Платонов




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка