Що повинна зробити сучасна школа для розвитку і становлення компетентної особистості?



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.


Що повинна зробити сучасна школа для розвитку і становлення компетентної особистості?

  • Що повинна зробити сучасна школа для розвитку і становлення компетентної особистості?

  • Заст. директора з навчально-виховної роботи Веряцької ЗОШ І-ІІ ст.

  • ФІЛЕЙ ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА


“Спрямованість навчально-виховного процесу на формування компетентної особистості”

  • “Спрямованість навчально-виховного процесу на формування компетентної особистості”





Урок – це форма організації навчальних занять, яка регламентує довершений обсяг навчального матеріалу для засвоєння його учнями.

  • Урок – це форма організації навчальних занять, яка регламентує довершений обсяг навчального матеріалу для засвоєння його учнями.

  • Урок – це те місце, де відбуваються основні процеси навчання, виховання й розвитку особистості.

  • Урок – це логічно закінчений, цілісний, обмежений певними рамками відрізок навчально-виховного процесу.

  • Урок – це дзеркало загальної та педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору, ерудиції.

  • В.О.Сухомлинський



Урок – це жива клітина навчально-виховного процесу.

  • Урок – це жива клітина навчально-виховного процесу.

  • Урок – не самоціль. Це лише інструмент виховання й розвитку особистості.

  • Урок – система соціальна, що може існувати лише за взаємодії вчителя з учнями та учнів одне з одним.

  • Сучасний урок – це урок спрямований на те, щоб кожна дитина збагнула себе як самодостатню особистість.

  • Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня, його активного розумового зростання, глибокого й осмисленого засвоєння знань, формування його моральних основ.



Сучасний урок – це, перш за все, урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів за визначеними метою і завданнями

  • Сучасний урок – це, перш за все, урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів за визначеними метою і завданнями



Яке місце даного уроку у вивченні конкретної теми?

  • Яке місце даного уроку у вивченні конкретної теми?

  • Який зв'язок даної теми з іншими навчальними дисциплінами?

  • Яка мета та завдання уроку?

  • Як дати можливість учням самостійно обрати диференційовані завдання, які б відкрили його творчі здібності?

  • Які форми діяльності учнів використати на уроці?

  • Як краще організувати спілкування на уроці?

  • Яку наочність, ТЗН використати?

  • Як раціонально використати час уроку?

  • Як контролювати засвоєння навчального матеріалу учнями?

  • Яка практична напрямленість даної теми уроку?

  • Яке домашнє завдання підготувати, щоб учні мали можливість розкрити свої творчі здібності?











інтегровані уроки;

  • інтегровані уроки;

  • уроки-конференції;

  • уроки-реквієм;

  • уроки-диспути;

  • уроки-дослідження;





підвищенню загальної обізнаності та освіченості дітей;

  • підвищенню загальної обізнаності та освіченості дітей;

  • поглибленню знань з предмета;

  • підвищенню кругозору учнів;

  • перевірці знань учнів в ігровій та захоплюючій формі;

  • зняттю втомленості учнів;

  • активному розвитку пізнавальних процесів в учнів.












База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка