Що таке метод навчання?



Дата конвертації27.06.2016
Розмір445 b.



Що таке метод навчання?

  • Що таке метод навчання?

  • Як класифікувати методи навчання?

  • Які функції методів?

  • Як використовувати методи навчання?

  • Які фактори визначають вибір методів навчання?



Методи навчання — це знаряддя в руках вчителя, це спосіб його дії по відношенню до учня і способи роботи учня під керівництвом вчителя

  • Методи навчання — це знаряддя в руках вчителя, це спосіб його дії по відношенню до учня і способи роботи учня під керівництвом вчителя

  • М.М. Пістрак



Метод навчання як шлях, за допомогою якого вчитель організує, спрямовує і керує роботою учнів щодо оволодіння ними основами наук

  • Метод навчання як шлях, за допомогою якого вчитель організує, спрямовує і керує роботою учнів щодо оволодіння ними основами наук

  • П.М. Шимбарьов



метод навчання - той засіб або той шлях, за допомогою якого вчитель, спираючись на свідомість і активність учнів, озброює їх знаннями, уміннями і навичками.

  • метод навчання - той засіб або той шлях, за допомогою якого вчитель, спираючись на свідомість і активність учнів, озброює їх знаннями, уміннями і навичками.



Методи навчання — це упорядкована за певним принципом спільна цілеспрямована діяльність учителя і учнів, що являє собою систему прийомів або способів і спрямована на розв'язання навчально-виховних завдань.

  • Методи навчання — це упорядкована за певним принципом спільна цілеспрямована діяльність учителя і учнів, що являє собою систему прийомів або способів і спрямована на розв'язання навчально-виховних завдань.













метод усного викладення знань педагогом;

  • метод усного викладення знань педагогом;

  • методи закріплення навчального матеріалу;

  • методи самостійної роботи учнів;

  • методи навчальної роботи по використанню знань на практиці й вироблення умінь і навичок;

  • методи перевірки й оцінки знань, умінь, навичок школярів



за категоріями теорії пізнання;

  • за категоріями теорії пізнання;

  • за розумовими операціями;

  • за дидактичними функціями;

  • за основними позиціями і дидактичними принципами;

  • за формами організації процесу навчання;

  • за ступенем активності учнів — методи активні й пасивні. 



Методи організації навчально-пізнавальної діяльності.



створення ситуацій успіху в навчанні;

  • створення ситуацій успіху в навчанні;

  • заохочення в навчанні;

  • використання дидактичних ігор у навчанні.



формування розуміння школярами особистої значущості навчання;

  • формування розуміння школярами особистої значущості навчання;

  • пред'явлення вимог, які виходять з правил поведінки учня, критеріїв оцінювання результатів їх навчальної роботи, що поєднується з привчанням учнів до систематичного виконання навчальних завдань, вимог;

  • оперативний контроль з метою виявлення складних для учнів тем, питань, вправ, щоб своєчасно здійснити необхідну їм допомогу;

  • гуманне покарання, яке вимагає глибокого знання дитини, її реальних навчальних можливостей та ін.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка