Щоб бути чудовим педагогом, Щоб бути чудовим педагогом



Дата конвертації27.06.2016
Розмір445 b.



Щоб бути чудовим педагогом,

  • Щоб бути чудовим педагогом,

  • Треба любити те, що викладаєш,

  • І любити тих, кому викладаєш.

  • В. Ключевський



Не передавати знання предмета учневі, а через прихильність, емоції, уяву, терпеливість розбудити нестримане бажання пошуку відповідей, які збагачують його власне життя і надають йому сенсу.

  • Не передавати знання предмета учневі, а через прихильність, емоції, уяву, терпеливість розбудити нестримане бажання пошуку відповідей, які збагачують його власне життя і надають йому сенсу.



Не стояти на місці: рух – життя.

  • Не стояти на місці: рух – життя.

  • Вірити у свої можливості – вірити у можливості учнів.

  • Створення сприятливого мікроклімату на уроці – принцип взаємоповаги між учнем і викладачем.

  • Я творчий вчитель і я створюю умови для творчого розвитку особистості учня.

  • Я даю знання – візьми їх і використай в житті на благо своєї сім'ї, своєї планети.



Правила для учнів:

  • Правила для учнів:

  • Кожна думка важлива.

  • Не бійся висловитися!

  • Ми всі – партнери!

  • Обговорюємо сказане, а не людину!

  • Обдумав, сформулював, висловив!

  • Говори чітко, ясно, красиво!

  • Вислухав, висловився, вислухав!

  • Тільки обґрунтовані докази!

  • Вмій погодитися і не погодитися!





Вважаю, що найбільш ефективними сьогодні є технології, які реалізують ідею індивідуалізації навчання та дають простір для творчого самовираження учнів.

  • Вважаю, що найбільш ефективними сьогодні є технології, які реалізують ідею індивідуалізації навчання та дають простір для творчого самовираження учнів.





Допомагає розвивати творчі можливості учнів;

  • Допомагає розвивати творчі можливості учнів;

  • уміння самостійно конструювати знання і застосовувати їх для вирішення пізнавальних і практичних завдань;

  • навчає орієнтуватися в інформаційному просторі;

  • вчить аналізувати отриману інформацію, оскільки в різні моменти пізнавальної, експериментальної або прикладної, творчої діяльності учні використовують сукупність всіх інтелектуальних навичок і вмінь.



Навчання учнів біології з використанням комп’ютерних технологій здійснюється у двох напрямах:

  • Навчання учнів біології з використанням комп’ютерних технологій здійснюється у двох напрямах:

  • інформаційна підтримка предмета, тобто стандартне програмне забезпечення (електронні підручники з біології, ППЗ);

  • розробка уроків із застосуванням мультимедійного проекту чи ретельно підібраного відеоряду, що допомагає ілюструвати теоретичний матеріал уроку.



Коло ідей: мета - залучення учнів до обговорення проблеми та вдосконалення навичок роботи в малих групах.

  • Коло ідей: мета - залучення учнів до обговорення проблеми та вдосконалення навичок роботи в малих групах.

  • Навчаючись учусь: дає можливість брати активну участь у навчанні та передачі своїх знань іншим учням.

  • "Мікрофон": дає можливість кожному послідовно сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію.

  • Рольова гра, імітація: мета - визначити власне ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути досвіду поведінки в подібній ситуації шляхом «гри».

  • Метод "ПРЕС": використовується у випадках, коли виникають суперечливі питання і потрібно зайняти та чітко аргументувати визначену позицію з проблеми, що обговорюється, переконати інших у своїй правоті.

  • Незакінчені речення: відповідь учня – це продовження незакінченого речення типу "можна зробити такий висновок…", "я зрозумів, що…"



Зосередження власних зусиль на вихованні в учнів впевненості, віри в свої можливості сприяє створенню на уроках “Ситуації успіху”.

  • Зосередження власних зусиль на вихованні в учнів впевненості, віри в свої можливості сприяє створенню на уроках “Ситуації успіху”.

  • Допомога учнівській молоді зростати в успіху, відчувати радість від здолання труднощів.

  • Залучення учнів до участі у творчо-пошуковій, науково-дослідницькій роботі.

  • Подолання труднощів, відчуття впевненості у власних зусиллях.



Потрібно чітко спланувати впровадження інтерактивних методів, робити його поступово.

  • Потрібно чітко спланувати впровадження інтерактивних методів, робити його поступово.

  • Залучати всіх учнів: сильні учні будуть проявляти високу активність, заохочуючи слабших до роботи, створюючи ситуації успіху.

  • Постійно контролювати процес досягнення поставлених цілей, у випадку невдачі переглядати стратегію й тактику роботи, шукати та виправляти недоліки.

  • Але головною проблемою є те, що учні часто не мають власної думки, а якщо й мають, то бояться висловлювати її відкрито.





Аналізуючи досягнення учнів у засвоєнні навчального матеріалу, можна зробити висновки, що в разі поєднання інтерактивних технологій при вивченні біології в учнів підвищується інтерес до предмета, стимулюється навчальна активність, розвиваються творче мислення, пам’ять, формуються здібності приймати розумні рішення в нестандартних ситуаціях.

  • Аналізуючи досягнення учнів у засвоєнні навчального матеріалу, можна зробити висновки, що в разі поєднання інтерактивних технологій при вивченні біології в учнів підвищується інтерес до предмета, стимулюється навчальна активність, розвиваються творче мислення, пам’ять, формуються здібності приймати розумні рішення в нестандартних ситуаціях.



У народі кажуть, що письменник живе у своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель - у думках і справах своїх учнів.

  • У народі кажуть, що письменник живе у своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель - у думках і справах своїх учнів.

  • Змінювались умови навчання й підходи до виховання, та незмінним залишається головне призначення викладача – навчити Людину бути Людиною.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка