Сільська школа



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



Сільська школа

  • Сільська школа

  • була і залишається

  • найбільш масовим

  • навчально-виховним

  • закладом в Україні. Від її

  • роботи багато в чому

  • залежить перебудова економіки, розвиток соціальних проблем села, підвищення культури сільського населення, ефективність його праці. Тому великого значення набувають пошуки оптимальних шляхів організації навчання і виховання дітей

  • у сільській місцевості.



Дитячий садок

  • Дитячий садок

  • і

  • Загальноосвітня школа,

  • або

  • Навчально-виховний комплекс.



Квітень 2012р. На підставі

  • Квітень 2012р. На підставі

  • ст.22, 46 Закону України “Про

  • забезпечення санітарного та

  • епідемічного благополуччя

  • населення” призупинено

  • діяльність дошкільного

  • навчального закладу

  • “Калинка”

    • Січень 2013р. У зв′язку з
    • неможливістю відновлення
    • експлуатації комунального
    • дошкільного навчального закладу
  • “Калинка” його ліквідовано.

  • (позачергова 25 сесія шостого

  • скликання Мусіївської сільської

  • ради)



Педагогічно доцільну

  • Педагогічно доцільну

  • діяльність, спілкування і

  • відносини в умовах

  • відокремленої школи і

  • дитячого садка організувати неможливо. Цього

  • не може забезпечити невелика сільська школа,

  • тим паче, що дошкільний заклад відсутній

  • взагалі. Тому педагогічно організоване

  • середовище, наступність і цілісність у

  • навчанні й вихованні дітей, інтеграція і

  • диференціація навчально-виховних зусиль

  • об’єктивно не можуть бути досягнуті.



Обов′язкове дошкільне виховання, тому постає питання про створення навчально-виховного комплексу.

  • Обов′язкове дошкільне виховання, тому постає питання про створення навчально-виховного комплексу.

  • У “Положенні про середній загальноосвітній навчально-виховний заклад” записано, що навчально- виховні заклади можуть створювати разом з іншими організаціями,підприємствами різні типи комплексів і об’єднань.



- вивчити історію утворення навчально- виховних комплексів в Луганській та інших областях країни;

  • - вивчити історію утворення навчально- виховних комплексів в Луганській та інших областях країни;

  • - вияснити, як себе зарекомендувала реорганізація шкіл на НВК на сучасному етапі розвитку освітньої системи.



Створення нового,

  • Створення нового,

  • інтегративного типу

  • навчально-виховного

  • закладу є одним із

  • важливих шляхів

  • зміцнення сільської

  • школи і вирішення

  • проблем дошкільного виховання у малому селі. Це

  • сприяє реалізації завдань підготовки дітей до

  • навчання і майбутньої трудової діяльності,

  • закладає фундамент різностороннього

  • формування особистості,суттєво полегшує

  • процес адаптації дітей до умов шкільного

  • життя та їх соціалізацію.



Аналоги подібного виду навчального закладу є в

  • Аналоги подібного виду навчального закладу є в

  • педагогіці минулого і сучасної передової педагогічної

  • практики. Це, передусім:

  • досвід Київського (Фребелівського) педінституту,

  • освітніх закладів С.Т.Шацького, А.С. Макаренка,

  • пізніше шкіл В.О.Сухомлинського,

  • Є.Г.Костяшкіна, Ф.Ф. Брюховецького.

  • сьогоднішній – М.П. Гузика,

  • О.А.Захаренка, М.С. Ревзіна.

  • Вони за змістом і організацією

  • взаємодії є, по суті, навчально-

  • виховними комплексами,

  • які функціонували в різний час

  • і за різних умов.



зростає тому,що виховна взаємодія не може замикатися в рамках

  • зростає тому,що виховна взаємодія не може замикатися в рамках

  • школи чи дошкільного закладу. Учитель не має достатніх можли-

  • востей працювати ще й на території мікрорайону, щоб задовольняти

  • позашкільні інтереси і потреби учнів. Батьки також недостатньо

  • займаються вихованням, бо переобтяжені економічними проблемами.

  • Тільки навчально-виховні комплекси здатні перебороти вузький

  • професіоналізм щодо формування особистості у відносно замкнутих

  • системах (дитячий садок, школа). За певних умов вони здатні

  • об’єднати і спрямувати зусилля школи, дитячого садка, громадських

  • організацій, культурно-освітніх закладів села на формування

  • особистості дитини, забезпечити її успішне виховання, навчання й

  • саморозвиток. Отже, організація навчально-виховного комплексу є

  • одним із перспективних напрямів в розвитку сучасної сільської школи,

  • забезпечує створення педагогічно організованого середовища для

  • навчальної, трудової, ігрової діяльності дітей різного віку,

  • формування у дошкільників і молодших школярів доброти, чесності,

  • працьовитості, почуття товариськості, поваги до старших.



  • що педагогічний процес у кращих з них характеризується відкритістю, єдністю навчання і виховання, підпорядкованістю їх змісту, формуванню всебічно розвиненої особистості;

  • виховання здійснюється як педагогічна система, воно багате різноплановою діяльністю, співробітництвом, різними ситуаціями, що дає життя;

  • педагогічні знання виступають як невід’ємна частина культури села;

  • усі напрями життєдіяльності плануються і здійснюються спільно: колективом дітей разом з педагогами, батьками, культурно-освітніми закладами, громадськістю;

  • діяльність НВК орієнтована на сучасне і майбутнє дітей, тісно пов’язана з життям села в цілому.



Отже навчально-виховний комплекс дозволяє

  • Отже навчально-виховний комплекс дозволяє

  • вирішити цілий ряд соціально-педагогічних проблем:

  • діти сільських трудівників максимально охоплені дошкільним вихованням, що забезпечує покращення якості навчання;

  • утворюється дійовий центр виховання, що здійснює інтеграцію всіх педагогічних сил села;

  • забезпечується педагогічно організоване середовище, всебічний розвиток дітей, духовне збагачення всіх жителів села.



Громада дає згоду на утворення навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад «Калинка» - Мусіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» на підставі Закону України «Про освіту», Закону «Про загальну середню освіту», Положення про НВК «дошкільний навчальний заклад –

  • Громада дає згоду на утворення навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад «Калинка» - Мусіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» на підставі Закону України «Про освіту», Закону «Про загальну середню освіту», Положення про НВК «дошкільний навчальний заклад –

  • загальноосвітній

  • навчальний заклад».



Слід відмітити, що створення

  • Слід відмітити, що створення

  • комплексу потребує значних

  • організаційних зусиль,

  • узгодженості дій, фінансових витрат.

  • Починається робота по створенню

  • навчально-виховного комплексу:

  • Пошук меценатів;

  • Підготовка документів.



12 червня 2013 р.

  • 12 червня 2013 р.

  • створено комунальний заклад

  • «Мусіївський навчально-виховний

  • комплекс «Дошкільний

  • навчальний заклад «Калинка» -

  • Мусіївська загальноосвітня

  • школа І-ІІІ ступенів» Міловської

  • районної ради Луганської

  • області»

  • (засідання чергової двадцять

  • восьмої сесії шостого скликання

  • Міловської районної ради)





ДНЗ “Калинка”

  • ДНЗ “Калинка”

  • відчиняє двері для

  • своїх вихованців



Мусіївський НВК як педагогічна система складається з двох підсистем: дошкільного закладу з різновіковою групою і школи. Вони мають власні проблеми, різний зміст діяльності, разом з тим – це єдиний колектив. Організація педагогічного процесу у “школі-дитячому садку” має свою специфіку. Вона полягає у педагогічно доцільній взаємодії педагогічного і дитячого колективу як єдиного. Цей колектив за своїм віковим складом нагадує багатодітну сім’ю, якій властиві такі ознаки: спільні мета і перспективи, згуртованість, відчуття

  • Мусіївський НВК як педагогічна система складається з двох підсистем: дошкільного закладу з різновіковою групою і школи. Вони мають власні проблеми, різний зміст діяльності, разом з тим – це єдиний колектив. Організація педагогічного процесу у “школі-дитячому садку” має свою специфіку. Вона полягає у педагогічно доцільній взаємодії педагогічного і дитячого колективу як єдиного. Цей колектив за своїм віковим складом нагадує багатодітну сім’ю, якій властиві такі ознаки: спільні мета і перспективи, згуртованість, відчуття

  • єдності і дружби,

  • співробітництво дітей і

  • дорослих, що є

  • невід’ємною частиною

  • педагогічного процесу.



Чого досягли за рік роботи -

  • Чого досягли за рік роботи -

  • в наших наступних

  • матеріалах



Дякую

  • Дякую

  • за

  • увагу.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка