Симптоматика дослідження: Симптоматика дослідження



Дата конвертації16.06.2016
Розмір588 b.



Симптоматика дослідження:

  • Симптоматика дослідження:

  • Маркетингова управлінська проблема:

  • Спроба виходу на нові ринки

  • Подолання конкуренції вітчизняних та іноземних виробників, що панує на Україні

  • Пошук нових покупців

  • Спад продажів

  • БОРОТЬБА ЗА ЧАСТКУ РИНКУ

  • Суб’єктом дослідження виступає компанія «Рівнеазот».

  • Предметом – її продуктово-ринкова стратегія,

  • Об’єктом вивчення є ринок мінеральних добрив України.



Метою дослідження є:

  • Метою дослідження є:

  • дослідження маркетингової діяльності ВАТ «РІВНЕАЗОТ»

  • спроба розробки продуктово-ринкової стратегії для даного підприємства

  • Очікувані результати:

  • Визначення основних причин виникнення симптоматики

  • Розробка власних рекомендацій щодо вирішення наявних проблем



















На мезорівні позиціонування проводиться на рівні галузі виробництва мінеральних добрив.

  • На мезорівні позиціонування проводиться на рівні галузі виробництва мінеральних добрив.

  • На мікрорівні ВАТ «Рівнеазот» слід позиціонувати добрива, як товар торгової марки ВАТ «Рівнеазот» – стабільного виробника мінеральних добрив. За об’єктом, відносно якого відбувається диференціація, ВАТ «Рівнеазот» обирає позиціонування марки, оскільки добрива не є новою товарною категорією.

  • По відношенню до марок-конкурентів обирається стратегія нішера. ВАТ «Рівнеазот» займає невелику відносну частку ринку (5,8%). Сильні сторони компанії, а саме екоологічність, сервісне обслуговування, широкий асортимент створюють передумови для позиціонування марки ВАТ «Рівнеазот» як стабільного нішера ринку.

  • За розміщенням у товарній категорії ВАТ «Рівнеазот» обирає стратегію марки, що визначає дану товарну підкатегорію. Стратегію можна реалізувати, використовуючи синергічний ефект від стратегій мезопозиціонування та нішерства по відношенню до марок-конкурентів.

  • За типом властивостей товару, на які опирається позиціонування, ВАТ «Рівнеазот» доцільно обрати стратегію позиціонування на сонові об'єктивних якостей товару. Це обумовлено тим, що на промисловому ринку при покупці переважають раціональні мотиви.

  • За кількість обраних позицій обирається стратегія потрійного позиціонування: екологічність, сервіс, широкий асортимент. Такий вибір обумовлюється тим, що окремі характеристики товару різних марок є дуже близькими, а комбінація кількох параметрів може забезпечити окреме місце марки у свідомості споживача.



Товарна політика. За Дж.Саймоном у підприємства техніко-інформаційне випередження.

  • Товарна політика. За Дж.Саймоном у підприємства техніко-інформаційне випередження.

  • Цінова політика – діапазон цін. Рекомендується ввести «страхування» цін зв’язку із загрозою з коливанням курсу валют та вартість сировини і комплектуючих.

  • Збутова політика. Тип стратегії просування – прямі, через посередника та комбіновані канали збуту.

  • Реалізацію продукції під торговою маркою ATON здійснюється через дилерську мережу.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка